Thanksquote:Op woensdag 2 november 2016 11:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oplossing is googelen op 'post truth politics new york times', als je het via google opent kan je er wel bij.
Gelezen. Herkenbaar, want je ziet het hier ook veel. Het "gevoel" dat Clinton oorlogen gaat ontketenen, vaak gebaseerd op onfeitelijkheden die de wereld in zijn geslingerd, wordt belangrijker gevonden dan het feit dat Trump meer dan de helft van de tijd staat te liegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)-truth-politics.html
Dit is wel een mooi artikel erover.
nicequote:Op woensdag 2 november 2016 11:52 schreef tralalala het volgende:
Stax doet de verkiezingsnacht van 0:00 tot 9:00 bij de NOS
Gaat zoden aan de dijk zetten, die paar honderd kappendragers.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Trump heeft weer wat steun extra
de KKK heeft 'ge-endorsed'
https://www.washingtonpos(...)?tid=sm_tw&tid=sm_tw
Als t gebeurd, gebeurd het.. democratie kan tot dergelijke uitkomsten leiden. En vervolgens kan de trein van de democratie gebruikt worden om geleidelijk een transitie naar een andere vorm te maken. Zie Turkije. Als men een rot systeem wil optakelen doet men dat.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:33 schreef byah het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal gestaged om de twijfelaars richting Hillary te halen, "men" laat Trump als president natuurlijk nooit gebeuren, totaal niet capabel vindt zelfs zijn eigen achterban
Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ga je jij je dood schamen om wie president van de VS wordt
Het is 'Als Amerikaan' of 'Amerikaan zijnde', maar blijkbaar wordt die fout wel heel vaak gemaakt als je het zo vaak hebt gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.
Het is de Clintoncampagne die hier the dirty game speelt door met allerlei vrouwen op de proppen te komen die onbewezen door Trump te zijn aangerand en verkracht. Het is wel erg doorzichtig te noemen. Waarom zijn diezelfde vrouwen niet eerder met hun verhaal op de proppen gekomen? Trump heeft gewoon een grote bek en heeft lak aan politieke correctheid.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat me echt opvalt is dat bijna alle Nederlandse media nogal op de hand van Clinton schijnt te zijn.
Ik lees, zie of hoor eigenlijk alleen welke uitspraken van Trump die te belachelijk voor woorden zijn maar van Clinton hoor ik buiten de mailserver eigenlijk geen negatieve zaken. Misschien wel omdat hij teveel vergeleken wordt met onze Wilders die in de ogen van de media ook weinig goed kan doen.
Ik verwijs je naar het Feedback topic.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Fok is niet de plaats om logisch beredeneren...
Aan de mod die steeds mijn bericht verwijdert: graag uitleg.
Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:quote:Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het klopt dat ze meer feitenkennis heeft, maar het gaat echt niet alleen daarom. Ook wat je ermee doet en wat voor persoonlijkheid je eraan koppelt. Zij is een gewetenloze psychopaat. Ik heb liever iemand die de banden wat aanhaalt met Rusland dan iemand die met oorlog dreigt, daar ben ik misschien wat egoistisch in, maar ik wil wel nog even blijven leven.
Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/quote:It’s probably true that Trump, given his pro-Russia line, would be somewhat less likely than Clinton to immediately stumble into confrontation with Vladimir Putin over Syria. But it’s silly to imagine Moscow slipping into a comfortable détente with a President Trump; Putin is more likely to pocket concessions and keep pushing, testing the orange-haired dealmaker at every opportunity and leaving Trump poised, very dangerously, between overreaction and his least-favorite position — looking weak.
Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:
[..]
Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/
Zelfs wat betreft Rusland kun je gewoon vraagtekens zetten bij de geschiktheid van Trump als president. Het is naïef om te denken dat de Russen niet blijven proberen om de grenzen op te zoeken. Ik zou niet zo gerust zijn op vrede in Europa met Trump aan het roer. If anything zet hij juist de deur open voor Poetin om door te drukken.
Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
De e-mails van Hillary Clinton zijn bewezen feiten. Als men privé mail vind op de computer van de echtgenoot van één van je directe naasten (die vervolgens obscure foto's verzond naar minderjarigen) dan is er echt wel iets aan de hand. De FBI gaat geen onderzoek doen naar verzonden huis-tuin- en keukenmails. Bovendien heeft Clinton haar fout toegegeven.
Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.
En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.
Poetin zoekt al jaren de grenzen op van de EU en de NATO. Dat is zijn belang. Poetin is ook 'fan' van Trump. Zou hij werkelijk fan zijn van Trump als Trump niet indirect de belangen van Poetin zou dienen?
Het is echt naïef om te denken dat Trump Rusland in toom kan houden. Het zal juist een uitnodiging zijn om nog meer te pushen.
Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.
Landen zoeken ons ook zelf op, zoals Finland nu.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.
Omdat het onhandig was, maar blijkbaar niet strafbaar.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.
God Emperor Trump!quote:
Omdat het Hillary is er zijn zat andere die het ook gedaan hebben, gewoon een gevolg van een 70 jarige met computers om laten gaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 07:20 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat email dingetje van Hillary zo enorm groot is geworden?
Ze heeft toch enkel een persoonlijk account gebruikt voor staatszaken mocht dit waar zijn. Dan nog zit ik met zo iets van oke... waar ik enkel mijn wenkbrauwen een beetje voor frons.
Ik zou het eerder categoriseren tot een dom foutje, maar haar nou te betichten van het plegen van een misdaad? Waarvoor ze moet brommen in de gevangenis volgens de Trump aanhang.
Of stonden er in de emails informatie wat bewijst dat ze een misdaad heeft gepleegd a la ocean's 11
(video in tweet)twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
kinderachtige meukquote:Op woensdag 2 november 2016 18:23 schreef Infection het volgende:
(video in tweet)twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |