Fijne uitwas van het nieuwe politiek correct.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, ik ben enorm racistisch.
Ja, een beetje als Black Lives Matter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat lekker racistisch dat jij als blanke man wel even bepaalt waar Latino's en African-Americans op moeten stemmen, want anders zijn ze zelfhatend.
Volgens mij was dat al heel lang publieke informatie. Dit lijkt iets anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:34 schreef Refragmental het volgende:
FBI emailzaak heropend omdat ze nu via NSA aan de 33k verwijderde yogamails kunnen komen... na de tip van kimdotcom?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef JanCees het volgende:
FBI heropent zaak mbt Hillary Clinton's emails!!!
GROOT nieuws
Klopt ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:34 schreef Refragmental het volgende:
FBI emailzaak heropend omdat ze nu via NSA aan de 33k verwijderde yogamails kunnen komen... na de tip van kimdotcom?
Ik kijk mee. Waarom is dit live, is dit iets anders dan een geburikelijke rally?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Trump live nu op Fox
http://www.hulkusc.com/watch-fox-news-live-streaming/
Nee, maar ivm breaking news willen ze denk ik even Trump's rally laten zien om te horen wat hij erover te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk mee. Waarom is dit live, is dit iets anders dan een geburikelijke rally?
Ik zit niet te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Als de helft van wat Trump waar zegt over dat onderzoek naar Clinton, is dat wel bizar.
Helaas weet je dat bij Trump nooit
Denk dat het land, politiek gezien, in elkaar dondert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:55 schreef popolon het volgende:
Wat een clown show.Hoop dat ze nu ook iets vinden maar goed, heropenen doe je niet zo maar..
Alleen als er niks aan de hand is. Duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd, ik dacht dat de FBI corrupt en omgekocht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |