abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166270131
Het probleem is dat ook al wint ze nu dat een heel groot deel van het land razend is, nog meer dan eerst.
pi_166270181
Ik heb altijd gezegd dat het onderzoek opnieuw wordt geopend. Even uit mijn hoofd

- Potus wist van de email server, maar zei dat hij het wist via de MSM.
- De State Departement gaf FBIpersoneel positities in het buitenland, om emails te declassificeren
- FBI personeel niet blij met hoe het onderzoek is gegaan.

edit: gaat blijkbaar over nieuws emails.

[ Bericht 7% gewijzigd door cb2013 op 28-10-2016 20:48:58 ]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:43:18 #253
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166270183
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Het probleem is dat ook al wint ze nu dat een heel groot deel van het land razend is, nog meer dan eerst.
Precies in de juiste stemming voor een lekkere oorlog.
pi_166270187
Ja met de polarisering zit het wel goed in de VS.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:48:54 #255
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166270360
Het monster spreekt nu voor haar kleine groepje aanhangers.... LOL
pi_166270557
quote:
Als Trump wint ook.
pi_166270597
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Precies in de juiste stemming voor een lekkere oorlog.
Volgens mij is deze mevrouw ook nog flink psychotisch, dus als ze in de stemming is...
pi_166270604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat het onderzoek opnieuw wordt geopend. Even uit mijn hoofd

- Potus wist van de email server, maar zei dat hij het wist via de MSM.

Nee. Dat zeg je maar. Het feit dat het niet een .gov email was betekent nog niet dat hij wist dat het en private server was.

- De State Departement gaf FBIpersoneel positities in het buitenland, om emails te declassificeren

Link

- FBI personeel niet blij met hoe het onderzoek is gegaan.

Boeiend.

edit: gaat blijkbaar over nieuws emails.
gewoon afwachten wat eruit komt.

Comey said he was not sure how long the additional review would take and said the FBI "cannot yet assess whether or not this material may be significant."

http://www.cnn.com/2016/1(...)committee/index.html
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:11:30 #260
862 Arcee
Look closer
pi_166271124
quote:
Ja, en als Trump wint gaat het hele land juichend over straat.

Anyway, volgens Unibet stijgen de kansen van Trump weer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_166271180
Ik vermoed dat de verwijderde 33k mails materiaal bevat, dat mocht het uitlekken, er (burger)oorlogen zullen komen.

Kimdotcom en wikileaks hebben deze mails en forceren nu de FBI om dit goed te onderzoeken. Doen ze dit niet dan worden de mails openbaar gemaakt.

Leuke, alhoewel zwaar partijdige want the_donald, thread om alle speculaties te lezen :D

https://www.reddit.com/r/(...)i_dir_just_informed/
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:14:55 #262
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166271211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd, ik dacht dat de FBI corrupt en omgekocht was.
Dit moet wel betekenen dat Trump de FBI heeft omgekocht! :(

quote:
Taking the stage shortly after news broke that the FBI was examining new emails from Hillary Clinton's private email server, Donald Trump was buoyant.

"It might not be be as rigged as I thought, right? Right?" he asked the crowd.

"The FBI, I think they are going to right the ship, folks. I think they are going to right the ship and they’re going to save their great reputation by doing so," he added.

(...)

I have great respect for the fact that the FBI and the Department of Justice are now willing to have the courage to right the horrible mistake that they made."
Een combinatie van hype, wanhoop en opportunisme. Iemand gaat van een koude kermis thuiskomen vermoed ik. Misschien Clinton wel. :D
Géén kloon van tvlxd!
pi_166271236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik vermoed dat de verwijderde 33k mails materiaal bevat, dat mocht het uitlekken, er (burger)oorlogen zullen komen.

Kimdotcom en wikileaks hebben deze mails en forceren nu de FBI om dit goed te onderzoeken. Doen ze dit niet dan worden de mails openbaar gemaakt.

Leuke, alhoewel zwaar partijdige want the_donald, thread om alle speculaties te lezen :D

Inmiddels zijn er ook wat pittige leaks betreffende Facebook uitgelekt. Jij zal je wel herinneren dat ineens tientallen pro-Sanders-groepen werden gesloten op het moment het vuurtje wat heter werd, natuurlijk zogenaamd per ongeluk, nu is het flink gestaafd dat dat geen ongelukje was. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166271250
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Refragmental het volgende:

Als de FBI opeens die emails krijgen, moeten ze het onderzoek heropenen. Zelfs als er niks instaat.33.000 emails lezen duurt wel even.

Kan je wel speculeren dat er burgeroorlog materiaal instaat, maar dat si gewoon speculeren. Voor hetzelfde geld staat er niks in.
pi_166271282
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Broomer het volgende:

[..]

Als de FBI opeens die emails krijgen, moeten ze het onderzoek heropenen. Zelfs als er niks instaat.33.000 emails lezen duurt wel even.

Kan je wel speculeren dat er burgeroorlog materiaal instaat, maar dat si gewoon speculeren. Voor hetzelfde geld staat er niks in.
Volgens Hillary alleen maar yoga afspraken toch?
pi_166271286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, en als Trump wint gaat het hele land juichend over straat.
Het maakt toch geen fuck uit wie van die twee gruwelijke mensen wint, in beide gevallen zijn ze fucked, wij ook trouwens gezien de klimaatveranderingen, de kosten die wij hebben door oorlogen van anderen (vluchtelingen) etc.
#NoDAPL
pi_166271337
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inmiddels zijn er ook wat pittige leaks betreffende Facebook uitgelekt. Jij zal je wel herinneren dat ineens tientallen pro-Sanders-groepen werden gesloten op het moment het vuurtje wat heter werd, natuurlijk zogenaamd per ongeluk, nu is het flink gestaafd dat dat geen ongelukje was. ;)
Ik had ook niet de illusie dat dat een ongelukje was. CTR was toen volop bezig met shit uithalen, waaronder naaktfotos plaatsen bij die groeppagina's om ze daarna gelijk te rapporteren en te laten sluiten.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:19:07 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166271338
quote:

Maar dit is groter dan Watergate. Misschien wel groter dan de beperkte internettoegang van Assange.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166271400
quote:
Ja, daar werd een half jaar geleden al voor gewaarschuwd door de progressieve mensen: "let op, zij heeft nu al hele lage favorabilityratings en er gaat nog van alles onder het tapijt uit worden gehaald". Iedereen die ook maar iets van de politiek daar weet begrijpt dat die ratings alleen maar kunnen dalen als je eenmaal de president bent.
#NoDAPL
pi_166271427
quote:

[..]

Mag ik, gezien alle schandalen om Clinton heen in de afgelopen decennia, de verwachting uitspreken dat een (groot) deel van die 33k email niks te maken heeft met yoga of andere prive zaken?
pi_166271448
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik had ook niet de illusie dat dat een ongelukje was. CTR was toen volop bezig met shit uithalen, waaronder naaktfotos plaatsen bij die groeppagina's om ze daarna gelijk te rapporteren en te laten sluiten.
Ja, die trollen waren er ook actief maar het blijkt dus dat de hoge omes van Facebook vuistdiep in de kont van het establishment van de Democratische partij zitten. ;)
Er werd nogal veel gecorrespondeerd tussen die twee partijen.
#NoDAPL
pi_166271530
De kans dat de FBI dat onderzoek voor de verkiezingen rond heeft is 0. Of Trump wint of Hillary zal maar heel even president zijn.
pi_166271586
CNN zegt net: Dat het gaat om apparaten die anthony weiner heeft gebruikt om te mailen. Vanwege de anthony weiner sexting schandaal heeft de FBI die apparaten nu wel.
_O-
pi_166271634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Nintex het volgende:
De kans dat de FBI dat onderzoek voor de verkiezingen rond heeft is 0. Of Trump wint of Hillary zal maar heel even president zijn.
Dat zou een passend einde zijn van een carrière van een door en door corrupte politica.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nog meer mensen die mee willen doen?

Ik zeg dat ze voor de verkiezingen zich terug trekt. _O_ *O* *O* *O*
Ik zou het graag willen maar ik verwacht het niet.
#NoDAPL
pi_166271657
When it rains it pours bitch!

https://m.soundcloud.com/user-30899546/hrc-determine-who-win-1

Clinton op tape over election riggen van de Palestijnse verkiezingen.

Hahahaha.

Dat die smerige heks maar snel achter tralies verdwijnt. Incl al haar corrupte vriendjes en puppetmasters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')