SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die een meisje van 13 willen hosselen.VBL SC influencer
Left, right, behind
Su-35.quote:
GENOTquote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yessssss sylvana simons bij pauw vanavond
JAAAAAquote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Yessssss sylvana simons bij pauw vanavond
Goedemiddagquote:Op woensdag 9 november 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Oh, het topic was alweer bijna dicht.
Hier nog maar een keer dan: Goedemiddag samen.
Met zulke uitspraken ben ik altijd wat voorzichtig.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Brussel nodigt Trump met spoed uit voor een top. Misschien kunnen we een poll maken over hoe lang het duurt voordat er een aanslag op hem wordt gepleegd.
Klopt, al zullen die vliegtuigen niet meer nodig zijn. Wereldvrede is nabij.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Russische kwaliteit is goeie kwaliteit
haha en straks komt iemand hem een oor aannaaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
Er wordt hier echt een minuut geleden iemand z'n oorlel afgesneden op straat. Goeie ruzie
Een aanslag of een succesvolle?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Brussel nodigt Trump met spoed uit voor een top. Misschien kunnen we een poll maken over hoe lang het duurt voordat er een aanslag op hem wordt gepleegd.
Make america live again.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pro life weer een paar jaar aan de macht.
Toch niet in de buurt waar ik straks kom?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
Er wordt hier echt een minuut geleden iemand z'n oorlel afgesneden op straat. Goeie ruzie
Van Moll is niet in de Bennekel nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt waar ik straks kom?
Veel moslims drinken toch ook graag.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Moll is niet in de Bennekel nee.
Weinig mensen die drinken hier
Dat merk ik wel aan mijn schoonzusje.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel moslims drinken toch ook graag.
Pence is toch een prima vice president?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch had ik liever Rubio gezien, veel liever.
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen die al hopen op aanslag op Trump
Zal toch niet gaan gebeuren, JFK is ook weer wat jaartjes terug
Ik hoop er niet op. Ik verwacht het alleen wel. De Trumpaanhangers hebben de naam heetgebakerd te zijn, de Hillary-aanhangers hebben veel stiekemere manieren.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hele andere tijd inmiddels.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rutte lult ook maar met alle winden mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.
Reactie van Rutte vond ik goed.
Vreemd hoor als iemand die straks mogelijk gewoon moet onderhandelen met Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rutte lult ook maar met alle winden mee.
Daarom had hij in eerste instantie niet zo'n grote bek moeten hebben. Je wist dat dit kon gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vreemd hoor als iemand die straks mogelijk gewoon moet onderhandelen met Trump.
Welke van de twee denkt nou dat homoseksualiteit valt te genezen met shock-therapie?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Pence is ok, het is geen Rubio.
Rubio is een kandidaat die bijna perfect bij mijn politieke ideaal aansluit.
Rubio is niet anti gay.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke van de twee denkt nou dat homoseksualiteit valt te genezen met shock-therapie?
Dat was mijn vraag dan ook niet.quote:
Nou die is het dus nietquote:Op woensdag 9 november 2016 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag dan ook niet.
en toch wordt Feyenoord weer gewoon 3e.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:24 schreef Caland het volgende:
Trump president, doublepain maakte een leuke moedergrap
What a time to be alive
Hey GGMM wat vind jij van de verkiezingsuitslag?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
en toch wordt Feyenoord weer gewoon 3e.
Het was al van de gekke dat deze twee kandidaten overbleven. Maarja democratie is ook niet het perfecte stelsel, bij lange na niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik word een beetje treurig als ik alle reacties wereldwijd lees. Dit is de uitkomst van een democratisch proces. Deal with it en maak er het beste van.
Reactie van Rutte vond ik goed.
Muah die beveiliging is tegenwoordig wel zo goed daarmee, zou me echt verbazen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop er niet op. Ik verwacht het alleen wel. De Trumpaanhangers hebben de naam heetgebakerd te zijn, de Hillary-aanhangers hebben veel stiekemere manieren.
ik ookquote:
Interessant.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey GGMM wat vind jij van de verkiezingsuitslag?
Trump is kritisch op de Navo, dus denk niet dat Polen nog veel krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop meer dat Amerika goed Polen blijft funden
Opperkleurder ontdekt het verdienmodel van GGMMquote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij doet zelden mee aan een inhoudelijke discussie valt mij op.
Beetje zuigen in het Feyenoord topic is natuurlijk veel boeiender.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar wil je over discussiëren?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu over niks in het bijzonder, maar het was blijkbaar een observatie die breder gedeeld wordt.quote:
Door Stijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu over niks in het bijzonder, maar het was blijkbaar een observatie die breder gedeeld wordt.
Wat was er aan de hand?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds geen excuses...
POL mods zijn toch wel watjes hé
Matig presidentje dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump is kritisch op de Navo, dus denk niet dat Polen nog veel krijgt.
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zoon die in slaap viel bij die speech?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
De zoon van Trump was dan weer zeer positief over Polen en Tsjechië.
Ik vind het maar kansloos allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zoon die in slaap viel bij die speech?
Over Slovenië ook veel lof. Mevrouw Trump is wel de beste first lady in tijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
Ik ben vooral blij dat die enge Hillary het niet is geworden,quote:Op woensdag 9 november 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zoon die in slaap viel bij die speech?
[..]
Ik vind het maar kansloos allemaal.
Hij zelf is ook niet vies van het oostblok gezien zijn eega'squote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig presidentje dus.
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat die enge Hillary het niet is geworden,
Dan waren we echt in een vieze wereld gekomen.
Ze schijnen nu ook aan het rellen zijn. en met Ze bedoel ik witte studenten.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De linkse rakkers laten het ware gezicht zien.
Dan is ze daar fysiek en mentaal echt niet meer toe in staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook zeker, het is te hopen dat zij zich over vier jaar niet weer verkiesbaar stelt.
De Obama dynastie omdat het de Clintons niet gelukt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen ze die vrouw van obama.
zou het een slimme keuze vinden. Daarnaast is die ook best slim.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Obama dynastie omdat het de Clintons niet gelukt is.
Uit California tochquote:Op woensdag 9 november 2016 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze schijnen nu ook aan het rellen zijn. en met Ze bedoel ik witte studenten.
Als ze tegen die tijd nou ook nog eens een ongeluk heeft gehad waar door ze blind is en in een rolstoel zit zou het helemaal een geweldige kandidaat zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
Daarnaast heb je gelijk een zwarte vrouw, even bekeren tot de Islam en je hebt een millennials wet dream.
Op zich mogen de Amerikaanse vrouwen blij zijn dat de eerste vrouwelijke president niet Hillary is geworden. Dat was dan gelijk de laatste vrouw ooit geweest. Die heks, met d'r hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe zijn ze in belgenland omgegaan met dit nieuws?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich mogen de Amerikaanse vrouwen blij zijn dat de eerste vrouwelijke president niet Hillary is geworden. Dat was dan gelijk de laatste vrouw ooit geweest. Die heks, met d'r hoofd.
Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand?
Ik ergerde me dood dat het topic de hele tijd versprong
Eng wijf man, als je een rassenoorlog wil moet je haar nemen..quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft zij goede standpunten?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet als je al een paar keer hebt verlorenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is ze daar fysiek en mentaal echt niet meer toe in staat.
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.quote:
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de handquote:Op woensdag 9 november 2016 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods zijn bitches daar, dat is er aan de hand..
Elk subforum heeft eigen regels.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook al in het Olympische Spelen subforum aan de hand
Maar misschien ben ik teveel gewend geraakt aan VBL.
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Hoe zijn ze in belgenland omgegaan met dit nieuws?
Zal mij benieuwen dan, is wel heel erg House of Cards allemaal met een stel die allebei een keer president willen spelenquote:Op woensdag 9 november 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zal ze niet zelf kiezen, zal in overeenstemming zijn met die van barrack.
KLBquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Elk subforum heeft eigen regels.
in KLB mag je blijkbaar met kanker posten.
GGMM kan je hier meer over vertellen als je wil.
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker isquote:Op woensdag 9 november 2016 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Frankrijk en heb het bijna niet gevolgd. Ik zag vanmorgen door een appje van mijn vrouw ergens rond 3:40 dat zij het wel gevolgd heeft.
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Mijn moeder volgde het voor me.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn zoon heeft het ook live gevolgd, ik zei app maar als de uitslag zo goed als zeker is
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder volgde het voor me.
Die was wel amused toen de uitslag bekend was.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder was ook voor Trump (of liever gezegd anti-Clinton)?
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslistquote:Op woensdag 9 november 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je vanochtend niet ingeschakeld?
Clinton heeft nog steeds niet een speech gehouden, want vind je daarvan? Zwak?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen ik opstond wel, maar toen was het eigenlijk al nagenoeg beslist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |