twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:06:38BREAKING: Donald Trump leads Hillary Clinton in electoral votes 123 to 97 reageer retweet
Ja, die lui lezen niet mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
MET BERNIE WAS DIT ALLEMAAL NIET GEBEURD DNC, DAN HAD JE NU AL GEWONNEN.
Spijtig pfffquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tentamen zo ookmaarja
Ohio NC![]()
Texas is standaard rood. waarom noem je die?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Denk je? Als Trump OH, NC, FL en TX wint, dan is het vrijwel onmogelijk voor Clinton.
Staat al tijdje hier; https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:06:38BREAKING: Donald Trump leads Hillary Clinton in electoral votes 123 to 97 reageer retweet
Die tussenstanden zeggen niets.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Infection het volgende:
4 Jaar is genoeg tijd om er toch een enorme teringzooi van te maken, en in het geval van de VS beperkt die zooi zich helaas niet tot binnen de eigen landsgrenzen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat Trump dermate rampzalig zou zijn voor de VS, dat we misschien daarna een tijdje van dit soort populisme verlost zijn..
Jij hebt er duidelijk geen kijk op.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Denk je? Als Trump OH, NC, FL en TX wint, dan is het vrijwel onmogelijk voor Clinton.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ga uitcashen, trump stijgt te hard.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Trump wint Florida en TX. Clinton haar kansen worden kleiner en kleiner. TX en FL tellen wel zwaar, 29 en 38.
2000, dat duurde pas lang.quote:
Helaas niet inderdaad, maar misschien moeten we dat er voor over hebben, voor een beetje bezinning op de lange termijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4 Jaar is genoeg tijd om er toch een enorme teringzooi van te maken, en in het geval van de VS beperkt die zooi zich helaas niet tot binnen de eigen landsgrenzen.
Jij zegt dat Clinton TX en FL gaat winnen? Clinton moet het hebben van het oosten van het land. PA, NY, Michigan etc etc.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kijk op.
TX hadden de Democraten sowieso niet op gerekend. Het zou in de toekomst wel eens kunnen maar het is op het moment nog niet realistisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Trump wint Florida en TX. Clinton haar kansen worden kleiner en kleiner. TX en FL tellen wel zwaar, 29 en 38.
Clinton pakt California met 55 Texas en Florida tellen ineens niet mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
bekijk het zo:quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Trump heeft nog nooit enige politieke verantwoordelijkheid gedragen, hoe kan je hem beoordelen op gelijke voet met iemand die al jaren in een zeer turbulente tijd moeilijke beslissingen moet maken en dan zeggen dat Trump minder oorlog zal voeren.
Er is gewoon geen data van Trump beschikbaar.
Colorado ook danquote:Op woensdag 9 november 2016 03:07 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Wat voor broodje?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
Heb maar even een broodje in de oven gegooid, gaat een lange nacht worden.
En Clinton pakt straks CA met 55 kiesmannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:08 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik zit na te denken of ik nog een midnight snack neem.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
Een afbakbroodjequote:
Ik voel mijn bord patat + snacks nog in mijn maag. #viesdikquote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |