Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand?
Ik ergerde me dood dat het topic de hele tijd versprong
Eng wijf man, als je een rassenoorlog wil moet je haar nemen..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.
Heeft zij goede standpunten?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.
Lijkt me ook niet als je al een paar keer hebt verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is ze daar fysiek en mentaal echt niet meer toe in staat.
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.quote:
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de handquote:Op woensdag 9 november 2016 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..
Elk subforum heeft eigen regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de hand
Maar misschien ben ik teveel gewend geraakt aan VBL.
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe zijn ze in belgenland omgegaan met dit nieuws?
Zal mij benieuwen dan, is wel heel erg House of Cards allemaal met een stel die allebei een keer president willen spelenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.
KLBquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Elk subforum heeft eigen regels.
in KLB mag je blijkbaar met kanker posten.
GGMM kan je hier meer over vertellen als je wil.
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker isquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Mijn moeder volgde het voor me.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder volgde het voor me.
Die was wel amused toen de uitslag bekend was.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslistquote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?
Clinton heeft nog steeds niet een speech gehouden, want vind je daarvan? Zwak?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslist
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslist
Die zou er om 15:30 toch eentje houden?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clinton heeft nog steeds niet een speech gehouden, want vind je daarvan? Zwak?
Mooi topic gister man veel quotes gescoord.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.
Jij was alleen maar aan het zuigen manquote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi topic gister man veel quotes gescoord.
Met Florida was het eigenlijk al klaar maar dat heb ik niet live gevolgdquote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging rond 7 uur maar slapen, duurde toen wel erg lang voor die laatste stemmen geteld waren. Maar toen zag het er wel al naar uit dat Trump ging wonnen met Florida, Ohio en NC in zijn zak.
Dat was het spannendste, lag Clinton eerst voor en daarna kwam Trump ineens met de cumbek.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Florida was het eigenlijk al klaar maar dat heb ik niet live gevolgd
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou er om 15:30 toch eentje houden?
Die zal wel in haar gymkleding chocoladeijs aan het vreten zijn op haar bed terwijl ze hysterisch jankt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal wel in haar gymkleding chocoladeijs aan het vreten zijn op haar bed terwijl ze hysterisch jankt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een uur uitgesteld en nu weet niemand wanneer ze ten tonele verschijnt.
Ik begrijp nu een beetje waarom GGMM altijd hoopt dat Feyenoord verliest.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was alleen maar aan het zuigen man
Ik heb CNN aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LIVE Stream: Hillary Clinton Concession Speech After Defeat by Donald Trump in 2016 Election 11/9/16
Bijna zover
Benieuwd of ze weer dat neppe lachje kan maken
Leuk is dat hé, al die gasten die het te serieus nemen even op de hak nemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was alleen maar aan het zuigen man
Maar was wel leuk met het topic erbij haha, best genot die Amerikaanse verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begrijp nu een beetje waarom GGMM altijd hoopt dat Feyenoord verliest.
Wel vreemd, er zou dit jaar dubbel zoveel opkomst zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb CNN aan.
2012 Obama: 65.9m
2016 Clinton: 59.1m = -6.8m
2012 Romney: 60.9m
2016 Trump: 59m = -1.9m
Iemand later op de nacht was blij dat het hele VBL kliekje zowat naar bed wasquote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk is dat hé, al die gasten die het te serieus nemen even op de hak nemen.
Vergeet niet mensen die nog op die andere twee opties stemmen o.aquote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel vreemd, er zou dit jaar dubbel zoveel opkomst zijn
Er is ook nog een onderzoek naar de Clinton foundation gaande.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet gaan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |