Precies in de juiste stemming voor een lekkere oorlog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Het probleem is dat ook al wint ze nu dat een heel groot deel van het land razend is, nog meer dan eerst.
Als Trump wint ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Het probleem is dat ook al wint ze nu dat een heel groot deel van het land razend is, nog meer dan eerst.
Volgens mij is deze mevrouw ook nog flink psychotisch, dus als ze in de stemming is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Precies in de juiste stemming voor een lekkere oorlog.
gewoon afwachten wat eruit komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat het onderzoek opnieuw wordt geopend. Even uit mijn hoofd
- Potus wist van de email server, maar zei dat hij het wist via de MSM.
Nee. Dat zeg je maar. Het feit dat het niet een .gov email was betekent nog niet dat hij wist dat het en private server was.
- De State Departement gaf FBIpersoneel positities in het buitenland, om emails te declassificeren
Link
- FBI personeel niet blij met hoe het onderzoek is gegaan.
Boeiend.
edit: gaat blijkbaar over nieuws emails.
Ja, en als Trump wint gaat het hele land juichend over straat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Dit moet wel betekenen dat Trump de FBI heeft omgekocht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:54 schreef Ludachrist het volgende:
Vreemd, ik dacht dat de FBI corrupt en omgekocht was.
Een combinatie van hype, wanhoop en opportunisme. Iemand gaat van een koude kermis thuiskomen vermoed ik. Misschien Clinton wel.quote:Taking the stage shortly after news broke that the FBI was examining new emails from Hillary Clinton's private email server, Donald Trump was buoyant.
"It might not be be as rigged as I thought, right? Right?" he asked the crowd.
"The FBI, I think they are going to right the ship, folks. I think they are going to right the ship and they’re going to save their great reputation by doing so," he added.
(...)
I have great respect for the fact that the FBI and the Department of Justice are now willing to have the courage to right the horrible mistake that they made."
Inmiddels zijn er ook wat pittige leaks betreffende Facebook uitgelekt. Jij zal je wel herinneren dat ineens tientallen pro-Sanders-groepen werden gesloten op het moment het vuurtje wat heter werd, natuurlijk zogenaamd per ongeluk, nu is het flink gestaafd dat dat geen ongelukje was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik vermoed dat de verwijderde 33k mails materiaal bevat, dat mocht het uitlekken, er (burger)oorlogen zullen komen.
Kimdotcom en wikileaks hebben deze mails en forceren nu de FBI om dit goed te onderzoeken. Doen ze dit niet dan worden de mails openbaar gemaakt.
Leuke, alhoewel zwaar partijdige want the_donald, thread om alle speculaties te lezen
https://www.reddit.com/r/(...)i_dir_just_informed/
Als de FBI opeens die emails krijgen, moeten ze het onderzoek heropenen. Zelfs als er niks instaat.33.000 emails lezen duurt wel even.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik vermoed dat de verwijderde 33k mails materiaal bevat, dat mocht het uitlekken, er (burger)oorlogen zullen komen.
Kimdotcom en wikileaks hebben deze mails en forceren nu de FBI om dit goed te onderzoeken. Doen ze dit niet dan worden de mails openbaar gemaakt.
Leuke, alhoewel zwaar partijdige want the_donald, thread om alle speculaties te lezen
https://www.reddit.com/r/(...)i_dir_just_informed/
Volgens Hillary alleen maar yoga afspraken toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als de FBI opeens die emails krijgen, moeten ze het onderzoek heropenen. Zelfs als er niks instaat.33.000 emails lezen duurt wel even.
Kan je wel speculeren dat er burgeroorlog materiaal instaat, maar dat si gewoon speculeren. Voor hetzelfde geld staat er niks in.
Het maakt toch geen fuck uit wie van die twee gruwelijke mensen wint, in beide gevallen zijn ze fucked, wij ook trouwens gezien de klimaatveranderingen, de kosten die wij hebben door oorlogen van anderen (vluchtelingen) etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en als Trump wint gaat het hele land juichend over straat.
Ik had ook niet de illusie dat dat een ongelukje was. CTR was toen volop bezig met shit uithalen, waaronder naaktfotos plaatsen bij die groeppagina's om ze daarna gelijk te rapporteren en te laten sluiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er ook wat pittige leaks betreffende Facebook uitgelekt. Jij zal je wel herinneren dat ineens tientallen pro-Sanders-groepen werden gesloten op het moment het vuurtje wat heter werd, natuurlijk zogenaamd per ongeluk, nu is het flink gestaafd dat dat geen ongelukje was.
Maar dit is groter dan Watergate. Misschien wel groter dan de beperkte internettoegang van Assange.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Broomer het volgende:
Kan je wel speculeren dat er burgeroorlog materiaal instaat, maar dat si gewoon speculeren. Voor hetzelfde geld staat er niks in.
Ja, daar werd een half jaar geleden al voor gewaarschuwd door de progressieve mensen: "let op, zij heeft nu al hele lage favorabilityratings en er gaat nog van alles onder het tapijt uit worden gehaald". Iedereen die ook maar iets van de politiek daar weet begrijpt dat die ratings alleen maar kunnen dalen als je eenmaal de president bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Mag ik, gezien alle schandalen om Clinton heen in de afgelopen decennia, de verwachting uitspreken dat een (groot) deel van die 33k email niks te maken heeft met yoga of andere prive zaken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:16 schreef Broomer het volgende:
[..]
Als de FBI opeens die emails krijgen, moeten ze het onderzoek heropenen. Zelfs als er niks instaat.33.000 emails lezen duurt wel even.
Ja, die trollen waren er ook actief maar het blijkt dus dat de hoge omes van Facebook vuistdiep in de kont van het establishment van de Democratische partij zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat dat een ongelukje was. CTR was toen volop bezig met shit uithalen, waaronder naaktfotos plaatsen bij die groeppagina's om ze daarna gelijk te rapporteren en te laten sluiten.
Dat zou een passend einde zijn van een carrière van een door en door corrupte politica.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef Nintex het volgende:
De kans dat de FBI dat onderzoek voor de verkiezingen rond heeft is 0. Of Trump wint of Hillary zal maar heel even president zijn.
Ik zou het graag willen maar ik verwacht het niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog meer mensen die mee willen doen?
Ik zeg dat ze voor de verkiezingen zich terug trekt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |