live suicidequote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef vigen98 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat iets heel onverwachts gaat gebeuren?
Dat heb ik dus ook al.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef vigen98 het volgende:
Amen!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat de republikeinen ook het senaat en huis in hun macht hebben gevaarlijker is dan trump die president is?
De republikeinen kunnen onbezorgd een zwaar conservatieve koers volgen..
Wel apart allemaalquote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef vigen98 het volgende:
Omdat we al 100 minuten later zijn dan het plan was?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef vigen98 het volgende:
En ook al wint ze dat, er verandert niets.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef monkyyy het volgende:
Het ziet er naar uit dat Clinton de popular vote gaat winnen. 2000 all over again.
Die ligt nog te janken op de bankquote:Op woensdag 9 november 2016 17:10 schreef Zipportal het volgende:
Ligt Clinton nog bij de Apple Store in een slaapzak?
Wel bizar idd, ben benieuwd hoe het achter de schermen daar gaat nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit had natuurlijk gisteren al moeten gebeuren, laffe taart. Al is het maar om je eigen publiek en stemmers toe te spreken en ze te bedanken. Maar dat geheel terzijde.
Ik denk wel dat er meer gepusht gaat worden naar een ander systeem.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:10 schreef Infection het volgende:
[..]
En ook al wint ze dat, er verandert niets.
Ik rond 7 uur en om 3 uur wakker. Maar komt goed uit aangezien ik vanavond een nachtdienst heb.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Was om half 10 naar bed gegaan vanochtend. Ben nu net wakker. Blijft kut dat die gewonnen heeft.
Zijn het aantal staten waarin ze gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hebben die 12 vlaggen nog 1 of andere betekenis?
Ik ben deze week vrij van school. Dus heb verder geen plannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik rond 7 uur en om 3 uur wakker. Maar komt goed uit aangezien ik vanavond een nachtdienst heb.
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn het aantal staten waarin ze gewonnen heeft.
Die symboliseren het aantal zakdoekjes die Clinton vannacht heeft volgesnotterd.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hebben die 12 vlaggen nog 1 of andere betekenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |