abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166365357
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oplossing is googelen op 'post truth politics new york times', als je het via google opent kan je er wel bij.
Thanks
pi_166365501
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

http://www.nytimes.com/20(...)-truth-politics.html

Dit is wel een mooi artikel erover.
Gelezen. Herkenbaar, want je ziet het hier ook veel. Het "gevoel" dat Clinton oorlogen gaat ontketenen, vaak gebaseerd op onfeitelijkheden die de wereld in zijn geslingerd, wordt belangrijker gevonden dan het feit dat Trump meer dan de helft van de tijd staat te liegen.

Sentiment analysis is nieuw voor mij, maar is natuurlijk het totale failliet van het publieke debat. Iemand die niet vatbaar is voor feiten zou eigenlijk niet deel mogen nemen aan het debat. Je vervuilt het debat alleen maar, met onze huidige maatschappelijke en politieke staat als gevolg.
pi_166365711
Stax doet de verkiezingsnacht van 0:00 tot 9:00 bij de NOS O+
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 12:08:01 #204
8781 crew  Frutsel
pi_166366046
Trump heeft weer wat steun extra

de KKK heeft 'ge-endorsed'

https://www.washingtonpos(...)?tid=sm_tw&tid=sm_tw
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 12:08:21 #205
8781 crew  Frutsel
pi_166366052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:52 schreef tralalala het volgende:
Stax doet de verkiezingsnacht van 0:00 tot 9:00 bij de NOS O+
nice :9

al wordt het denk ik swappen...op tv, laptop en pc :')
pi_166366099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Trump heeft weer wat steun extra

de KKK heeft 'ge-endorsed'

https://www.washingtonpos(...)?tid=sm_tw&tid=sm_tw
Gaat zoden aan de dijk zetten, die paar honderd kappendragers.
pi_166366176
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:33 schreef byah het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal gestaged om de twijfelaars richting Hillary te halen, "men" laat Trump als president natuurlijk nooit gebeuren, totaal niet capabel vindt zelfs zijn eigen achterban :')
Als t gebeurd, gebeurd het.. democratie kan tot dergelijke uitkomsten leiden. En vervolgens kan de trein van de democratie gebruikt worden om geleidelijk een transitie naar een andere vorm te maken. Zie Turkije. Als men een rot systeem wil optakelen doet men dat.
pi_166366320
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ja ga je jij je dood schamen om wie president van de VS wordt _O-
Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_166366352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als Amerikaan zijnde wel ja, dat heb ik er inmiddels al genoeg horen zeggen ook.
Het is 'Als Amerikaan' of 'Amerikaan zijnde', maar blijkbaar wordt die fout wel heel vaak gemaakt als je het zo vaak hebt gehoord.
pi_166366432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wat me echt opvalt is dat bijna alle Nederlandse media nogal op de hand van Clinton schijnt te zijn.
Ik lees, zie of hoor eigenlijk alleen welke uitspraken van Trump die te belachelijk voor woorden zijn maar van Clinton hoor ik buiten de mailserver eigenlijk geen negatieve zaken. Misschien wel omdat hij teveel vergeleken wordt met onze Wilders die in de ogen van de media ook weinig goed kan doen.
Het is de Clintoncampagne die hier the dirty game speelt door met allerlei vrouwen op de proppen te komen die onbewezen door Trump te zijn aangerand en verkracht. Het is wel erg doorzichtig te noemen. Waarom zijn diezelfde vrouwen niet eerder met hun verhaal op de proppen gekomen? Trump heeft gewoon een grote bek en heeft lak aan politieke correctheid.

De e-mails van Hillary Clinton zijn bewezen feiten. Als men privé mail vind op de computer van de echtgenoot van één van je directe naasten (die vervolgens obscure foto's verzond naar minderjarigen) dan is er echt wel iets aan de hand. De FBI gaat geen onderzoek doen naar verzonden huis-tuin- en keukenmails. Bovendien heeft Clinton haar fout toegegeven.

Maar ook als voormalig minister van Buitenlandse Zaken was Clinton ondeskundig. Obama kan dan wel overkomen als een sympathieke vent, zijn achtjarige beleid was rampzalig, zowel qua buitenlandbeleid (opkomst IS toestaan) als in het binnenland. (totale polarisatie, toegenomen racisme, etc) Het is echt onzin te veronderstellen dat slechte ervaring een goede president zal opleveren.

Ach, we zullen het zien. Heb me in ieder geval kostelijk vermaakt gedurende deze verkiezing. Ongeacht wat de uitslag wordt. :)
pi_166366508
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Fok is niet de plaats om logisch beredeneren...

Aan de mod die steeds mijn bericht verwijdert: graag uitleg.
Ik verwijs je naar het Feedback topic.
pi_166366545
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het klopt dat ze meer feitenkennis heeft, maar het gaat echt niet alleen daarom. Ook wat je ermee doet en wat voor persoonlijkheid je eraan koppelt. Zij is een gewetenloze psychopaat. Ik heb liever iemand die de banden wat aanhaalt met Rusland dan iemand die met oorlog dreigt, daar ben ik misschien wat egoistisch in, maar ik wil wel nog even blijven leven.
Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:

quote:
It’s probably true that Trump, given his pro-Russia line, would be somewhat less likely than Clinton to immediately stumble into confrontation with Vladimir Putin over Syria. But it’s silly to imagine Moscow slipping into a comfortable détente with a President Trump; Putin is more likely to pocket concessions and keep pushing, testing the orange-haired dealmaker at every opportunity and leaving Trump poised, very dangerously, between overreaction and his least-favorite position — looking weak.
Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/

Zelfs wat betreft Rusland kun je gewoon vraagtekens zetten bij de geschiktheid van Trump als president. Het is naïef om te denken dat de Russen niet blijven proberen om de grenzen op te zoeken. Ik zou niet zo gerust zijn op vrede in Europa met Trump aan het roer. If anything zet hij juist de deur open voor Poetin om door te drukken.
pi_166366639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nog even als reactie hierop de volgende quote die goed mijn sentimenten verwoord die ik eerder niet echt goed in woorden kon vatten:

[..]

Bron: https://www.theatlantic.c(...)donald-trump/506042/

Zelfs wat betreft Rusland kun je gewoon vraagtekens zetten bij de geschiktheid van Trump als president. Het is naïef om te denken dat de Russen niet blijven proberen om de grenzen op te zoeken. Ik zou niet zo gerust zijn op vrede in Europa met Trump aan het roer. If anything zet hij juist de deur open voor Poetin om door te drukken.
Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.
pi_166366666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:27 schreef Elzies het volgende:

[..]
De e-mails van Hillary Clinton zijn bewezen feiten. Als men privé mail vind op de computer van de echtgenoot van één van je directe naasten (die vervolgens obscure foto's verzond naar minderjarigen) dan is er echt wel iets aan de hand. De FBI gaat geen onderzoek doen naar verzonden huis-tuin- en keukenmails. Bovendien heeft Clinton haar fout toegegeven.

Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166366790
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het kan me niet zoveel schelen wat Rusland wel en niet doet in Syrie en de rest van de wereld. Als ze het maar niet fucken met de EU en NATO . Beetje denigrerend wel om Rusland weg te zetten als een klein kind dat grenzen gaat opzoeken.
Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.

Poetin zoekt al jaren de grenzen op van de EU en de NATO. Dat is zijn belang. Poetin is ook 'fan' van Trump. Zou hij werkelijk fan zijn van Trump als Trump niet indirect de belangen van Poetin zou dienen?

Het is echt naïef om te denken dat Trump Rusland in toom kan houden. Het zal juist een uitnodiging zijn om nog meer te pushen.
pi_166366859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Juist niet als klein kind. Juist als zeer berekenende speler op het politieke toneel.

Poetin zoekt al jaren de grenzen op van de EU en de NATO. Dat is zijn belang. Poetin is ook 'fan' van Trump. Zou hij werkelijk fan zijn van Trump als Trump niet indirect de belangen van Poetin zou dienen?

Het is echt naïef om te denken dat Trump Rusland in toom kan houden. Het zal juist een uitnodiging zijn om nog meer te pushen.
En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.
pi_166366908
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zolang het onderzoek niet klaar is zijn het geen 'bewezen feiten', behalve dan dat Clinton hiervoor niet aangeklaagd werd omdat de FBI (tot nog toe) niks strafbaars heeft gevonden.
Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.

Er wordt niet voor niets een tweede onderzoek geopend, notabene op de computer van een democraat die vanuit zijn eigen bed pikante foto's verstuurd naar minderjarigen en bezien zijn eerdere politieke geschiedenis daar moeilijk mee kan ophouden.
pi_166366935
kunnen ze niet gewoon beide kandidaten weigeren als ongeschikt, en overnieuw beginnen...
pi_166366979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En wij zoeken de grenzen op van Rusland door landen toe te voegen aan NATO die grenzen aan Rusland en nu ook toenadering zoeken met Oekraine. Ik zie een president die de druk van de ketel haalt wel zitten. Wij bestaan niet alleen om Rusland tegen te werken.
Landen zoeken ons ook zelf op, zoals Finland nu.

En nee, we hoeven Rusland niet bewust tegen te werken, maar ik vind wel dat je ze geen mogelijkheden moet geven om hun invloedssfeer uit te breiden. Vooral omdat Poetin niet onschuldig is. Zijn politiek is om Rusland uit te breiden. Daar gaat hij niet mee stoppen omdat president Trump zijn maatje wil worden. Integendeel, dat verschaft hem de mogelijkheid om door de drukken als Amerika ineens geen factor meer is om rekening mee te houden.

Het enige wat Rusland er van weerhoudt om bij een aantal landen de grens over te steken is de NAVO. Alles wat dat bondgenootschap nu gaat verzwakken is slecht nieuws voor ons (daarom moet Turkije ook gewipt worden uit de NAVO).
pi_166367136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waarom heeft ze dan eerder haar excuses aangeboden? Het was toen weliswaar niet strafbaar maar bezien haar positie ongelooflijk naïef.
Omdat het onhandig was, maar blijkbaar niet strafbaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 2 november 2016 @ 16:24:20 #221
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_166371815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:42 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
God Emperor Trump! _O_
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_166373516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:20 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat email dingetje van Hillary zo enorm groot is geworden?
Ze heeft toch enkel een persoonlijk account gebruikt voor staatszaken mocht dit waar zijn. Dan nog zit ik met zo iets van oke... waar ik enkel mijn wenkbrauwen een beetje voor frons.

Ik zou het eerder categoriseren tot een dom foutje, maar haar nou te betichten van het plegen van een misdaad? Waarvoor ze moet brommen in de gevangenis volgens de Trump aanhang.
Of stonden er in de emails informatie wat bewijst dat ze een misdaad heeft gepleegd a la ocean's 11
Omdat het Hillary is er zijn zat andere die het ook gedaan hebben, gewoon een gevolg van een 70 jarige met computers om laten gaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166373772
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43 'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
(video in tweet)

ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22 Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet

:D
  woensdag 2 november 2016 @ 18:24:50 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166373791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:23 schreef Infection het volgende:
ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 17:47:43 'I will be there to render assistance to my fellow countrymen.' U.S. militia prepares for unrest after election… https://t.co/lcCcwTWaaQ reageer retweet
(video in tweet)

ReutersUS twitterde op woensdag 02-11-2016 om 18:01:22 Armed pro-Trump militia say they won't fire the first shot, but aren't planning to leave their guns at home either:… https://t.co/OcSCN94THv reageer retweet
[ afbeelding ]

:D
kinderachtige meuk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_166376616
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')