Omdat ik daarna wat anders ga doen.quote:
Bedankt. .tknadeBquote:
Is Sylvana al uitgenodigd?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de verandering maar weer eens dwdd kijken. Ik hoop op wat zure verliezers.
Met deze OP kan ik prima leven.
Wordt ook wel een topshow, helemaal na dat item gisteren bij de NOS over hoe fantastisch het wel niet was om een vrouwelijke president te krijgen.quote:
praten of hoe erg het is dat trump het is.. de tering...quote:
Kijk ook voor het eerst sinds lange tijd weer eensquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk nu DWDD voor het eerst ooit, wat een GENOT.
Die PVDA gast staat weer voor lul. Mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk nu DWDD voor het eerst ooit, wat een GENOT.
Trump is echt, Clinton niet.quote:
Vooral de zonnebank gele gecrêmde taint en het geblondeerde haar.quote:
Nee jij ziet er lekker uit wil je zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral de zonnebank gele gecrêmde taint en het geblondeerde haar.
WTFquote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit wil je zeggen
Wilde op jou stemmen als beste voetbalkenner. Maar nu twijfel ikquote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de verandering maar weer eens dwdd kijken. Ik hoop op wat zure verliezers.
Met deze OP kan ik prima leven.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goedquote:
Mooi zo, en komt goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al twee mindere dagen. Erg moe. En morgen naar de arts, Heb eeb grote waterhuishouding nu in mijn voet en enkel. Ik noem het maar een klompvoet. Vernauwde water/bloedvaeten. Moet straks om de paar dagen worden gezwagtelt. Steeds losser tot ie weer dun is. Verder nog een zooi dingen. Verder gaat het goed
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.quote:
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ik gisteravond al. Heb ook zo min mogelijk gevolgd vandaag over heel dat gedoe.
Hier hetzelfde, en verstandig. Kan er ook weinig om geven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.
Waar geven die fransen eigenlijk wel een neuk om?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het te druk. En de Fransen hier geven sowieso geen neuk.
Pics.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nicki is en blijft een bloedgeile droomvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |