Dikke kleuter.quote:
Toe maar. En al bekend wat de uitslag wordt. Cuba is trouwens met oorlogsoefeningen begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen de Clinton foundation is al een groot onderzoek bezig.
Terug naar de tijd van Trumanquote:Op woensdag 9 november 2016 18:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als Trump de FBI mee kan krijgen.
Leg eens uitquote:
Het populisme is van alle tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Overal trekt het populisme aan, hoe zal dat nou komen? Zal het komen omdat het electoraat gewoon weg niet meer luistert?
Niet.quote:
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.quote:
Maracroni.quote:
Vertel. Hij heeft een mening. Net als Trump. Wie is de grootste populist ?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jesse is gewoon een groene populist.
Ben zo blij dat je dat meldtquote:
Wat is Maracroniquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Van alles en nogwat. Ik heb alleen geen patat in huis.
[..]
Maracroni.
Kip, champignons, Italiaanse saus, paprika en uitjes.quote:
Ja leuk, ik verspreek me.quote:
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Dan ben jij viesdik.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg 100 kilo. Toen ik voetbalde 75.
Je typte het niet alleen verkeerd maar je moest het ook nog even hardop zeggen om er zeker van te zijn?quote:
Ik spaghetti.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
[..]
[..]
Maracroni.
Lekker hoor.quote:
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.quote:
Goedzo Tong. Bewegen moet je.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?quote:
Tijd om te gaan fitnessenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Ben al aan het afvallen. Maar ja alcohol verbrandt niet als je heel de dag op je reet zit.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat mijn biologische vader Italiaans is ?
Eerst ontgiften. Daarna langzaam opbouwen. 85 is m;n doelquote:
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.quote:
Wanneer heb je hem leren kennen?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gekend. Was hem al gesmeerd voordat ik was geboren. Heb wel zijn temperament en good looks.
Nooit. Wil hem niet kennen, wil zijn naam niet weten en niet weten waar ie woont en of ie nog leeft. Hij is er vandoor gegaan en m'n moeder laten stikken en mij verweesd. Op m'n 5e kwam mijn vader in m'n leven. De liefste vader die je je kunt bedenken. Helaas maar 62 geworden. Was een geliefde man. Een suikeroom voor iedereen. En net als ik een goede spitsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem leren kennen?
Nee dus. Zoals gezegd ook voor de man die mijn vader werd. Ik weet niet beter.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel zijn foto's en naam dus? Nooit op willen zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |