SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-11-2016 01:02:19 ]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
ik blijf het raar vinden dat ze in USA dus peilen hoeveel voters white black enzo zijn
Ik ben een traditionele man. Vroeger hadden we maar één zender.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet inderdaad. RTLZ is de laatste maanden veel beter met dit soort berichtgeving plus buitenlandse zenders.
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jezus, er zijn dus echt mensen die op Hillary stemmen, puur alleen omdat ze dan de eerste vrouwelijke president is.
Ik vermoed dat het wat mentaal uitgedaagde mensen zijn die de NOS nodig hebben voor een beetje duidingquote:
Leuk voor de speelfilmsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.
twitter:RalstonReports twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:58:09No update from Clark yet, but as of 3PM, 154,000 voters had turned out. Total turnout
o big Clark # posted is 63%. Was 81% overall in '12. reageer retweet
Kom maar niet op de Frontpage. Dan wil je al helemaal dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik was even vergeten dat Fok! een rechts bolwerk is![]()
Mwah.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef richolio het volgende:
Oh, ik heb wel BBC op mijn tv. Kijken of dat wat is. RTV Rijnmond wordt 'm niet.
Duurde dat 5 minuten ja?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.
Heb je meer van dat soort gemeenschappen dan beinvloeden ze elkaar ook qua stemgedrag. Dan heb je het uiteindelijk dus over groepen van duizenden mensen, dan wordt het qua stemgedrag en dus ook stembeinvloeding vanuit de campagne een interessante doelgroep. Dus daarom kijken ze naar ras en achtergrond.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, alleen schreeuwen die altijd zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Nee, we hebben nu toch 8 jaar democraten gehad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stemvee importeren door de republikeinen, bedoel je?
ik denk dat door demografische verschuivingen de Rep. partij wel een beetje naar het midden zal verschuiven op den duur.
Misschien moet je dan even wachten tot we Zwarte Piet icoontjes krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Foxquote:
Oost en West jas?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef Fylax het volgende:
Wat ik trouwens ook wel raar vind, is dat dan uitslagen van East Coat komen en dat ze dan in West Coat denken o damn de uitslag daar is ___ dus dan moeten wij nu ff ___ stemmen!
Sinds Danny actief Zwarte Piet aanhangt. Daarvoor was het een D66-bolwerk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Net het Songfestivalquote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Florida, Virginia, South Carolina, Georgia en Vermont, de lijnen zijn gesloten
Weer die kut buitenlanders die het verpesten!!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef martijnde3de het volgende:
Clinton gaat het beter doen dan verwacht. Veel meer latino's en afro-amerikanen die komen opdagen.
Nee echt?quote:
Dionne is gekleed of ze net op een begrafenis is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dionne Stax is genoeg reden om NOS te kijken
Beetje jammer inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dionne is gekleed of ze net op een begrafenis is geweest.
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Florida, Virginia, South Carolina, Georgia en Vermont, de lijnen zijn gesloten
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?
Mooi zwart is niet lelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar het is nou ook weer niet een van de "echt" zekere staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
TRUMP CALIFORNIA GEWONNEN! GG TRUMP LANDSLIDE
[ afbeelding ]
Metaljurkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow nee okay dan is het goed, want je moest er 5 minuten over doen van die ene mod van wie ik al vergeten ben wie het isquote:
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand een linkje waar je staten waar geteld wordt dit kan volgen? Dat je steeds gebiedjes erbij ziet komen binnen een staat.
quote:
Omg Trump traaainnnquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gelachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
https://twitter.com/jimsc(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Just in: One person dead, three injured in shooting outside Azusa CA polling station, this was view inside during lockdown
Eerste schietpartij is ook al binnen.
Amerika
Tsja, 'muricaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Just in: One person dead, three injured in shooting outside Azusa CA polling station, this was view inside during lockdown
Amerika
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Amerika
Goeie linkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Het is wel een geile donder hequote:
HAHahahaa hilarischquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Waardevolle titel? Gerespecteerd beroep?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt Clinton vaak nog Secretary Clinton genoemd?
ja ze is het alleen niet meerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef Unites het volgende:
[..]
Waardevolle titel? Gerespecteerd beroep?
Bram is een extreem Bernie fan.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gefeliciteerd aan de extreemrechtse Trump-aanhangers zoals Bram_van_Loon.
Belgisch-Limburg.quote:
Hebben we al gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gefeliciteerd aan de extreemrechtse Trump-aanhangers zoals Bram_van_Loon.
Het is de vraag of Amerika naar de klote gaat, of de hele wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef venomsnake het volgende:
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar?
Wat kan mij dat kutland ook bommen.
Ik ga maffen
Dankzij de verkiezingen zie ik Dionne nu.quote:
Dit is de eerste keer dat ik het echt volgquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke 4 jaar leggen ze alles weer uit.
Trustequote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef venomsnake het volgende:
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar?
Wat kan mij dat kutland ook bommen.
Ik ga maffen
Uitslagenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zie ik nou? Exitpolls of uitslagen?
O, okee, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het echt volg
Uitslagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zie ik nou? Exitpolls of uitslagen?
Nordrhein Westfalen ook, 76% voor Drumpf!quote:
Blij dat Herman weg is en die geile blonde nu alles uitlegt. Ik ga twitteren of ze nog een keer wil uitleggen want ik snap er niks van. Ook niet als ze 20 keer uitlegt overigens. Ik luister niet eens naar wat ze zegt, ik hoor alleen maar oneerbare voorstellen uit haar mond komen terwijl ik kijkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke 4 jaar leggen ze alles weer uit.
Och dat loopt allemaal wel los joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is de vraag of Amerika naar de klote gaat, of de hele wereld
Misschien is het een USA-dingetjequote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij geen moderator meer bent spreken we je toch ook niet meer aan als moderator
Die was niet spannend hoorde ik netquote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef cb2013 het volgende:
Virginia is toch blauw? Dat zou dus rood kunnen worden?
Wijken die die percentages sterk af van de peilingen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Uitslagen
Vermont- CLinton
Kentucky en Indiana - Trump
Wacht maar op nyquote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
19-3 lijkt me een geruststellende voorsprong.
Volgens 538 forecast heeft Clinton 85.5% kans om Virginia te winnen en heeft Trump 79.1% kans om Georgia te winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef L3gend het volgende:
Georgia ong Trump +3
Men 57-38 Trump
Women 54-41 Clinton
Virginia ong Clinton +7
men 49-44 Trump
women 57-38 Clinton
Ik heb daar wel eens een post gedeponeerd ja.quote:
Viriginia is vaak een swingstate maar werd dit jaar als veilig Democratisch beschouwd.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef cb2013 het volgende:
Virginia is toch blauw? Dat zou dus rood kunnen worden?
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit topic mist wel een type GGMM.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Onderin beeld "Hillary komt aan bij hotel in new york"
Bedankt Hans.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit topic mist wel een type GGMM.
laten we ons dan ook gedragen. We zijn nu in een serieus subforum.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar posts worden auto verwijderd
Meestal zijn de rural counties eerder geteld dan de urban counties.quote:
Bernie heeft z'n fans dus efficiënt richting Hillary gedirigeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Indiana voor Trump.
Vermont voor Hillary Rodham Corrupt.
Boeren stemmen altijd op domme eikels.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal zijn de rural counties eerder geteld dan de urban counties.
Was in '12 ook: veel dorpen kleurden rood totdat de steden binnen kwamen.
Hij moest ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bernie heeft z'n fans dus efficiënt richting Hillary gedirigeerd.
Zelfs Bernie Sanders is niet perfect.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geniet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef richolio het volgende:
Moeten de mods niet zelf ook genieten van deze nacht?Zo kan je toch niet genieten
Zijn die wel oud genoeg om te stemmen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren stemmen vroeger dan stedelingen. De koeien moeten vroeg gemolken worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Boeren stemmen altijd op domme eikels.
Zal je net zien dat ze het vandaag begevenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef Infection het volgende:
North Carolina blijft langer open vanwege computerproblemen.
Dat kunnen we wel stellen op basis van ongeveer 150.000 stemmen ja. Jezus.quote:
Ik vond dat bij Pauw net echt een HEEL ENGquote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef minilot het volgende:
BBC1 echt uitstekend tot nu toe wat de verslaggeving betreft.
Tussen deze 2 is weinig te genieten natuurlijk. Al hoop ik stiekem wel op Trump maar dat is alleen maar omdat Clinton nóg achterlijker (en gevaarlijker!) isquote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef richolio het volgende:
Moeten de mods niet zelf ook genieten van deze nacht?Zo kan je toch niet genieten
Coulant van je.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zelfs Bernie Sanders is niet perfect.
Als de koeien gemolken worden zijn de stembureau's nog niet openquote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren stemmen vroeger dan stedelingen. De koeien moeten vroeg gemolken worden.
Dat geloof ik, BBC doet nog redelijk aan journalistiek als een van de weinig televisiezenders.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef minilot het volgende:
Thanks. Dit zocht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Juist niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel stellen op basis van ongeveer 150.000 stemmen ja. Jezus.
Leuk. Maar wij kijken voor Dionne.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef minilot het volgende:
MVGquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
meeste plekken in florida zijn rood straks hoor dus spannend mvg
Is die staat niet zo blauw dat je als Republikein zelfs niet eens zou kunnen winnen met het programma 'Ik ga aan iedereen gratis bier uitdelen en ik laat de New Hampshirites er voor betalen'?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat Amerika kapot of gaat de hele wereld kapot?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom roept eigenlijk iedereen dat dit de belangrijkste verkiezingen in decennia zijn
Die vraag had je wel wat eerder kunnen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom roept eigenlijk iedereen dat dit de belangrijkste verkiezingen in decennia zijn
Weet jij in hoeverre de uitslagen afwijken van de peilingen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Heeft dat enige nieuwswaarde?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Pauw net echt een HEEL ENG
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk. Maar wij kijken voor Dionne.
Omdat kernoorlog met Putin en zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was vorige keer ook. Het gaat om de grote steden. Veel countys zijn rood in Florida, vaak meer dan blauw, maar de grootste steden zijn vaak blauw en die geven de doorslag.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Keuze tussen een warmonger of een volksclown voor het machtigste land ter wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel stellen op basis van ongeveer 150.000 stemmen ja. Jezus.
omdat het gaat tussen een douche en een turd sandwichquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als de stembureau's sluiten liggen de boeren al op bed.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de koeien gemolken worden zijn de stembureau's nog niet open
En op conservatieve motherfuckers.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren stemmen vroeger dan stedelingen. De koeien moeten vroeg gemolken worden.
Omdat ze dat elke 4 jaar roepen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als Clinton wint gaat ze een oorlog ontketenen met Rusland.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat is altijd zoquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omdat Americaanen dat altijd doen. rolling_eyesquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker blauwe staat inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is die staat niet zo blauw dat je als Republikein zelfs niet eens zou kunnen winnen met het programma 'Ik ga aan iedereen gratis bier uitdelen en ik laat de New Hampshirites er voor betalen'?
Het is pas historisch als er inderdaad oorlogen worden uitgelokt, volgens mij doet Trump dat nietquote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Clinton wint gaat ze een oorlog ontketenen met Rusland.
FIFA/UEFA retoriek. "Dit was het beste WK/EK ooit!!!"quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kuch grens is 270 kuch.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
lol Hilary heeft 3 kiesmannen en Trump 19
Misschien is dit wel de laatste nacht dat we kunnen FOK!'nquote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Clinton wint gaat ze een oorlog ontketenen met Rusland.
Ja, maar ze stemden ook unaniem voor Sanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is die staat niet zo blauw dat je als Republikein zelfs niet eens zou kunnen winnen met het programma 'Ik ga aan iedereen gratis bier uitdelen en ik laat de New Hampshirites er voor betalen'?
Die zou ik heus graag doen hoor, maar Herman is nou eenmaal de schermpjesmeester.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk. Maar wij kijken voor Dionne.
Progressieve jongen, die Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En op conservatieve motherfuckers.
Opvallend jahquote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat de meeste users hier voor Trump juichen.
Berniequote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
FOK! staat dan ook bekend om zijn intellectuele userbase.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat is slecht?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Slechte resulaten uit
[ afbeelding ]
Precies. California is 55 kiesmannen. Die wint Trump nooit. Andersom is Texas voor Trump en die hebben er ergens in de 30. Uit het hoofd 38.quote:
Ligt aan de tijd van het jaar, ik hoor ze regelmatig ook wel tot middernacht met die kutwagens van ze in de weerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de stembureau's sluiten liggen de boeren al op bed.
Beide opties zijn kut.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
o/quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef Fylax het volgende:
Jongens, ik ga een powernap doen. Tot zo
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Landslide.
[ [url=blob:http://imgur.com/9bbf04db-1097-41bf-876d-a63007990f3d]afbeelding[/url] ]
Alles beter dan Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Zeg nooit nooit :]quote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus. We leven in 2016, niet 1911.
Ik ben voor Obama 3e termijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Dat is ook een baas, helaas dat de Amerikanen(maar vooral de DNC) daar anders over denken.quote:
Correct.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Keuze tussen een warmonger of een volksclown voor het machtigste land ter wereld.
Nog steeds zure smoel van Jebquote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef Strani het volgende:
Volgens Erik Mouthaan hebben George W. Bush en Laura Bush blanco gestemd. Veelzeggend.
Laten we even op de steden wachten.quote:
Nee joh, dat weten we over een paar uur pas, als er voldoende stemmen zijn geteld.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor. Enkel de nietszsggende counties.
Nog maar een paar vakjes zijn ingekleurd. Laten we conclusies trekken als de hele kleurplaat is voorzien van krassen.quote:
Jeb wat een kutnaamquote:Op woensdag 9 november 2016 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Die Jeb Bush zag ik net, dat is toch wel een groot fiasco geworden hè. Had ik niet verwacht toen de voorverkiezingen begonnen.
Jij ook ?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:12 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |