http://www.vox.com/2016/1(...)president-trump-2016quote:The Daily Show canceled. CNN shut down. John Oliver arrested and deported.
That was the world that The Daily Show imagined in the event that Donald Trump becomes president.
"Picture the worst thing you can think of," the words flashed on a screen of apocalyptic images. "Not that bad, but it’s close. Now with only a few days left, President Trump is confident he can secure a second term."
The screen switched to a world four years in the future, in which Trump has been president for four years. The Daily Show host Trevor Noah rises from a destroyed, abandoned version of his studio — one that resembles a bunker more than a TV set.
House of Cards maar dan in comedy vorm, nu al genietenquote:
Aangezien staten die doorgaans democratisch stemmen er op vrijwel alle vlakken beter voor staan dan republikeinse staten, vraag ik me af wat er te juichen valt.quote:
Die Daily show kan sowieso beter inpakken, sinds die Noah daar de host is zijn de kijkcijfers naar een historisch dieptepunt gezakt.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
De democratische media worden in elk geval nerveus, de propaganda begint bizarre vormen aan te nemen.
[..]
http://www.vox.com/2016/1(...)president-trump-2016
Uitzetten van alle domme mensen, mensen met een strafblad en verstandelijk gehandicapten. Alleen maar lastig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
Hahahaha, links kijkt even bedroefd. Trump is zo slecht nog niet.
In Nederland moeten we het ook doen:
- Geen criminele Oost-Europeanen het land in
- Tijdelijke stop op immigratie uit moslimlanden totdat de terreur voorgoed voorbij is.
Ja, zijn stemmers zijn doorgaans arm, dik en dom. Wat nu? Stemrecht afpakken?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
En obesitas, hoe zou het daar mee zitten? In procenten per bevolking:
Louisiana 36.2%
Alabama 35.6%
West Virginia 35.6%
Mississippi 35.6%
Kentucky 34.6%
Arkansas 34.5%
Kansas 34.2%
Oklahoma 33.9%
Tennessee 33.8%
Missouri 32,4 %
Tien red states.
Make America great again.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zijn stemmers zijn doorgaans arm, dik en dom. Wat nu? Stemrecht afpakken?
De kans dat Hillary wint is groter. Maar je weet het nooit. Als Hillary twee dagen voor de verkiezingen even een flauwte krijgt voor de camera's, of een domme uitspraak doet, dan kan het zo maar Trump worden. Die kans dat zoiets gebeurd is zeker groter dan 20%quote:Op woensdag 2 november 2016 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tot nu toe zijn de enige 'solide' staten in het kamp van Trump Indiana en Tennessee, met beide 11 kiesmannen...
In die van Hillary California (55) en New York (29).
Lijkt me zeer sterk dat Trump gaat winnen.
Ik zie het ook gerust gebeuren hoor... vind die obsessie van Nederlandse Trump-fans misplaatst en dom.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kans dat Hillary wint is groter. Maar je weet het nooit. Als Hillary twee dagen voor de verkiezingen even een flauwte krijgt voor de camera's, of een domme uitspraak doet, dan kan het zo maar Trump worden. Die kans dat zoiets gebeurd is zeker groter dan 20%
Wat interesseren mij de mensen uit die staten?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Mijn vraag aan alle Trump-aanhangers hier is:
a) wat weet je eigenlijk überhaupt van de VS en
b) wat zou er voor de mensen uit deze statistieken zo goed zijn als Trump pres wordt.
Wat is de relevantie is eerder de vraag. Ook dikke arme en domme mensen hebben recht op een stem.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Mijn vraag aan alle Trump-aanhangers hier is:
a) wat weet je eigenlijk überhaupt van de VS en
b) wat zou er voor de mensen uit deze statistieken zo goed zijn als Trump pres wordt.
Die obsessie valt toch wel mee? Het is je druk maken om niks want je mag niet stemmen en woont niet in de VS. Het is meer voor de lol toch!quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie het ook gerust gebeuren hoor... vind die obsessie van Nederlandse Trump-fans misplaatst en dom.
Ja ik weet niet, 'make America great again' toch? Of zie je Trump wel zitten omdat 'ie zo lekker populistisch praat en dan maar de facto geldt als de 'realistische rechtse leider'?quote:Op woensdag 2 november 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat interesseren mij de mensen uit die staten?
De relevantie? Dat Republikeinse presidentschappen doorgaans desastreus uitpakken op binnenlands beleid, juist in die staten die federale steun het meest nodig hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is de relevantie is eerder de vraag. Ook dikke arme en domme mensen hebben recht op een stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |