Volgens mij was dat al heel lang publieke informatie. Dit lijkt iets anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:34 schreef Refragmental het volgende:
FBI emailzaak heropend omdat ze nu via NSA aan de 33k verwijderde yogamails kunnen komen... na de tip van kimdotcom?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef JanCees het volgende:
FBI heropent zaak mbt Hillary Clinton's emails!!!
GROOT nieuws
Klopt ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:34 schreef Refragmental het volgende:
FBI emailzaak heropend omdat ze nu via NSA aan de 33k verwijderde yogamails kunnen komen... na de tip van kimdotcom?
Ik kijk mee. Waarom is dit live, is dit iets anders dan een geburikelijke rally?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump live nu op Fox
http://www.hulkusc.com/watch-fox-news-live-streaming/
Nee, maar ivm breaking news willen ze denk ik even Trump's rally laten zien om te horen wat hij erover te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk mee. Waarom is dit live, is dit iets anders dan een geburikelijke rally?
Ik zit niet te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Als de helft van wat Trump waar zegt over dat onderzoek naar Clinton, is dat wel bizar.
Helaas weet je dat bij Trump nooit
Denk dat het land, politiek gezien, in elkaar dondert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:55 schreef popolon het volgende:
Wat een clown show.Hoop dat ze nu ook iets vinden maar goed, heropenen doe je niet zo maar..
Alleen als er niks aan de hand is. Duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd, ik dacht dat de FBI corrupt en omgekocht was.
Gewoon de uitkomst afwachten, denk ik. De kans is groot dat ook dit met een sisser afloopt en dat Clinton wederom niet Satan zelf blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:05 schreef hunter2011 het volgende:
Okay, zei dat er maandag iets zou gebeuren, maar het is verplaatst naar vrijdag.
Ze zijn bij CNN in rep en roer, hoe verder nu...
Voor de 2e keer FBI-onderzoek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon de uitkomst afwachten, denk ik. De kans is groot dat ook dit met een sisser afloopt en dat Clinton wederom niet Satan zelf blijkt te zijn.
En jij denkt zeker dat de hoge jongens van de FBI hun carriere op het spel gaan zetten voor niets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon de uitkomst afwachten, denk ik. De kans is groot dat ook dit met een sisser afloopt en dat Clinton wederom niet Satan zelf blijkt te zijn.
Je moet wel enorme ballen hebben om een paar dagen voor de verkiezingen zo'n onderzoek te heropenen om vervolgens voor de 2e keer te zeggen dat het onderzoek zonder consequenties gesloten gaat worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien heeft die 400 pond zware hacker van een Kim hun wel rechtstreeks een pakketje gestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:17 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je moet wel enorme ballen hebben om een paar dagen voor de verkiezingen zo'n onderzoek te heropenen om vervolgens voor de 2e keer te zeggen dat het onderzoek zonder consequenties gesloten gaat worden.
Als ze de vermiste e-mails gevonden hebben, dan zetten ze niks op het spel maar doen ze gewoon hun werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En jij denkt zeker dat de hoge jongens van de FBI hun carriere op het spel gaan zetten voor niets?
Nee denk je? Net zoals het komplete witte huis wordt vervangen door de eigen mensen van een nieuwe President zo geldt dit ook voor hoge jongens bij de FBI en de CIA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Als ze de vermiste e-mails gevonden hebben, dan zetten ze niks op het spel maar doen ze gewoon hun werk.
Ik vraag me wel af hoe lang dit allemaal gaat duren, want het lijkt me behoorlijk wat werk om al die mails te checken op vertrouwelijke info.
Nee, dat schijnt niet te kloppen. Hij heeft niks verwijderd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Robert Mook (campagne manager van Clinton) heeft zojuist al zijn tweets verwijderd.
https://twitter.com/robbymook
Ben benieuwd wat Clinton straks gaat zeggen. Mensen wachten op haar bij rally.
Ik denk dat dit gewoon hun werk is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En jij denkt zeker dat de hoge jongens van de FBI hun carriere op het spel gaan zetten voor niets?
Het is gewoon hun werk, daarom doen ze dit. Ze moesten onderzoek doen naar Clinton, nu hebben ze nieuwe mails gevonden om te onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dossier was gesloten. Dat wordt niet zomaar weer geopend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is gewoon hun werk, daarom doen ze dit. Ze moesten onderzoek doen naar Clinton, nu hebben ze nieuwe mails gevonden om te onderzoeken.
Dat klopt, er zijn in een niet-gerelateerde zaak nieuwe e-mails ontdekt die mogelijk betrekking hebben op deze kwestie. Dat gaan ze nu onderzoeken en daarom is de zaak heropend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dossier was gesloten. Dat wordt niet zomaar weer geopend.
Ok. We zullen wel zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, er zijn in een niet-gerelateerde zaak nieuwe e-mails ontdekt die mogelijk betrekking hebben op deze kwestie. Dat gaan ze nu onderzoeken en daarom is de zaak heropend.
Zaken heropenen als er mogelijk nieuw bewijsmateriaal blijkt te zijn is niet vreemd, dat doet de politie ook.
Als jij denkt dat Clinton voor de verkiezingen stopt durf ik daar inderdaad wel een en ander om te verwedden ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ok. We zullen wel zien.
Wedje leggen dat ze het bijltje erbij gaat gooien?
Nog meer mensen die mee willen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Clinton voor de verkiezingen stopt durf ik daar inderdaad wel een en ander om te verwedden ja.
Gaat echt niet gebeuren. En dit FBI onderzoek gaat ook nooit worden afgerond voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog meer mensen die mee willen doen?
Ik zeg dat ze voor de verkiezingen zich terug trekt.![]()
![]()
![]()
Prima. Ik wil deze er wel tussen zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar gaat Hillary nog de verkiezingen winnen? En hoe serieus is dat dan wel te nemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. En dit FBI onderzoek gaat ook nooit worden afgerond voor de verkiezingen.
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
![]()
![]()
WTF is dat voor een bocht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Prima. Ik wil deze er wel tussen zetten.
Lagavulin 16 jaar. Jij mag een andere fles uitzoeken als je wilt hoor.quote:
Of Hillary gaat winnen zien we over 11 dagen geloof ik. Als ze wint zal dit onderzoek sowieso niks opleveren natuurlijk, mocht ze verliezen dan is er wellicht een kleine kans dat er nog wat uitkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:38 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar gaat Hillary nog de verkiezingen winnen? En hoe serieus is dat dan wel te nemen?
Precies in de juiste stemming voor een lekkere oorlog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Het probleem is dat ook al wint ze nu dat een heel groot deel van het land razend is, nog meer dan eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |