Thanksquote:Op woensdag 2 november 2016 11:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oplossing is googelen op 'post truth politics new york times', als je het via google opent kan je er wel bij.
Gelezen. Herkenbaar, want je ziet het hier ook veel. Het "gevoel" dat Clinton oorlogen gaat ontketenen, vaak gebaseerd op onfeitelijkheden die de wereld in zijn geslingerd, wordt belangrijker gevonden dan het feit dat Trump meer dan de helft van de tijd staat te liegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)-truth-politics.html
Dit is wel een mooi artikel erover.
nicequote:Op woensdag 2 november 2016 11:52 schreef tralalala het volgende:
Stax doet de verkiezingsnacht van 0:00 tot 9:00 bij de NOS
Gaat zoden aan de dijk zetten, die paar honderd kappendragers.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Trump heeft weer wat steun extra
de KKK heeft 'ge-endorsed'
https://www.washingtonpos(...)?tid=sm_tw&tid=sm_tw
Als t gebeurd, gebeurd het.. democratie kan tot dergelijke uitkomsten leiden. En vervolgens kan de trein van de democratie gebruikt worden om geleidelijk een transitie naar een andere vorm te maken. Zie Turkije. Als men een rot systeem wil optakelen doet men dat.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:33 schreef byah het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal gestaged om de twijfelaars richting Hillary te halen, "men" laat Trump als president natuurlijk nooit gebeuren, totaal niet capabel vindt zelfs zijn eigen achterban
Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ga je jij je dood schamen om wie president van de VS wordt
Het is 'Als Amerikaan' of 'Amerikaan zijnde', maar blijkbaar wordt die fout wel heel vaak gemaakt als je het zo vaak hebt gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.
Het is de Clintoncampagne die hier the dirty game speelt door met allerlei vrouwen op de proppen te komen die onbewezen door Trump te zijn aangerand en verkracht. Het is wel erg doorzichtig te noemen. Waarom zijn diezelfde vrouwen niet eerder met hun verhaal op de proppen gekomen? Trump heeft gewoon een grote bek en heeft lak aan politieke correctheid.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat me echt opvalt is dat bijna alle Nederlandse media nogal op de hand van Clinton schijnt te zijn.
Ik lees, zie of hoor eigenlijk alleen welke uitspraken van Trump die te belachelijk voor woorden zijn maar van Clinton hoor ik buiten de mailserver eigenlijk geen negatieve zaken. Misschien wel omdat hij teveel vergeleken wordt met onze Wilders die in de ogen van de media ook weinig goed kan doen.
Ik verwijs je naar het Feedback topic.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Fok is niet de plaats om logisch beredeneren...
Aan de mod die steeds mijn bericht verwijdert: graag uitleg.
Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:quote:Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het klopt dat ze meer feitenkennis heeft, maar het gaat echt niet alleen daarom. Ook wat je ermee doet en wat voor persoonlijkheid je eraan koppelt. Zij is een gewetenloze psychopaat. Ik heb liever iemand die de banden wat aanhaalt met Rusland dan iemand die met oorlog dreigt, daar ben ik misschien wat egoistisch in, maar ik wil wel nog even blijven leven.
Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/quote:It’s probably true that Trump, given his pro-Russia line, would be somewhat less likely than Clinton to immediately stumble into confrontation with Vladimir Putin over Syria. But it’s silly to imagine Moscow slipping into a comfortable détente with a President Trump; Putin is more likely to pocket concessions and keep pushing, testing the orange-haired dealmaker at every opportunity and leaving Trump poised, very dangerously, between overreaction and his least-favorite position — looking weak.
Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:
[..]
Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/
Zelfs wat betreft Rusland kun je gewoon vraagtekens zetten bij de geschiktheid van Trump als president. Het is naïef om te denken dat de Russen niet blijven proberen om de grenzen op te zoeken. Ik zou niet zo gerust zijn op vrede in Europa met Trump aan het roer. If anything zet hij juist de deur open voor Poetin om door te drukken.
Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
De e-mails van Hillary Clinton zijn bewezen feiten. Als men privé mail vind op de computer van de echtgenoot van één van je directe naasten (die vervolgens obscure foto's verzond naar minderjarigen) dan is er echt wel iets aan de hand. De FBI gaat geen onderzoek doen naar verzonden huis-tuin- en keukenmails. Bovendien heeft Clinton haar fout toegegeven.
Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.
En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.
Poetin zoekt al jaren de grenzen op van de EU en de NATO. Dat is zijn belang. Poetin is ook 'fan' van Trump. Zou hij werkelijk fan zijn van Trump als Trump niet indirect de belangen van Poetin zou dienen?
Het is echt naïef om te denken dat Trump Rusland in toom kan houden. Het zal juist een uitnodiging zijn om nog meer te pushen.
Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.
Landen zoeken ons ook zelf op, zoals Finland nu.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.
Omdat het onhandig was, maar blijkbaar niet strafbaar.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.
God Emperor Trump!quote:
Omdat het Hillary is er zijn zat andere die het ook gedaan hebben, gewoon een gevolg van een 70 jarige met computers om laten gaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 07:20 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat email dingetje van Hillary zo enorm groot is geworden?
Ze heeft toch enkel een persoonlijk account gebruikt voor staatszaken mocht dit waar zijn. Dan nog zit ik met zo iets van oke... waar ik enkel mijn wenkbrauwen een beetje voor frons.
Ik zou het eerder categoriseren tot een dom foutje, maar haar nou te betichten van het plegen van een misdaad? Waarvoor ze moet brommen in de gevangenis volgens de Trump aanhang.
Of stonden er in de emails informatie wat bewijst dat ze een misdaad heeft gepleegd a la ocean's 11
(video in tweet)twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
kinderachtige meukquote:Op woensdag 2 november 2016 18:23 schreef Infection het volgende:
(video in tweet)twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
http://www.vox.com/2016/1(...)president-trump-2016quote:The Daily Show canceled. CNN shut down. John Oliver arrested and deported.
That was the world that The Daily Show imagined in the event that Donald Trump becomes president.
"Picture the worst thing you can think of," the words flashed on a screen of apocalyptic images. "Not that bad, but it’s close. Now with only a few days left, President Trump is confident he can secure a second term."
The screen switched to a world four years in the future, in which Trump has been president for four years. The Daily Show host Trevor Noah rises from a destroyed, abandoned version of his studio — one that resembles a bunker more than a TV set.
House of Cards maar dan in comedy vorm, nu al genietenquote:
Aangezien staten die doorgaans democratisch stemmen er op vrijwel alle vlakken beter voor staan dan republikeinse staten, vraag ik me af wat er te juichen valt.quote:
Die Daily show kan sowieso beter inpakken, sinds die Noah daar de host is zijn de kijkcijfers naar een historisch dieptepunt gezakt.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
De democratische media worden in elk geval nerveus, de propaganda begint bizarre vormen aan te nemen.
[..]
http://www.vox.com/2016/1(...)president-trump-2016
Uitzetten van alle domme mensen, mensen met een strafblad en verstandelijk gehandicapten. Alleen maar lastig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
Hahahaha, links kijkt even bedroefd. Trump is zo slecht nog niet.
In Nederland moeten we het ook doen:
- Geen criminele Oost-Europeanen het land in
- Tijdelijke stop op immigratie uit moslimlanden totdat de terreur voorgoed voorbij is.
Ja, zijn stemmers zijn doorgaans arm, dik en dom. Wat nu? Stemrecht afpakken?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
En obesitas, hoe zou het daar mee zitten? In procenten per bevolking:
Louisiana 36.2%
Alabama 35.6%
West Virginia 35.6%
Mississippi 35.6%
Kentucky 34.6%
Arkansas 34.5%
Kansas 34.2%
Oklahoma 33.9%
Tennessee 33.8%
Missouri 32,4 %
Tien red states.
Make America great again.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zijn stemmers zijn doorgaans arm, dik en dom. Wat nu? Stemrecht afpakken?
De kans dat Hillary wint is groter. Maar je weet het nooit. Als Hillary twee dagen voor de verkiezingen even een flauwte krijgt voor de camera's, of een domme uitspraak doet, dan kan het zo maar Trump worden. Die kans dat zoiets gebeurd is zeker groter dan 20%quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tot nu toe zijn de enige 'solide' staten in het kamp van Trump Indiana en Tennessee, met beide 11 kiesmannen...
In die van Hillary California (55) en New York (29).
Lijkt me zeer sterk dat Trump gaat winnen.
Ik zie het ook gerust gebeuren hoor... vind die obsessie van Nederlandse Trump-fans misplaatst en dom.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kans dat Hillary wint is groter. Maar je weet het nooit. Als Hillary twee dagen voor de verkiezingen even een flauwte krijgt voor de camera's, of een domme uitspraak doet, dan kan het zo maar Trump worden. Die kans dat zoiets gebeurd is zeker groter dan 20%
Wat interesseren mij de mensen uit die staten?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Mijn vraag aan alle Trump-aanhangers hier is:
a) wat weet je eigenlijk überhaupt van de VS en
b) wat zou er voor de mensen uit deze statistieken zo goed zijn als Trump pres wordt.
Wat is de relevantie is eerder de vraag. Ook dikke arme en domme mensen hebben recht op een stem.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Mijn vraag aan alle Trump-aanhangers hier is:
a) wat weet je eigenlijk überhaupt van de VS en
b) wat zou er voor de mensen uit deze statistieken zo goed zijn als Trump pres wordt.
Die obsessie valt toch wel mee? Het is je druk maken om niks want je mag niet stemmen en woont niet in de VS. Het is meer voor de lol toch!quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie het ook gerust gebeuren hoor... vind die obsessie van Nederlandse Trump-fans misplaatst en dom.
Ja ik weet niet, 'make America great again' toch? Of zie je Trump wel zitten omdat 'ie zo lekker populistisch praat en dan maar de facto geldt als de 'realistische rechtse leider'?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat interesseren mij de mensen uit die staten?
De relevantie? Dat Republikeinse presidentschappen doorgaans desastreus uitpakken op binnenlands beleid, juist in die staten die federale steun het meest nodig hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is de relevantie is eerder de vraag. Ook dikke arme en domme mensen hebben recht op een stem.
Ik zie Trump niet zitten.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, 'make America great again' toch? Of zie je Trump wel zitten omdat 'ie zo lekker populistisch praat en dan maar de facto geldt als de 'realistische rechtse leider'?
Yo, stop even. Ik vraag je wat de relevantie is van de fysieke en mentale gesteldheid van zijn electoraat. Niet dit examen.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De relevantie? Dat Republikeinse presidentschappen doorgaans desastreus uitpakken op binnenlands beleid, juist in die staten die federale steun het meest nodig hebben.
Hoe precies ga je America weer great maken wanneer je juist die staten die er allerbelabberst voorstaan federal aid gaat ontnemen?
Leg mij dat eens uit.
Die is niet relevant; eerder de sociaal-economische cijfers in het algemeen. Fijn dat je alleen bij obesitas blijft zitten, maar ik heb wel meer statistieken gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Yo, stop even. Ik vraag je wat de relevantie is van de fysieke en mentale gesteldheid van zijn electoraat. Niet dit examen.
Dude.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die is niet relevant; eerder de sociaal-economische cijfers in het algemeen. Fijn dat je alleen bij obesitas blijft zitten, maar ik heb wel meer statistieken gegeven.
Trump is geen traditionele republikein. Op een hoop gebieden is hij een stuk linkser dan Hillary.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
En nog wat statistieken voor onze Trump-fans; de tien armste staten in de VS:
50. Mississippi – Median household income: $39,680 Poverty rate: 21.5%
49. West Virginia – Median household income: $41,059 Poverty rate: 18.3%
48. Arkansas – Median household income: $41,262 Poverty rate: 18.9%
47. Alabama – Median household income: $42,830 Poverty rate: 19.3%
46. Kentucky – Median household income: $42,958 Poverty rate: 19.1%
45. Tennessee – Median household income: $44,361 Poverty rate: 18.3%
44. Louisiana – Median household income: $44,555 Poverty rate: 19.8%
43. New Mexico – Median household income: $44,803 Poverty rate: 21.3%
42. South Carolina – Median household income: $45,238 Poverty rate: 18.0%
41. Montana – Median household income: $46,328 Poverty rate: 15.4%
Op New Mexico na alle republikeinse staten, ofwel red states.
De tien rijkste staten in de VS:
10. Minnesota – Median household income: $61,481 Poverty rate: 11.5%
9. California – Median household income: $61,933 Poverty rate: 16.4%
8. Virginia – Median household income: $64,902 Poverty rate: 11.8%
7. New Hampshire – Median household income: $66,532 Poverty rate: 9.2%
6. Massachusetts – Median household income: $69,160 Poverty rate: 11.6%
5. Hawaii – Median household income: $69,592 Poverty rate: 11.4%
4. Connecticut – Median household income: $70,048 Poverty rate: 10.8%
3. Alaska – Median household income: $71,583 Poverty rate: 11.2%
2. New Jersey – Median household income: $71,919 Poverty rate: 11.1%
1. Maryland- Median household income: $73,971 Poverty rate: 10.1%
Op Alaska na alle traditioneel democratische staten, blue states.
Make America great again, toch?
Dan kan je vast toelichten op welke punten.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trump is geen traditionele republikein. Op een hoop gebieden is hij een stuk linkser dan Hillary.
Ja, staten waar veel negerts wonen zijn vaker gemiddeld wat armer.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
En nog wat statistieken voor onze Trump-fans; de tien armste staten in de VS:
50. Mississippi – Median household income: $39,680 Poverty rate: 21.5%
49. West Virginia – Median household income: $41,059 Poverty rate: 18.3%
48. Arkansas – Median household income: $41,262 Poverty rate: 18.9%
47. Alabama – Median household income: $42,830 Poverty rate: 19.3%
46. Kentucky – Median household income: $42,958 Poverty rate: 19.1%
45. Tennessee – Median household income: $44,361 Poverty rate: 18.3%
44. Louisiana – Median household income: $44,555 Poverty rate: 19.8%
43. New Mexico – Median household income: $44,803 Poverty rate: 21.3%
42. South Carolina – Median household income: $45,238 Poverty rate: 18.0%
41. Montana – Median household income: $46,328 Poverty rate: 15.4%
Op New Mexico na alle republikeinse staten, ofwel red states.
De tien rijkste staten in de VS:
10. Minnesota – Median household income: $61,481 Poverty rate: 11.5%
9. California – Median household income: $61,933 Poverty rate: 16.4%
8. Virginia – Median household income: $64,902 Poverty rate: 11.8%
7. New Hampshire – Median household income: $66,532 Poverty rate: 9.2%
6. Massachusetts – Median household income: $69,160 Poverty rate: 11.6%
5. Hawaii – Median household income: $69,592 Poverty rate: 11.4%
4. Connecticut – Median household income: $70,048 Poverty rate: 10.8%
3. Alaska – Median household income: $71,583 Poverty rate: 11.2%
2. New Jersey – Median household income: $71,919 Poverty rate: 11.1%
1. Maryland- Median household income: $73,971 Poverty rate: 10.1%
Op Alaska na alle traditioneel democratische staten, blue states.
Make America great again, toch?
Je weet toch zelf ook wel wat hij allemaal gezegd en gedaan heeft? Het is niet voor niks dat heel wat traditionele republikeinen moeite hebben om op hem te stemmen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dan kan je vast toelichten op welke punten.
Zijn plannen wat betreft zaken als gezondheidszorg en belastinghervorming zijn zo Republikeins als het maar kan en helpen enkel de allerrijksten.
Zou wel netjes zijn van deze crimineel.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
http://www.neonnettle.com(...)ntial-race-this-week
Als Trump nou hetzelfde deed...quote:Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel netjes zijn van deze crimineel.
Nee, dat weet ik blijkbaar niet. En ik heb ook geen traditionele Republikeinen gehoord die niet op hem willen stemmen vanwege policy. Hoogstens omdat ze vanuit hun Christelijke normen en waarden niet voor een menselijke zak stront kunnen kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook wel wat hij allemaal gezegd en gedaan heeft? Het is niet voor niks dat heel wat traditionele republikeinen moeite hebben om op hem te stemmen.
Meerderheid is daar nog altijd blank; tevens is West Virginia vrijwel homogeen blank. Montana ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, staten waar veel negerts wonen zijn vaker gemiddeld wat armer.
Zijn afkeer van vrije handel over de grenzen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik blijkbaar niet. En ik heb ook geen traditionele Republikeinen gehoord die niet op hem willen stemmen vanwege policy. Hoogstens omdat ze vanuit hun Christelijke normen en waarden niet voor een menselijke zak stront kunnen kiezen.
Maar jij weet dat blijkbaar wel, dus je kan het prima toelichten voor mij.
Cruz verweet Trump een socialist te zijn omdat hij zei dat hij niemand in Amerika op straat laat creperen... dat waardeer ik in Trump. Vraag is, meent hij het ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn afkeer van vrije handel over de grenzen.
Wat snap je niet aan vaker en gemiddeld wat armer? Zijn negerts dan niet armer gemiddeld? Wat zeuren ze dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meerderheid is daar nog altijd blank; tevens is West Virginia vrijwel homogeen blank. Montana ook.
Fijn dat je je ware aard weer laat zien.
Echt, wat ben jij ontzettend two-faced... en dat is een 'Amerika-kenner'...quote:Op woensdag 2 november 2016 22:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan vaker en gemiddeld wat armer? Zijn negerts dan niet armer gemiddeld? Wat zeuren ze dan?
Trump is niet onveilig omgegaan met staatsgeheimen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als Trump nou hetzelfde deed...
I believe in Harvey Dent.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, wat ben jij ontzettend two-faced... en dat is een 'Amerika-kenner'...
Dat weet niemand. Het is een gok. Van jou had ik wel verwacht dat je die gok wil wagen. Aan de ene kant heb je Hillary die een stuk rechtser is dan de VVD en en de andere kant heb je Trump die.....? Ik dacht dat jij zo'n hekel aan de VVD had. Hoop je nou echt dat Hillary president wordt?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cruz verweet Trump een socialist te zijn omdat hij zei dat hij niemand in Amerika op straat laat creperen... dat waardeer ik in Trump. Vraag is, meent hij het ook.
Hillary zou geen VVD'er zijn... ze is veel minder vrije markt-geörienteerd dan de VVD. Kan ook niet anders met de programma's die ze voorstaat en die door federale dollars bekostigd moeten worden.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Het is een gok. Van jou had ik wel verwacht dat je die gok wil wagen. Aan de ene kant heb je Hillary die een stuk rechtser is dan de VVD en en de andere kant heb je Trump die.....? Ik dacht dat jij zo'n hekel aan de VVD had. Hoop je nou echt dat Hillary president wordt?
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Goed nieuws!![]()
![]()
![]()
Laat The Donald winnen, en laat hem het Westen weer Great Again maken.
Europa + VS + Rusland moeten een partnerschap vormen tegen het achterlijke Azië en het nog achterlijkere Afrika.
Ondertussen zijn de gelijkgeschakelde media volop bezig met Trump bashen. Het laatste nieuws is dat de KKK steun uit heeft gesproken voor Trump en dat was voor BNR vanmiddag de reden om vol op het orgel te gaan.
Dus ik begrijp hieruit dat je wil dat de VS op dezelfde weg doorgaat. De rijken worden rijker en de armen worden armer en de elite schuift elkaar baantjes toe.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hillary zou geen VVD'er zijn... ze is veel minder vrije markt-geörienteerd dan de VVD. Kan ook niet anders met de programma's die ze voorstaat en die door federale dollars bekostigd moeten worden.
Op dat punt is Trump socialer (en zelfs linkser) dan Hillary.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat je wil dat de VS op dezelfde weg doorgaat. De rijken worden rijker en de armen worden armer en de elite schuift elkaar baantjes toe.
Gezien de geschiedenis van de laatste republikeinse presidenten zie ik dat eerder met Trump aan het roer gebeuren...quote:Op woensdag 2 november 2016 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat je wil dat de VS op dezelfde weg doorgaat. De rijken worden rijker en de armen worden armer en de elite schuift elkaar baantjes toe.
Een stukje populisme dat gericht is op de typische arme blanke Republikeinse stemmers die veel last hebben gehad van de vertrekkende fabrieken. Werkelijkheid is dat importheffingen eisen nog steeds niet tot nauwelijks banen terug gaat brengen en wel de prijzen van goederen verhogen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zijn afkeer van vrije handel over de grenzen.
Trump is niet te vergelijken met Reagan en Bush. Reagan en Bush waren inderdaad presidenten voor de rijken. Trump is er voor het hele Westen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezien de geschiedenis van de laatste republikeinse presidenten zie ik dat eerder met Trump aan het roer gebeuren...
Reagan, Bush I en II waren allemaal desastreus voor de Amerikaanse onder- en middenklasse.
Dat zeg ik. Ik geef toe: je weet niet of hij het waarmaakt maar als ik een arme Amerikaan was dan zou ik die eenmalige kans met beide handen aanpakken. Alles beter dan op dezelfde voet doorgaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Op dat punt is Trump socialer (en zelfs linkser) dan Hillary.
De democraten hebben weinig gedaan voor de arme Amerikanen, die het meest te leiden hebben onder de illegale immigratie waar de democraten zo dol op zijn. Dus inderdaad, de meeste kans hebben ze met een stem op de republikeinen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik geef toe: je weet niet of hij het waarmaakt maar als ik een arme Amerikaan was dan zou ik die eenmalige kans met beide handen aanpakken. Alles beter dan op dezelfde voet doorgaan.
quote:Op woensdag 2 november 2016 22:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De democraten hebben weinig gedaan voor de arme Amerikanen, die het meest te leiden hebben onder de illegale immigratie waar de democraten zo dol op zijn. Dus inderdaad, de meeste kans hebben ze met een stem op de republikeinen.
Hoe is het met de armen en de middenklasse gegaan onder 8 jaar Obama? Ik weet het niet. Als ze vooruit zijn gegaan dan moeten ze Clinton kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezien de geschiedenis van de laatste republikeinse presidenten zie ik dat eerder met Trump aan het roer gebeuren...
Reagan, Bush I en II waren allemaal desastreus voor de Amerikaanse onder- en middenklasse.
Ja, lees mijn eerdere posts even terug.. statistieken, ben jij zo dol op.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk.
Niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met de armen en de middenklasse gegaan onder 8 jaar Obama? Ik weet het niet. Als ze vooruit zijn gegaan dan moeten ze Clinton kiezen.
Hoe komt het aantal Trump fanbois op Fok zo relatief hoog? Als er iemand een gevaar is voor wereldvrede is het wel een narcist zonder vakinhoudelijke kennis met een kort lontjequote:Op woensdag 2 november 2016 21:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie Trump niet zitten.
Ik zie Hillary ook niet zitten.
Het is een keuze maken wie je vooral niet als US-president wil hebben.
En dan liever Hillary niet dan Trump niet, want Trump is gevaarlijk en gek en Hillary is gevaarlijk en slecht.
Ik denk dat we met Hillary in een grote, internationale oorlog terecht komen.
De Republikeinen hebben de laatste decennia aangetoond federale uitgaven te willen indammen... raad eens welke staten de meeste federale hulp hebben gehad en nog nodig hebben diezelfde laatste decennia?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet.
De middenklasse heeft volop last van illegale immigranten, die de republikeinen willen legaliseren.
Alleen het keihard aanpakken van illegale immigratie is al goed voor de lage- en middenklasse.
Hillary wil gezondheidszorg betaalbaar maken voor iedereen. De kwaliteit van publieke, betaalbare scholen verbeteren en minimumlonen verhogen. Wat zijn Trump's plannen?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Op dat punt is Trump socialer (en zelfs linkser) dan Hillary.
De zoveelste onzinnige reply.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:48 schreef Maramba het volgende:
[..]
Hoe komt het aantal Trump fanbois op Fok zo relatief hoog? Als er iemand een gevaar is voor wereldvrede is het wel een narcist zonder vakinhoudelijke kennis met een kort lontje
Haha jij bent niet helemaal lekker in je kokosnootquote:Op woensdag 2 november 2016 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De zoveelste onzinnige reply.
Het grootste gevaar van de wereldvrede is spanning tussen Rusland en andere westerse landen. Het voortdurende provoceren van de Russische 'beer'. Terwijl er samenwerking wordt gezocht met achterlijk Afrika. Trump wil juist toenadering tot Rusland, wat keihard nodig is om vrede te waarborgen. Zo kunnen VS+EUR+Rusland zich eindelijk richten op het echte gevaar: Afrika en islam.
Jij weet echt niets van de VS is 't welquote:Op woensdag 2 november 2016 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De zoveelste onzinnige reply.
Het grootste gevaar van de wereldvrede is spanning tussen Rusland en andere westerse landen. Het voortdurende provoceren van de Russische 'beer'. Terwijl er samenwerking wordt gezocht met achterlijk Afrika. Trump wil juist toenadering tot Rusland, wat keihard nodig is om vrede te waarborgen. Zo kunnen VS+EUR+Rusland zich eindelijk richten op het echte gevaar: Afrika en islam.
So what?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben de laatste decennia aangetoond federale uitgaven te willen indammen... raad eens welke staten de meeste federale hulp hebben gehad en nog nodig hebben diezelfde laatste decennia?
Nou, nee... lees even terug.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
So what?
Het is overal in de westerse wereld zo dat in stedelijke gebieden de meeste progressieve idioten wonen. En juist in de stedelijke gebieden is de meeste economische activiteit. Heeft niets te maken met democraten vs. republikeinen, maar cultuur-marxisten en illegale immigranten concentreren zich in de stedelijke gebieden.
Omdat er relatief veel PVV-stemmers posten (of in ieder geval nadrukkelijk aanwezig zijn) op FOK! en volgens peilingen zijn die ook in meerderheid voor Trump.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:48 schreef Maramba het volgende:
[..]
Hoe komt het aantal Trump fanbois op Fok zo relatief hoog? Als er iemand een gevaar is voor wereldvrede is het wel een narcist zonder vakinhoudelijke kennis met een kort lontje
Hillary heeft volop meegedraaid in de lobby van de zorg-industrie. En nu ineens wil de gezondheidszorg betaalbaar hebben voor iedereen? Volkomen ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hillary wil gezondheidszorg betaalbaar maken voor iedereen. De kwaliteit van publieke, betaalbare scholen verbeteren en minimumlonen verhogen. Wat zijn Trump's plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |