TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Clinton pakt California met 55 Texas en Florida tellen ineens niet mee.
Doen gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit na te denken of ik nog een midnight snack neem.
wat voor snacks had je?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel mijn bord patat + snacks nog in mijn maag. #viesdik
Kroket en Hete Donder.quote:
Texas is standaard rood, Trump moet meer winnen dan Florida.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
TX en FL = 67 en eventueel Ohio erbij is ook nog wel wat voting counts... Dan boeit California niet meer. Clinton moet meer winnen dan alleen California.
Op Yahoo Finance staat hij ook:quote:
twitter:Garrett_Archer twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:07:32#AZ Polls have closed. #AZ #Earlyvotes will start tabulation at 1,729,457, party splits are 39.7% GOP, 33.6% Dem, 26.7% Other reageer retweet
kek bestaat dus echtquote:Op woensdag 9 november 2016 03:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar de Pepe zal wel flink in waarde stijgen.
Ja, wrs wel, maar wat? Broodje gebraden gehakt? Hamburger? Broodje met een eiersalade?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
90% van alle trump fans hier zijn "kijk mij tegen de stroom ingaan"
nope, mensen zijn #wokequote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
90% van alle trump fans hier zijn "kijk mij tegen de stroom ingaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |