In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.quote:
POL is een antipopulistisch bolwerk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het POL topic vinden ze het allemaal prachtig, hier is toch niks aan.
Ze kan weinig anders zeggen
Er zitten aardig wat Felix Rottenbergers ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
Bij Pauw dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
Bij Pauw toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Vasion het volgende:
Sylvana Simons bij DWDD hoor ik uit betrouwbare bron.
vanmorgen danquote:
Daar zijn ze zeker ook gek op Jesse:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
POL is een antipopulistisch bolwerk.
qua kiesmannen dik verloren verder.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
Meer mensen stemden op Clinton dan op Trump
KingFlopland.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef Vasion het volgende:
Ik krijg nu twee correcties van KingRoland. Maar jammer voor hem is zijn krediet bij mij al op na deze blamage. Mag ik het blamage noemen?
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)quote:Op woensdag 9 november 2016 18:01 schreef onlogisch het volgende:
RTL nieuws nu.
Goed item zo...
Hoe konden de opinipeilers er zó naast zitten?
Echt mooi hequote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weigerden gewoon om naar JanCees te luisteren, dat is vragen om problemen. Gelukkig was ik ook vanaf het begin overtuigd dat hij gelijk had met de #TRUMPTSUNAMI (in tegenstelling tot Lange_lans)
Die beelden waren echt mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zullen er nu grote onderzoeken komen naar de fraudezaken denk je?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
jankenden clinton fans bij rtl 4 . GENOT
Zelfs al toen hij het nog tegen al die republikeinen op moest nemen en iedereen dacht dat het een grap wasquote:Op woensdag 9 november 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt mooi hevanaf begin gezegd dat het Trump zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |