SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-11-2016 01:02:19 ]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
ik blijf het raar vinden dat ze in USA dus peilen hoeveel voters white black enzo zijn
Ik ben een traditionele man. Vroeger hadden we maar één zender.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet inderdaad. RTLZ is de laatste maanden veel beter met dit soort berichtgeving plus buitenlandse zenders.
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Jezus, er zijn dus echt mensen die op Hillary stemmen, puur alleen omdat ze dan de eerste vrouwelijke president is.
Ik vermoed dat het wat mentaal uitgedaagde mensen zijn die de NOS nodig hebben voor een beetje duidingquote:
Leuk voor de speelfilmsquote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Krijgen we ook direct de 1e vrouw die een wereldoorlog start.
twitter:RalstonReports twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:58:09No update from Clark yet, but as of 3PM, 154,000 voters had turned out. Total turnout
o big Clark # posted is 63%. Was 81% overall in '12. reageer retweet
Kom maar niet op de Frontpage. Dan wil je al helemaal dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Ik was even vergeten dat Fok! een rechts bolwerk is![]()
Mwah.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef richolio het volgende:
Oh, ik heb wel BBC op mijn tv. Kijken of dat wat is. RTV Rijnmond wordt 'm niet.
Duurde dat 5 minuten ja?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De VS is van nature een immigratieland. Men is daar nog trots op achtergrond en voegen zich daarom ook makkelijker samen bij elkaar in de buurt. Zo heb je dus hele gemeenschappen. Zie het als een buurt zoals bijvoorbeeld Laakkwartier in Den Haag. Veel Turks en Marokkaanse mensen. Als een soort van gemeenschap.
Heb je meer van dat soort gemeenschappen dan beinvloeden ze elkaar ook qua stemgedrag. Dan heb je het uiteindelijk dus over groepen van duizenden mensen, dan wordt het qua stemgedrag en dus ook stembeinvloeding vanuit de campagne een interessante doelgroep. Dus daarom kijken ze naar ras en achtergrond.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, alleen schreeuwen die altijd zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Nee, we hebben nu toch 8 jaar democraten gehad.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stemvee importeren door de republikeinen, bedoel je?
ik denk dat door demografische verschuivingen de Rep. partij wel een beetje naar het midden zal verschuiven op den duur.
Misschien moet je dan even wachten tot we Zwarte Piet icoontjes krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Foxquote:
Oost en West jas?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef Fylax het volgende:
Wat ik trouwens ook wel raar vind, is dat dan uitslagen van East Coat komen en dat ze dan in West Coat denken o damn de uitslag daar is ___ dus dan moeten wij nu ff ___ stemmen!
Sinds Danny actief Zwarte Piet aanhangt. Daarvoor was het een D66-bolwerk.quote:Op woensdag 9 november 2016 00:59 schreef Gezicht het volgende:
Net het Songfestivalquote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Florida, Virginia, South Carolina, Georgia en Vermont, de lijnen zijn gesloten
Weer die kut buitenlanders die het verpesten!!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef martijnde3de het volgende:
Clinton gaat het beter doen dan verwacht. Veel meer latino's en afro-amerikanen die komen opdagen.
Nee echt?quote:
Dionne is gekleed of ze net op een begrafenis is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dionne Stax is genoeg reden om NOS te kijken
Beetje jammer inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dionne is gekleed of ze net op een begrafenis is geweest.
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Florida, Virginia, South Carolina, Georgia en Vermont, de lijnen zijn gesloten
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?
Mooi zwart is niet lelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar het is nou ook weer niet een van de "echt" zekere staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Clinton heeft Virginia al gewonnen toch of iig de lead?
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
TRUMP CALIFORNIA GEWONNEN! GG TRUMP LANDSLIDE
[ afbeelding ]
Metaljurkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow nee okay dan is het goed, want je moest er 5 minuten over doen van die ene mod van wie ik al vergeten ben wie het isquote:
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand een linkje waar je staten waar geteld wordt dit kan volgen? Dat je steeds gebiedjes erbij ziet komen binnen een staat.
quote:
Omg Trump traaainnnquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat hebben we gelachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
https://twitter.com/jimsc(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Just in: One person dead, three injured in shooting outside Azusa CA polling station, this was view inside during lockdown
Eerste schietpartij is ook al binnen.
Amerika
Tsja, 'muricaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Just in: One person dead, three injured in shooting outside Azusa CA polling station, this was view inside during lockdown
Amerika
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Amerika
Goeie linkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Het is wel een geile donder hequote:
HAHahahaa hilarischquote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Waardevolle titel? Gerespecteerd beroep?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom wordt Clinton vaak nog Secretary Clinton genoemd?
ja ze is het alleen niet meerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef Unites het volgende:
[..]
Waardevolle titel? Gerespecteerd beroep?
Bram is een extreem Bernie fan.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gefeliciteerd aan de extreemrechtse Trump-aanhangers zoals Bram_van_Loon.
Belgisch-Limburg.quote:
Hebben we al gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gefeliciteerd aan de extreemrechtse Trump-aanhangers zoals Bram_van_Loon.
Het is de vraag of Amerika naar de klote gaat, of de hele wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef venomsnake het volgende:
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar?
Wat kan mij dat kutland ook bommen.
Ik ga maffen
Dankzij de verkiezingen zie ik Dionne nu.quote:
Dit is de eerste keer dat ik het echt volgquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke 4 jaar leggen ze alles weer uit.
Trustequote:Op woensdag 9 november 2016 01:04 schreef venomsnake het volgende:
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar?
Wat kan mij dat kutland ook bommen.
Ik ga maffen
Uitslagenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zie ik nou? Exitpolls of uitslagen?
O, okee, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het echt volg
Uitslagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zie ik nou? Exitpolls of uitslagen?
Nordrhein Westfalen ook, 76% voor Drumpf!quote:
Blij dat Herman weg is en die geile blonde nu alles uitlegt. Ik ga twitteren of ze nog een keer wil uitleggen want ik snap er niks van. Ook niet als ze 20 keer uitlegt overigens. Ik luister niet eens naar wat ze zegt, ik hoor alleen maar oneerbare voorstellen uit haar mond komen terwijl ik kijkquote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke 4 jaar leggen ze alles weer uit.
Och dat loopt allemaal wel los joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is de vraag of Amerika naar de klote gaat, of de hele wereld
Misschien is het een USA-dingetjequote:Op woensdag 9 november 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij geen moderator meer bent spreken we je toch ook niet meer aan als moderator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |