Dat is begrijpelijk, ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spits
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.
Dat GGMM dat is lijkt me evident.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die pesten zijn vaak zelf onzeker
Duh.quote:
Er is geen zijn kantquote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel lastig voor te stellen, je hebt wel iets van nieuwsgierigheid toch. Of zijn kant van het verhaal horen
waarom niet Mexico? Oh wachtquote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
How to move to Canada: Immigration website crashes as Donald Trump romps home to election victory
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is er altijd
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wordt het te privé natuurlijk is die er. Maar niet relevant als je op de hoogte bent zoals ik.
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Leuk GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Je bemoeienis in andermans privézaken is verschrikkelijk storend.
Later misschien eensquote:Op woensdag 9 november 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het hier maar bij laten.
Oh ja.quote:
Waarom een halfuurtje?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou vooruit, ik pik een half uurtje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |