abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166471990
Aftellen...
pi_166471998
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ze de feiten in de emails niet kan verschuilen achter "het waren de russen"
Zoals Donna Brazile ook deed
Nou ja, het is natuurlijk wel kwalijk als de Russen zich op deze wijze bemoeien met de Amerikaanse verkiezingen. Dat baart zorgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166472038
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk wel kwalijk als de Russen zich op deze wijze bemoeien met de Amerikaanse verkiezingen. Dat baart zorgen.
Het is zorgelijk dat het blijkbaar kan.

Als amerika in andere landen verkiezingen kan beinvloeden schuwen ze daar zeker niet voor.
(http://observer.com/2016/(...)palestine-election/)
pi_166472054
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En die liegen natuurlijk nooit.....
Als je er gemakshalve vanuit gaat dat alle standpunten die je niet aan staan een leugen zijn wordt het wel makkelijk, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166472077
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:51 schreef oompaloompa het volgende:
Hmm Septa (de bussen en trams in Philadelphia) zijn blijkbaar aan het staken, slecht voor de democrats daar vermoed ik.
Het zou natuurlijk wel wat ironisch zijn als stakingen van de TWU, die Clinton endorsed hebben, zouden leiden tot een Republikeinse overwinning.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166472098
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad, alle inlichtingendiensten.

Waaronder "Coast Guard Intelligence", en "Office of Naval Intelligence".
En meer van dat soort agencies.

Plus:

[..]

Maar ook de CIA, DHS, NRA, NSA, noem ze maar op.

Tevens laat jouw quote voor het gemak een belangrijke regel van het statement weg.

quote:
The U.S. Intelligence Community (USIC) is confident that the Russian Government directed the recent compromises of e-mails from US persons and institutions, including from US political organizations.
pi_166472108
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ah nice :)
Volgens mij mogen ze ook niet staken op een verkiezingsdag.
  maandag 7 november 2016 @ 11:07:59 #208
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166472113
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja net zoals de Amerikanen cuberaanvallen doen op de Russische electra netwerken en overheidsdiensten.
Zo gaat het over en weer en de Chinezen gaan ook wel weer wat bekokstoven.
pi_166472176
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het is zorgelijk dat het blijkbaar kan.

Als amerika in andere landen verkiezingen kan beinvloeden schuwen ze daar zeker niet voor.
(http://observer.com/2016/(...)palestine-election/)
Dat beïnvloeden is niet zo moeilijk. Comintern heette dat toch in Sovjettijden? Zat belangengroepjes in het Westen die dezelfde doelen en belangen hebben als Poetin, en die dus met centjes gesteund worden. Door het vrije verkeer van informatie in het Westen is het uitermate makkelijk om je stempel op buitenlandse verkiezingen te drukken als Russische overheid.
pi_166472190
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze ook niet staken op een verkiezingsdag.
Volgens mij heb je de link waar ik op reageerdeniet gelezen :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk wel wat ironisch zijn als stakingen van de TWU, die Clinton endorsed hebben, zouden leiden tot een Republikeinse overwinning.
Ja ik zit echt te twijfelen wat het juiste zou zijn in zo'n situatie. Jezelf blijven verdedigen en je principes niet opgeven met alle gevolgen van dien, of toegeven aan de druk vanwege the greater good.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 7 november 2016 @ 11:15:14 #211
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166472247
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja net zoals de Amerikanen cuberaanvallen doen op de Russische electra netwerken en overheidsdiensten.
Zo gaat het over en weer en de Chinezen gaan ook wel weer wat bekokstoven.
Nee dat doen ze niet. Ze zeggen dat ze het zouden kunnen als een soort retaliaton tegen Russische agressie. Als ze het echt al gedaan hadden was er vast al oorlog geweest.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166472264
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:26 schreef cb2013 het volgende:
Dit was echt een pittig interview. Dit was zaterdagochtend. Kellyanne werd echt onder druk gezet, maar ze hield zich cool. En zette de vinger echt op Clinton en de burgers die stemmen.
En op het eind echt een duidelijke signaal naar de stemmers. Goed gesprek! Kijk vooral vanaf 09:00.
Holy! Dat is was heel pijnlijk voor KellyAnne. Vooral die Goldman sachs vraag. Daar volgde weer zo'n volledig niet gerelateerde woordenbrei op alsof het Trump zelf was die sprak :')

Hoe biased ben je trouwens als je vindt dat KellyAnne hier cool blijft? Iemand die geen van zijden kent en dit interview voor het eerst ziet denkt WTF is zij voor een clown die rare antwoorden geeft en weg pivoteert van een interessante vraag.

[ Bericht 7% gewijzigd door Knipoogje op 07-11-2016 11:21:42 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 7 november 2016 @ 11:17:22 #213
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166472281
Snowden twitterde op maandag 07-11-2016 om 01:36:12 Researchers just demonstrated how to hack the official vote count with a $30 card. Details: https://t.co/uhcLVd0yPg https://t.co/uIFOQVb5uu reageer retweet
pi_166472352
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de link waar ik op reageerdeniet gelezen :D
Schuldig :@
pi_166472393
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef oompaloompa het volgende:
Ja ik zit echt te twijfelen wat het juiste zou zijn in zo'n situatie. Jezelf blijven verdedigen en je principes niet opgeven met alle gevolgen van dien, of toegeven aan de druk vanwege the greater good.
Voor de bonden / werknemers zelf lijkt het mij evident. Een dagje pauze zal qua impact van de staking niet heel veel uitmaken voor de werkgever. En als het aan de Republikeinen ligt word lidmaatschap van vakbonden in de publieke sector gewoon verboden natuurlijk, of liever nog gewoon vakbonden in het geheel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 7 november 2016 @ 11:24:36 #216
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166472415
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Holy! Dat is was heel pijnlijk voor KellyAnne. Vooral die Goldman sachs vraag. Daar volgde weer zo'n volledig niet gerelateerde woordenbrei op alsof het Trump zelf was die sprak :')

Hoe biased ben je trouwens als je vindt dat KellyAnne hier cool blijft? Iemand die geen van zijden kent en dit interview voor het eerst ziet denkt WTF is zij voor een clown die rare antwoorden geeft en weg pivoteert van een interessante vraag.
Ja dat dacht ik dus ook. Misschien kijken we naar een ander interview?

Als dat cool blijven is...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 7 november 2016 @ 11:25:10 #217
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166472430

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 07-11-2016 11:28:52 (geen bnw hier alsjeblieft) ]
  maandag 7 november 2016 @ 11:28:16 #218
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166472472
quote:
Ja, precies. Ze zeggen dus alleen maar dat ze toegang hebben en de boel plat zouden kunnen gooien.

Ze hebben dat echter nog niet gedaan, en dat is hetgeen jij hier boven suggereerde.
pi_166472491
quote:
Daar staat dus inderdaad niet dat ze cyberaanvallen hebben uitgevoerd, als je de bron van NBC ook leest. Goed gedaan weer, Dutchko.

Maar goed, dit soort wanhoopspogingen zijn wel te verwachten van mensen die hun weddenschappen niet nakomen.
pi_166472561
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar staat dus inderdaad niet dat ze cyberaanvallen hebben uitgevoerd, als je de bron van NBC ook leest. Goed gedaan weer, Dutchko.

Maar goed, dit soort wanhoopspogingen zijn wel te verwachten van mensen die hun weddenschappen niet nakomen.
ghehe hij was het niet eens met je bocht

had natuurlijk beter een flesje glenfiddich op kunnen zetten

ik heb trouwens nog steeds een weddenschap met euri, maar ben bang dat ik hem verlies
  maandag 7 november 2016 @ 11:35:32 #221
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166472585
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

ghehe hij was het niet eens met je bocht

had natuurlijk beter een flesje glenfiddich op kunnen zetten

ik heb trouwens nog steeds een weddenschap met euri, maar ben bang dat ik hem verlies
Nou, je had wel gelijk in die zin dat de opkomstpercentages waarschijnlijk lager zullen uitvallen. Alleen niet zo laag.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 7 november 2016 @ 11:36:46 #222
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166472605
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 11:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens de Russen hebben de de Yanks wel degelijk in hun systemen lopen neuzen plus een aantal weken terug een USA hacker die ook een boodschap achterliet.
Weddenschap niet nakomen? Ik heb nooit bevestigd dat ik deze weddenschap aan zou nemen stumper.
pi_166472618
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Volgens de Russen hebben de de Yanks wel degelijk in hun systemen lopen neuzen plus een aantal weken terug een USA hacker die ook een boodschap achterliet.
Weddenschap niet nakomen? Ik heb nooit bevestigd dat ik deze weddenschap aan zou nemen stumper.
Dat is dus geen cyberaanval.
  maandag 7 november 2016 @ 11:39:13 #224
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166472635
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 11:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is dus geen cyberaanval.
Inderdaad, een hack en een cyberaanval zijn 2 verschillende dingen.

Als je niks sloopt of steelt kun je niet echt van een cyberaanval spreken.
Zelfs lastig om een simple data-theft een cyberaanval te noemen als je daarbij geen systemen down brengt.
pi_166472663
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Inderdaad, een hack en een cyberaanval zijn 2 verschillende dingen.

Als je niks sloopt of steelt kun je niet echt van een cyberaanval spreken.
Zelfs lastig om een simple data-theft een cyberaanval te noemen als je daarbij geen systemen down brengt.
Is het eigenlijk al duidelijk wie achter de cyberaanval zat die allerlei systemen een paar weken geleden ontmantelde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')