Nou, lekker hoor in een land waar je in 3 uur doorheen gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wegen zijn hier perfect ervoor, gewoon gass linkerbaan
lolquote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of Donald haar laat op pakken.
#LOCKHERUP
Ik heb altijd gezegd dat het lood om oud ijzer is.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol
Jij was eerst pro Hillary
IS DIT PECHTOLD?
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Denken jullie dat Trump wordt afgezet of wordt vermoord in zijn eerste termijn? En wordt hij herkozen voor een tweede?
Kijk je ook zo uit naar DWDD?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.
mwah kan snellerquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor in een land waar je in 3 uur doorheen gaat.
Onzin.
mensen houden niet zo van verandering dus hij moet het wel goed verneuken wil hij geen 2e termijn doenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij herkozen wordt. Daarvoor is de rancune van de Democrat Hipsters te groot voor.
Mwah, als hij aantoont dat er meer banen komen en de relatie met Rusland dusdanig verbeterd is dat zelfs ISIS weggevaagd is, nee ik zie hem wel voor nog 4 jaar gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siert je, al had ik het ook totaal niet verwacht. Ze heeft wel meer stemmen binnen gehaald dan trump :")quote:Op woensdag 9 november 2016 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het lood om oud ijzer is.
Wat ik niet had gedacht is dat Trump daadwerkelijk zou winnen. Kost me godverdomme nog een fles whiskey ook.
Valt mee dat die niet uitstel van betaling hebben aangevraagd.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Sow Unitbet is ook snel met het storten
Toen de democraten florida zagen ging ik helemaal stuk. Die "zijn we er toch ingetrapt???" Gezichtenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het spannendste, lag Clinton eerst voor en daarna kwam Trump ineens met de cumbek.
Duurde wel lang dat tellen pfff
Ze hebben me al eens genaaid met 300 euro omdat ik stortte met een ander bank account.. Veel moeite moeten doen om het geld te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt mee dat die niet uitstel van betaling hebben aangevraagd.
De NOS was ook in rouwstemmingquote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen de democraten florida zagen ging ik helemaal stuk. Die "zijn we er toch ingetrapt???" Gezichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |