Wim-Lex wordt president?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
North Carolina en Ohio beide oranje
Trump heeft nog nooit enige politieke verantwoordelijkheid gedragen, hoe kan je hem beoordelen op gelijke voet met iemand die al jaren in een zeer turbulente tijd moeilijke beslissingen moet maken en dan zeggen dat Trump minder oorlog zal voeren.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef topdeck het volgende:
[..]
Hij is enorm minder in de pockets van de mensen achter de schermen wb defensie/oorlog a la lockheed martin, boeing, etc. Ik bedoel Clinton is echt een warmonger van de hoogste klasse, het is ongelooflijk hoe graag zij oorlog wil voeren in andere landen. Trump niet, althans veel minder!
Vraag het morgen nog maar eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Gaat Trump of Clinton winnen denken jullie uiteindelijk? Hadden jullie het verwacht?
Die moeten vanavond pasquote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Infection het volgende:
North Carolina en Ohio beide oranje
Je zou als je nog wat gegevens hebt nu kunnen uitrekenen waar de staat naar toe gaat. Maar goed die gegevens hebben we nu niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroegen Moira en ik ons ook afIk weet het niet.
National Race Summaryquote:
Ik heb 20 euro op trump staanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Gaat Trump of Clinton winnen denken jullie uiteindelijk? Hadden jullie het verwacht?
Ja, en 8 swing states erbij.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef martijnde3de het volgende:
Wint trump florida en virginia is hij president.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |