SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:YanniKouts twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:55:40Trump looks to win Florida.#ElectionNight #Elections2016 reageer retweet
Woont 20 miljoen manquote:Op woensdag 9 november 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom duurt Florida zo lang met tellen?
Oh really?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Heb het idee dat sommigen niet helemaal begrijpen hoe het werkt.
Ik kreeg even een geniale ingeving, die heb ik zo heel af en toe.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nog niet, er moet nog een hoop uit Broward county binnenkomen, daarentegen moet er ook nog in de Florida Panhandle veel geteld worden.
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nog niet, er moet nog een hoop uit Broward county binnenkomen, daarentegen moet er ook nog in de Florida Panhandle veel geteld worden.
twitter:PpollingNumbers twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:53:45BREAKING Florida for Trump ✔️#ElectionNight reageer retweet
denk dat het gewoon met de hand gaat hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het gaat toch met de computer
je bent in verwarring met je piem0lquote:Op woensdag 9 november 2016 02:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk dat het gewoon met de hand gaat hoor
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
Krijgen we straks echt Donald als press
Een ballonnetje lachgas is mijn keusquote:
Rigged. Zitten gewoon te wachten op de stand en dan gaan zij dat wel even veranderen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Als broward countyvonne 69 29 blijft wint hillary florida.
jeetje, we zitten niet in GRTD dus hou je vulgaire taalgebruik voor jequote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je bent in verwarring met je piem0l
Met zijn ALLEN de bus parkeren!!quote:
En Clinton heeft ook genoeg misdaden op d'r kerfstokquote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Clinton heeft ook genoeg misdaden op d'r kerfstok.
Beiden net zo kut, maar toch leuk om te weten waar je de komende vier jaar aan toe bent.
Wanneer kunnen we die tickets naar Mars kopen?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
sorryquote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, we zitten niet in GRTD dus hou je vulgaire taalgebruik voor je
In TX moet er nog 45% vd stemmen geteld worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:01 schreef Infection het volgende:
Texas en North Dakota gewonnen door Trump.
Hoeveel % geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:01 schreef Sjors_Peter het volgende:
Florida
Trump / Pence
REP 4,421,491
49.25%
Clinton / Kaine
DEM 4,276,366
47.63%
texas is net zoals new york en cali niet boeiendquote:Op woensdag 9 november 2016 03:01 schreef Infection het volgende:
Texas en North Dakota gewonnen door Trump.
Hadden ze maar voor Sanders moeten gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
een power nap van een uurtje zal er wel in zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:02 schreef trein2000 het volgende:
Durft iemand al een tijd te noemen? Ik wil slapen...
16:53.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:02 schreef trein2000 het volgende:
Je zou zeggen dat ze met die ene toren nu juist samen komen!quote:
Zware kut oddsquote:
Uitslag denk rond 5quote:Op woensdag 9 november 2016 03:02 schreef trein2000 het volgende:
Dafuq?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemandm e vertellen of heel nebraska naar trump is gegaan ?
Tot 4:00.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
een power nap van een uurtje zal er wel in zitten.
Statewide wel, of de districten allemaal al binnen zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Kan iemandm e vertellen of heel nebraska naar trump is gegaan ?
Zwaar outdated niet?quote:
Hij is enorm minder in de pockets van de mensen achter de schermen wb defensie/oorlog a la lockheed martin, boeing, etc. Ik bedoel Clinton is echt een warmonger van de hoogste klasse, het is ongelooflijk hoe graag zij oorlog wil voeren in andere landen. Trump niet, althans veel minder!quote:
twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:02:19Trump has now taken a 3% lead in North Carolina, and Burr is further ahead (+5%). That's with 3.4 million votes in. reageer retweet
*7 procentquote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, 9% kan is nog iets van 900K stemmers dan?
Dat vroegen Moira en ik ons ook afquote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, 9% kan is nog iets van 900K stemmers dan?
Wim-Lex wordt president?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
North Carolina en Ohio beide oranje
Trump heeft nog nooit enige politieke verantwoordelijkheid gedragen, hoe kan je hem beoordelen op gelijke voet met iemand die al jaren in een zeer turbulente tijd moeilijke beslissingen moet maken en dan zeggen dat Trump minder oorlog zal voeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef topdeck het volgende:
[..]
Hij is enorm minder in de pockets van de mensen achter de schermen wb defensie/oorlog a la lockheed martin, boeing, etc. Ik bedoel Clinton is echt een warmonger van de hoogste klasse, het is ongelooflijk hoe graag zij oorlog wil voeren in andere landen. Trump niet, althans veel minder!
Vraag het morgen nog maar eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Gaat Trump of Clinton winnen denken jullie uiteindelijk? Hadden jullie het verwacht?
Die moeten vanavond pasquote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
North Carolina en Ohio beide oranje
Je zou als je nog wat gegevens hebt nu kunnen uitrekenen waar de staat naar toe gaat. Maar goed die gegevens hebben we nu niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroegen Moira en ik ons ook afIk weet het niet.
National Race Summaryquote:
Ik heb 20 euro op trump staanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Gaat Trump of Clinton winnen denken jullie uiteindelijk? Hadden jullie het verwacht?
Ja, en 8 swing states erbij.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef martijnde3de het volgende:
Wint trump florida en virginia is hij president.
Geen Trump fan wel een Clinton Hater.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
90% van alle trump fans hier zijn "kijk mij tegen de stroom ingaan"
Ongelooflijk!quote:
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DPquote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op trump staan
Wat denk je?
Ohio en NC moet ie ook winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef martijnde3de het volgende:
Wint trump florida en virginia is hij president.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef Nintex het volgende:
De shy Trump voter is echt. Dit zat niet in de polls.
Tevel hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DP
Geen fan van Trump. Wel grote hater van Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Denk uiteindelijk toch Clinton. Had ik ook op gehoopt, maar dan uiteindelijk wel met een dusdanig kleine voorsprong dat politici de dreiging die uitgaat van dat soort populistische politici eens echt serieus gaan nemen (met andere woorden: Dat ze het niet meer zomaar wegwuiven onder het motto dat ze als het er echt op aan komt toch wel niet zullen winnen).quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik sta 500 hillary op 1.40quote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DP
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:06:38BREAKING: Donald Trump leads Hillary Clinton in electoral votes 123 to 97 reageer retweet
Ja, die lui lezen niet mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
MET BERNIE WAS DIT ALLEMAAL NIET GEBEURD DNC, DAN HAD JE NU AL GEWONNEN.
Spijtig pfffquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tentamen zo ookmaarja
Ohio NC![]()
Texas is standaard rood. waarom noem je die?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Denk je? Als Trump OH, NC, FL en TX wint, dan is het vrijwel onmogelijk voor Clinton.
Staat al tijdje hier; https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:06:38BREAKING: Donald Trump leads Hillary Clinton in electoral votes 123 to 97 reageer retweet
Die tussenstanden zeggen niets.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Infection het volgende:
4 Jaar is genoeg tijd om er toch een enorme teringzooi van te maken, en in het geval van de VS beperkt die zooi zich helaas niet tot binnen de eigen landsgrenzen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat Trump dermate rampzalig zou zijn voor de VS, dat we misschien daarna een tijdje van dit soort populisme verlost zijn..
Jij hebt er duidelijk geen kijk op.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Denk je? Als Trump OH, NC, FL en TX wint, dan is het vrijwel onmogelijk voor Clinton.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ga uitcashen, trump stijgt te hard.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Trump wint Florida en TX. Clinton haar kansen worden kleiner en kleiner. TX en FL tellen wel zwaar, 29 en 38.
2000, dat duurde pas lang.quote:
Helaas niet inderdaad, maar misschien moeten we dat er voor over hebben, voor een beetje bezinning op de lange termijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4 Jaar is genoeg tijd om er toch een enorme teringzooi van te maken, en in het geval van de VS beperkt die zooi zich helaas niet tot binnen de eigen landsgrenzen.
Jij zegt dat Clinton TX en FL gaat winnen? Clinton moet het hebben van het oosten van het land. PA, NY, Michigan etc etc.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kijk op.
TX hadden de Democraten sowieso niet op gerekend. Het zou in de toekomst wel eens kunnen maar het is op het moment nog niet realistisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Trump wint Florida en TX. Clinton haar kansen worden kleiner en kleiner. TX en FL tellen wel zwaar, 29 en 38.
Clinton pakt California met 55 Texas en Florida tellen ineens niet mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
bekijk het zo:quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Trump heeft nog nooit enige politieke verantwoordelijkheid gedragen, hoe kan je hem beoordelen op gelijke voet met iemand die al jaren in een zeer turbulente tijd moeilijke beslissingen moet maken en dan zeggen dat Trump minder oorlog zal voeren.
Er is gewoon geen data van Trump beschikbaar.
Colorado ook danquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Wat voor broodje?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
Heb maar even een broodje in de oven gegooid, gaat een lange nacht worden.
En Clinton pakt straks CA met 55 kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik zit na te denken of ik nog een midnight snack neem.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
Een afbakbroodjequote:
Ik voel mijn bord patat + snacks nog in mijn maag. #viesdikquote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Clinton pakt California met 55 Texas en Florida tellen ineens niet mee.
quote:
Doen gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit na te denken of ik nog een midnight snack neem.
wat voor snacks had je?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel mijn bord patat + snacks nog in mijn maag. #viesdik
Kroket en Hete Donder.quote:
Texas is standaard rood, Trump moet meer winnen dan Florida.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.
Op Yahoo Finance staat hij ook:quote:
twitter:Garrett_Archer twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:07:32#AZ Polls have closed. #AZ #Earlyvotes will start tabulation at 1,729,457, party splits are 39.7% GOP, 33.6% Dem, 26.7% Other reageer retweet
kek bestaat dus echtquote:Op woensdag 9 november 2016 03:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar de Pepe zal wel flink in waarde stijgen.
Ja, wrs wel, maar wat? Broodje gebraden gehakt? Hamburger? Broodje met een eiersalade?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
nope, mensen zijn #wokequote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Probleem is dat de effecten van presidenten vaak pas een paar jaar later zichtbaar worden. De redenatie bij de tegenpartij is altijd dit:quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat Trump dermate rampzalig zou zijn voor de VS, dat we misschien daarna een tijdje van dit soort populisme verlost zijn..
Samenwerken met Poetin en Assad kan wat mij betreft ook niet gerechtvaardigd worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef topdeck het volgende:
[..]
bekijk het zo:
Trump; ik weet niet wat hij gaat doen, maar hij wil geen oorlog in syrie en wil samenwerken met assad en putin.
Clinton: Ik weet 100% dat zij oorlog wil voeren tegen assad. Syrie wordt een iraq, een afghanistan, Libie, etc. Dat is het laatste wat je wilt.
Er is genoeg data wb Clinton, en het is waarschijnlijker dat Trump's 'potential evil' Hillary's 'sure evil' niet zal overtreffen.
Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)quote:
https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1440&bih=770quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hete Donder? Wat is dat nou weer
Amaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij president wordt hoop ik echt dat ze hem gaan leren hoe je op de foto moet staan. (En hoe je goed je make-up aanbrengt)
amerika voert al sinds haar bestaan oorlogquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Samenwerken met Poetin en Assad kan wat mij betreft ook niet gerechtvaardigd worden.
Ze gedragen zich beiden als compleet losgeslagen dictators. Oorlog is dan ook weer onwenselijk, maar toenadering zoeken nog meer.
Alex Jonesquote:
Idaho, Utah en Montana zit je er al overheen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef heywoodu het volgende:
Als Trump Michigan, Ohio, NC, Florida, Virginia en Georgia (waar hij nu allemaal aan kop gaat) daadwerkelijk pakt, moet hij nog ergens 8 kiesmannen vandaan zien te trekken en dan is hij er.
[ afbeelding ]
Rare uitvindingquote:Op woensdag 9 november 2016 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1440&bih=770
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:55:01This team has so much to be proud of. Whatever happens tonight, thank you for everything. https://t.co/x13iWOzILL reageer retweet
Trump heeft ook meer nodig dan die staten. Hij heeft nu bijna alle zekere staten binnen, Clinton krijgt er nog een paar. Trump heeft ook NV, AZ, IA, MI en/of GA nodig of hij moet PA winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.
Laat maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Operc het volgende:
Dit wint Clinton toch nog redelijk eenvoudig of ligt dat aan mij?Trump is zo ongeveer wel door zijn swingstates heen terwijl er bij Clinton nog wat zekerheidjes bij moeten komen.
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:13:12BREAKING: Donald Trump wins Arkansas and Louisiana reageer retweet
haha de bitchquote:Op woensdag 9 november 2016 03:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[tweet="796169187882369024","1339835893","HillaryClinton","http://pbs.twimg.com/profile_images/795853973798481920/9xU__g6X_normal.jpg","Wed Nov 09 01:55:01 +0000 2016"]This team has so much to be proud of. Whatever happens tonight, thank you for everything. https://t.co/x13iWOzILL[/twyeet]
Ze is bangquote:Op woensdag 9 november 2016 03:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:HillaryClinton twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:55:01This team has so much to be proud of. Whatever happens tonight, thank you for everything. https://t.co/x13iWOzILL reageer retweet
wat betekent oranje ook alweerquote:
Dafuck.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump dik voor in Ohio.
Trump 2% voor in Florida
Zo walgelijk nepquote:Op woensdag 9 november 2016 03:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:15 schreef Mortaxx het volgende:
Heren moderatoren. Mogen we Ohio of Florida al callen voor Trump?
Trump voor in Michigan trouwens
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Idaho, Utah en Montana zit je er al overheen.
Dat sowieso. En dit topic bewijst dat ook maar weer eens.quote:
gelijkspel?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent oranje ook alweer?
Als trump wint begint zijn termijn meteen goed met een falende dollar. Meteen een goede testquote:
Gaat gek ineens.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Trump zit bijna op het niveau dat de wedkantoren hem meer kans geven dan ze ooit eerder gedaan hebben.
Gekke inwoners met een Nederlandse migratieachtergrond.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik Zei het al die tijd Trump gaat Michigan winnen!!
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:16 schreef Doublepain het volgende:
Kijk al die Linkse gastjes mad worden
quote:
Tel de laatste dagen dan maar af.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Onnoman het volgende:
Ik vrees dat de mensheid ophoudt te bestaan als Trump president wordt
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:16 schreef Doublepain het volgende:
Kijk al die Linkse gastjes mad worden
Ja inderdaad, vraag dan iets aan zijn exen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Amarantha het volgende:
Jort, gadverdamme. Wat een kwal is dat.
Morgen ben je de slimste jongen van de klas. Wedden dat niemand dit verder kijkt van je klas.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Onnoman het volgende:
Ik vrees dat de mensheid ophoudt te bestaan als Trump president wordt
Dit bedoel ik. Die man staat er telkens zo achterlijk op met zijn oranje hoofd en witte ogen.quote:
Er zijn er wele en paar uit mn klas die t afgelopen weken gevolgd hebben maar niemand is wakker iddquote:Op woensdag 9 november 2016 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen ben je de slimste jongen van de klas. Wedden dat niemand dit verder kijkt van je klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |