SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die hebben de feestvierders achtergelaten toen bleek dat ze verloren hadden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hebben die 12 vlaggen nog 1 of andere betekenis?
hij zei eveneens dat trump republican nomine werd vanwege grote aantal republicans candidates dat meedeed, wat een snob.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij bleef Silver citeren die Trump bijna 0% kans gaf tijdens de Republikeinse voorverkiezingen, zelfs toen zijn kansen stegen bij Silver uiteindelijk dichtbij de 50% ging je niet mee en bleef je vasthouden aan oude peilingen en Trump die uit dezelfde groep kiezers bleef profiteren, wat beperkt zou zijn voor de algemene verkiezingen. Ongeacht hoeveel uitzonderingen Nate Silver beschreef op zijn site.
Denk je dat ze nog op komt dagen?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Infection het volgende:
Voor de mensen die net komen kijken. Hillary geeft zometeen een speech hier live:
Zo meteen? Dat zeggen ze al een tijdje.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Infection het volgende:
Voor de mensen die net komen kijken. Hillary geeft zometeen een speech hier live:
Klopt terwijl het vooral duidelijk was dat Trump een heel nieuw scala aan kiezers aanboorden op dat moment al.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij zei eveneens dat trump republican nomine werd vanwege grote aantal republicans candidates dat meedeed, wat een snob.
Nieuwe accu erin en gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb het idee dat Hillary na vannacht met een drankje en een pammetje naar bed is gegaan en dat ze haar nu met man en macht aan de praat proberen te krijgen.
Een van haar stand-ins zal wel ingevlogen worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb het idee dat Hillary na vannacht met een drankje en een pammetje naar bed is gegaan en dat ze haar nu met man en macht aan de praat proberen te krijgen.
Zou ook nog gewoon kunnenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Schiet eens op Hilly, ik wil eten.
Nog niet gegeten hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Schiet eens op Hilly, ik wil eten.
Zwarte piet is nog sneller.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Pheno het volgende:
Screw die bitch, ik wacht wel op Obama, dat gaat sneller.
Heel goed! Nu heb ik even geen honger meer.quote:
Hillary uitgeschakeld door een drone omdat ze teveel wist ofzo?quote:
Die bestuurd is door Assange?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hillary uitgeschakeld door een drone omdat ze teveel wist ofzo?
Ze hoeft gelukkig nog maar 1 keer, daarna kan ze rustig aan doen ipv dat ze de hele tijd podia opgesleurd moet worden. Ik heb nog steeds het idee dat dit haar enorm veel energie kost, energie die ze eigenlijk nauwelijks heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:14 schreef Windhapper het volgende:
Ik kan er wel om lachen, wordt ook extreem overdreven allemaal. Alsof er echt een muur op de grens komt te staan..quote:
Die praat nu, heeft HC opgesloten op de wc zodat hij eerder kanquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef maan_man het volgende:
Volgende keer moeten ze die verkiezen net zo aanpakken als song festival: met iemamd die inbelt. Hello, this is Miami calling. What a wonderful show tonight. Here are our votes...
Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die praat nu, heeft HC opgesloten op de wc zodat hij eerder kan
Nuken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
Minnesota zojuist gewonnen door Clinton trouwens.
CNN, tvquote:
Go Vikings!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
Wordt een beetje krapjes met de speech van Obama om 18:15quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat ze wacht tot 18:00 Nederlandse tijd zodat de NOS journaal live kan gaan naar Hillary. Het is allemaal gepland
En overlap met het Sinterklaasjournaalquote:Op woensdag 9 november 2016 17:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Wordt een beetje krapjes met de speech van Obama om 18:15
En vanavond ook nog Nederland - Belgie. Wordt druk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En overlap met het Sinterklaasjournaal
Tja, dat heb je in elk land met een districtenstelsel. Daar is de VS niet uniek in.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Vraag mij wel af of dit niet een herziening van hun systeem met zich mee gaat brengen. Het is nu de tweede keer dat degene die de popular vote wint (of dreigt te winnen) niet de president wordt. Dit klopt toch niet?
Ja, schitterend.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Pheno het volgende:
CNN: "HC is running a few minutes late"
Ik hoop dat ze er blij mee isquote:Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hillary kan de popular voting nauwelijks meer ontgaan
riggedquote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
twitter:Pritt twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:20:19Geduld mensen. Er moet nog wat zuurstof en een shot adrenaline in mevrouw. https://t.co/HmkoLLAeFB https://t.co/UDJeJHJTCT reageer retweet
Ja, ik ageer dus ook tegen districtenstelsels.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, dat heb je in elk land met een districtenstelsel. Daar is de VS niet uniek in.
Michigan nog steeds niet bekend?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
Nope. Alaska, Arizona en New Hampshire ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Michigan nog steeds niet bekend?
Is Ryan hem eigenlijk ooit echt openlijk afgevallen?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef vigen98 het volgende:
RyanLafaard, je hebt niets maar dan ook niets bijgedragen aan de campagne van Trump.
Nu al het is net november.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
Schiet op.
Sinterklaasjournaal begint om 18:00
Gun je natuurlijk niemand, maar zou inderdaad wel een topshow zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:22 schreef crystal_meth het volgende:
Zou wel erg zijn als Hillary een beroerte of iets dergelijks heeft gekregen. Dan krijgen al die Trump kiezers gelijk, zij waren verstandig genoeg om tegen de ongeschikte kandidaat te stemmen...
Alleen NH toch niet? CNN heeft Arizona en Alaska gecalled voor Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope. Alaska, Arizona en New Hampshire ook niet.
Hij heeft wel zijn steun ingetrokken na pussygate maar daarna snel weer steun gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Ryan hem eigenlijk ooit echt openlijk afgevallen?
Wel vaak op de vingers getikt maar...
Op deze kaart niet in ieder geval:quote:Op woensdag 9 november 2016 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alleen NH toch niet? CNN heeft Arizona en Alaska gecalled voor Trump.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is Ryan hem eigenlijk ooit echt openlijk afgevallen?
Wel vaak op de vingers getikt maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |