En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar die mods waren ook sneu bezig, als je al KOEKOEK riep als Trump weer een staat had gewonnen werd het meteen weggehaald.. Topic ging soms bijna door tot post 400 zowat
Johannes kwam ook met een mooie opmerking dat ze sneller weg waren dan emails van Clinton.quote:
Oh ja PSVCL kwam ook, toen ben ik ook gaan slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.
PSVCL postte de hele nacht door hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan een of andere turkse gek die vrouwen belachelijk ging maken lieten ze gewoon door posten. Tegen de ochtend kwam PSVCL erbij toen heb ik mijn stokje doorgegeven en ben ik gaan slapen.
Ja dit heb ik dus gemistquote:Op woensdag 9 november 2016 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johannes kwam ook met een mooie opmerking dat ze sneller weg waren dan emails van Clinton.
Johannesgod
Pas rond vijf uur viel het me op.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL postte de hele nacht door hoor
Ik kijk altijd wel of er users zijn die ik ken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas rond vijf uur viel het me op.
Die heb ik gezien daar was ik het nog mee eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel of er users zijn die ik ken.
KingRoland was er ook de hele nacht
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.quote:
Rond 3 uur kwam hij geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas rond vijf uur viel het me op.
Non-onderzoekje dus mbt de snelheid naar 130.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.
Volgens de onderzoekers heeft het positieve verschil te maken met het feit dat steeds meer nieuwe auto’s minder vies zijn. Milieuclubs maken zich al sinds de invoering druk over de gevolgen van de nieuwe maximumsnelheid. Na lang aandringen van de Tweede Kamer besloot staatssecretaris Dijksma (Infrastructuur) onderzoek te laten doen door het RIVM.
Nu blijkt dat er niets aan de hand is, ziet het kabinet geen aanleiding om de maximumsnelheid weer te verlagen. Milieudefensie vindt het onbegrijpelijk. Volgens de milieuorganisatie laat het RIVM-rapport zien dat sneller rijden meer luchtvervuiling veroorzaakt. „De lucht had dus gezonder kunnen zijn als we niet 130 waren gaan rijden. Nu wordt de verbeterde luchtkwaliteit teniet gedaan door het sneller rijden.”
Mag wel naar 140/150quote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts op 5,5 procent van de ruim 71.000 onderzochte locaties is de luchtkwaliteit ten opzichte van vorig jaar gestegen. Maar ook op deze plekken blijft de uitstoot binnen de strenge regels.
Volgens de onderzoekers heeft het positieve verschil te maken met het feit dat steeds meer nieuwe auto’s minder vies zijn. Milieuclubs maken zich al sinds de invoering druk over de gevolgen van de nieuwe maximumsnelheid. Na lang aandringen van de Tweede Kamer besloot staatssecretaris Dijksma (Infrastructuur) onderzoek te laten doen door het RIVM.
Nu blijkt dat er niets aan de hand is, ziet het kabinet geen aanleiding om de maximumsnelheid weer te verlagen. Milieudefensie vindt het onbegrijpelijk. Volgens de milieuorganisatie laat het RIVM-rapport zien dat sneller rijden meer luchtvervuiling veroorzaakt. „De lucht had dus gezonder kunnen zijn als we niet 130 waren gaan rijden. Nu wordt de verbeterde luchtkwaliteit teniet gedaan door het sneller rijden.”
OK, ze blijven ook zeiken, ik denk dat files meer vervuiling veroorzakenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze kunnen er hier niet zo goed mee omgaan maar als het gros op de weg zit is de gemiddelde snelheid niet hoger dan 40quote:Op woensdag 9 november 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin in een land als Nederland.
schonere auto's tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ze blijven ook zeiken, ik denk dat files meer vervuiling veroorzaken
Uit dat onderzoek blijkt helemaal niets over de invloed van harder rijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schonere auto's tegenwoordig ook.
Caland pronkt met mijn grappie.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef onlogisch het volgende:
Bij het zien van de TT moest ik lachen en wist ik dat die maar van één iemand kon komen.
Caland
Mensen kopiëren dan ook graag de conclusie he. Stapels is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit dat onderzoek blijkt helemaal niets over de invloed van harder rijden.
De conclusie is dat de autos schoner zijn.
Sterk onderzoek wel.
Benieuwd of Donald haar laat op pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ze is al uit d'r hotel vertrokken voor de toespraak
Wegen zijn hier perfect ervoor, gewoon gass linkerbaanquote:Op woensdag 9 november 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin in een land als Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |