Als de koeien gemolken worden zijn de stembureau's nog niet openquote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren stemmen vroeger dan stedelingen. De koeien moeten vroeg gemolken worden.
Dat geloof ik, BBC doet nog redelijk aan journalistiek als een van de weinig televisiezenders.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef minilot het volgende:
BBC1 echt uitstekend tot nu toe wat de verslaggeving betreft.
Thanks. Dit zocht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Juist niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel stellen op basis van ongeveer 150.000 stemmen ja. Jezus.
Leuk. Maar wij kijken voor Dionne.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef minilot het volgende:
BBC1 echt uitstekend tot nu toe wat de verslaggeving betreft.
MVGquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
meeste plekken in florida zijn rood straks hoor dus spannend mvg
Is die staat niet zo blauw dat je als Republikein zelfs niet eens zou kunnen winnen met het programma 'Ik ga aan iedereen gratis bier uitdelen en ik laat de New Hampshirites er voor betalen'?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bernie heeft z'n fans dus efficiënt richting Hillary gedirigeerd.
Gaat Amerika kapot of gaat de hele wereld kapot?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom roept eigenlijk iedereen dat dit de belangrijkste verkiezingen in decennia zijn
Die vraag had je wel wat eerder kunnen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom roept eigenlijk iedereen dat dit de belangrijkste verkiezingen in decennia zijn
Weet jij in hoeverre de uitslagen afwijken van de peilingen?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Heeft dat enige nieuwswaarde?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Pauw net echt een HEEL ENG
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Leuk. Maar wij kijken voor Dionne.
Omdat kernoorlog met Putin en zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was vorige keer ook. Het gaat om de grote steden. Veel countys zijn rood in Florida, vaak meer dan blauw, maar de grootste steden zijn vaak blauw en die geven de doorslag.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Keuze tussen een warmonger of een volksclown voor het machtigste land ter wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel stellen op basis van ongeveer 150.000 stemmen ja. Jezus.
omdat het gaat tussen een douche en een turd sandwichquote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als de stembureau's sluiten liggen de boeren al op bed.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de koeien gemolken worden zijn de stembureau's nog niet open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |