Die praat nu, heeft HC opgesloten op de wc zodat hij eerder kanquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef maan_man het volgende:
Volgende keer moeten ze die verkiezen net zo aanpakken als song festival: met iemamd die inbelt. Hello, this is Miami calling. What a wonderful show tonight. Here are our votes...
Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die praat nu, heeft HC opgesloten op de wc zodat hij eerder kan
Nuken.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
Minnesota zojuist gewonnen door Clinton trouwens.
CNN, tvquote:
Go Vikings!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef Infection het volgende:
Minnesota zojuist gewonnen door Clinton trouwens.
Wordt een beetje krapjes met de speech van Obama om 18:15quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat ze wacht tot 18:00 Nederlandse tijd zodat de NOS journaal live kan gaan naar Hillary. Het is allemaal gepland
En overlap met het Sinterklaasjournaalquote:Op woensdag 9 november 2016 17:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Wordt een beetje krapjes met de speech van Obama om 18:15
En vanavond ook nog Nederland - Belgie. Wordt druk.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En overlap met het Sinterklaasjournaal
Tja, dat heb je in elk land met een districtenstelsel. Daar is de VS niet uniek in.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Vraag mij wel af of dit niet een herziening van hun systeem met zich mee gaat brengen. Het is nu de tweede keer dat degene die de popular vote wint (of dreigt te winnen) niet de president wordt. Dit klopt toch niet?
Ja, schitterend.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Pheno het volgende:
CNN: "HC is running a few minutes late"
Ik hoop dat ze er blij mee isquote:Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hillary kan de popular voting nauwelijks meer ontgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |