SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Game on..
LP:Theorie over TWD:quote:Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Vond ik wel aardige theorie.
Mijn theorie mbt cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
als je dit al te veel gore vond heb je nog niet veel gezien. Een bepaalde Franse film komt in me op bijvoorbeeld.Mijn fokking hemel. Heb net even youtube gekeken maar Negan is er niks bij zegSPOILER: naam filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Welke wil je? Pas ik het even aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:12 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Weet niet hoe je dat veranderd
Eerst lezen voordat je gauw op nieuw topic kliktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:12 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Weet niet hoe je dat veranderd
Negan the dictator vs Rick the democratquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke wil je? Pas ik het even aan.
Hopla.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:15 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Negan the dictator vs Rick the democrat
Ja, sorrie wou net boodschappen gaan doen en dacht doe dat nog ff snelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eerst lezen voordat je gauw op nieuw topic kliktJe had het gewoon kunnen aanpassen..
Als je ergens bloed afhaalt is hij nog steeds niet zo schoon hoor, zeker niet op het handvat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:20 schreef pussycatdoll het volgende:
Hij had hem toch schoongemaakt in de camper? Daarvoor was hij vies.
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopla.
Iemand trouwens opgevallen dat de bijl die op wonderbaarlijke wijze door Negan op het dak was gegooid... wel erg schoon bleef de hele tijd
Was dat niet een waanbeeld van Rick dat die bijl daar lag, een soort reminder waarom hij daar was. Hij ging pas daarna naar beneden om de echte bijl te pakkenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopla.
Iemand trouwens opgevallen dat de bijl die op wonderbaarlijke wijze door Negan op het dak was gegooid... wel erg schoon bleef de hele tijd
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Was dat niet een waanbeeld van Rick dat die bijl daar lag, een soort reminder waarom hij daar was. Hij ging pas daarna naar beneden om de echte bijl te pakken
Oh als het een waanbeeld was dan verklaart het wel e.e.a. want als je een bijl naar buiten gooit komt hij niet opeens op het dak terechtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:02 schreef stinkie het volgende:
Bijl werd toch ook recht naar buiten gegooid en niet omhoog
SUCK MY NuTS !!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke wil je? Pas ik het even aan.
Zo ging het volgens mij ook, heb er eigenlijk niet zo heel goed op gelet hoe die bijl op en van dat dak kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:35 schreef truedestiny het volgende:
De bijl was op het dak gegooid en later verloor die de bijl toen die aan een zombie hing. Geen dank
Ik vond Glenn ook een beetje ongeloofwaardig worden in de serie. Zal wat met zijn Aziatisch uiterlijk te maken hebben maar het is in mijn ogen geen typische badass die in in een apocalyptische wereld lang volhoudt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
_EINDELIJK_ van het gezeik van Glenn af, had m'n hoop ook nog op Maggie en Coral gezet, maargoed 1 win blijft een win![]()
Nu het tempo er in blijven houden en Negan als eindbaas vaststellen.
Ik deel je mening 100%. Het was gewoon uit balans, hij is geen Rambo.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vond Glenn ook een beetje ongeloofwaardig worden in de serie. Zal wat met zijn Aziatisch uiterlijk te maken hebben maar het is in mijn ogen geen typische badass die in in een apocalyptische wereld lang volhoudt.
Ik zie Maggie dit seizoen ook verdwijnen. In een episch gevecht met Negan ofzo. 2 kinderen in een serie lijkt me praktisch niet handig.
Al zijn de producers er gek genoeg voor.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:13 schreef Ties02 het volgende:
Spoilers van de officiele FB, aaaaah ik ben nog niet bij!!!!![]()
Eigen schuld I know
Eugene wel dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vond Glenn ook een beetje ongeloofwaardig worden in de serie. Zal wat met zijn Aziatisch uiterlijk te maken hebben maar het is in mijn ogen geen typische badass die in in een apocalyptische wereld lang volhoudt.
Ik zie Maggie dit seizoen ook verdwijnen. In een episch gevecht met Negan ofzo. 2 kinderen in een serie lijkt me praktisch niet handig.
Glenn ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar Eugene wordt in de verste verte ook niet weg gezet als een badass.
Met badass bedoel ik niet bad-guy.quote:
Mwah, puur gelukquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met badass bedoel ik niet bad-guy.
Onder een stapel zombies liggen er er leven vanaf komen noem ik toch wel redelijk badass.
De enige reden dat hij daaronder vandaan kwam is omdat die andere gozer op hem viel en hij daardoor onder die container kon kruipen. Heeft niet zoveel met badass zijn te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met badass bedoel ik niet bad-guy.
Onder een stapel zombies liggen er er leven vanaf komen noem ik toch wel redelijk badass.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:15 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Zo had ik het ook kunnen zeggen
Ja maar hij kwam niet voor niets in die situatie natuurlijk. Een situatie waarin Eugene nooit terecht zou zijn gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:14 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
De enige reden dat hij daaronder vandaan kwam is omdat die andere gozer op hem viel en hij daardoor onder die container kon kruipen. Heeft niet zoveel met badass zijn te maken.
Yeah, nog maar 3!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Al doelt Vliegbaard op een andere 'close call' geloof ik. Dat diezelfde gozer hem wil omleggen en hem naar buiten Alexandria lokt.
Anyway, nog maar 3 dagen!
Ja, als held was hij idd wat zwak, maar hij had zeker lef, waar Eugene vaak gewoon een lafaard is. Maar Eugene is ook behoorlijk veranderd sinds de laatste walkerinvasie in Alexandrie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam niet voor niets in die situatie natuurlijk. Een situatie waarin Eugene nooit terecht zou zijn gekomen.
Voor mij was Glenn gewoon wat ongeloofwaardig geworden. Hij is toch redelijk vaak als held weggezet waar Eugene altijd als watje is weggezet die niets zelf kon.
En ik had het toch ook leuk gevonden om te zien hoe de geboorte enz. verlopen was met Glenn erbij, het lijkt wel alsof elk kind gedoemd is om met maar 1 ouder op te groeien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:35 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Yeah, nog maar 3!
[..]
Ja, als held was hij idd wat zwak, maar hij had zeker lef, waar Eugene vaak gewoon een lafaard is. Maar Eugene is ook behoorlijk veranderd sinds de laatste walkerinvasie in Alexandrie.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
"No one gets to clock out today, and hell, this is a story thats gonna told."
Eugene
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar hij hoeft toch ook geen Rambo te zijn? Glenn is sneaky en snel. Daar heb je minstens net zoveel aan, if not more.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik deel je mening 100%. Het was gewoon uit balans, hij is geen Rambo.
Maar Eugene en Glenn zijn op hele andere manieren geen typische badass. Het is niet alsof Glenn nerdy is. Glenn is wel een stuk minder angstig dan Eugene, maar dat is ook gewoon een stukje ervaring. Hij weet hoe hij ergens moet komen of iets moet doen met zo min mogelijk risico. Het is niet alsof hij zombies uit elkaar scheurde bij die dumpster, het is meer dat hij dat soort scenario's meestal weet te ontlopen. (En dat was gewoon een kutscene)quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam niet voor niets in die situatie natuurlijk. Een situatie waarin Eugene nooit terecht zou zijn gekomen.
Voor mij was Glenn gewoon wat ongeloofwaardig geworden. Hij is toch redelijk vaak als held weggezet waar Eugene altijd als watje is weggezet die niets zelf kon.
OMG wat een aansteller, en die zoon die zijn moeder zo voor schut zet om dit filmpje op YT te plaatsen. Aso'squote:
Misschien had hij door dat Abraham niet de right hand man van Rick was en dacht hij "Ik moet dus nog iemand neermeppen". Nu weet ik eigenlijk ook niet zo goed wie wel echt zijn right hand man is. Maar met Glenn, Daryll en Abraham heeft hij een flinke aanslag gepleegd op Rick's ondersteuning.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:07 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik zit de aflevering ff terug te kijken en het komt nu op me over dat Negan Rosita expres zat te treiteren in de hoop dat iemand iets zou doen, zodat hij nog iemand neer kon knuppelen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bedenk me dat ik eigenlijk helemaal niet weet waarom die Zombie Apocalypse uitbrak.
Is de serie daar ooit op ingegaan?
Idd, nu zijn eigenlijk alleen Michonne en Sasha degenen met een beetje ballen. En mss die Spencer, maar daar heb ik nog niet genoeg van gezien om dat te kunnen zeggen. Maar ik hoop wel dat Daryl snel terugkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien had hij door dat Abraham niet de right hand man van Rick was en dacht hij "Ik moet dus nog iemand neermeppen". Nu weet ik eigenlijk ook niet zo goed wie wel echt zijn right hand man is. Maar met Glenn, Daryll en Abraham heeft hij een flinke aanslag gepleegd op Rick's ondersteuning.
Neuh, ik zie Maggie een krachtiger personage worden dan dat Grimes dit is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt de strip gelezen zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:05 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Neuh, ik zie Maggie een krachtiger personage worden dan dat Grimes dit is.
https://ontdek.ziggo.nl/f(...)189/the-walking-deadquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik episode 1 van seizoen 7 kan kijken? Ik heb me suf gezocht maar niks gevonden, torrent of stream.
Eztv heeft 'm gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik episode 1 van seizoen 7 kan kijken? Ik heb me suf gezocht maar niks gevonden, torrent of stream.
En haar haar. Ze is ook haar haar kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Maggie is haar familie kwijt en haar vriend. Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan met haar personage. Ze zal nog wel een miskraam krijgen.
http://www.couch-tuner.ag/watch-the-walking-dead-online-streamin/quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
En haar haar. Ze is ook haar haar kwijt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Maggie is haar familie kwijt en haar vriend. Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan met haar personage. Ze zal nog wel een miskraam krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot een paar maanden terug, maar hier zie ik hetzelfde gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt de strip gelezen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Max23 op 31-10-2016 06:44:22 ]
Dit!quote:
en uiteraard met behulp van de Kingdom verslaan ze Neganquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit!
Een beetje een suffe aflevering.
Het zoveelste overleversclubje wat geïntroduceerd wordt, dit keer met een tijgersausje.
De serie begint voor mijn gevoel wat op te raken qua inspitatie.
Dit komt gewoon uit de comic.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit!
Een beetje een suffe aflevering.
Het zoveelste overleversclubje wat geïntroduceerd wordt, dit keer met een tijgersausje.
De serie begint voor mijn gevoel wat op te raken qua inspitatie.
Wel een dieptepuntje, rasta met tijger.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:17 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dit komt gewoon uit de comic.
Zoals ik al zei, dit komt rechtstreeks uit de comic. Tijger en rasta.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel een dieptepuntje, rasta met tijger.
In de comics komen ze er op terugquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:20 schreef Inca het volgende:
Als die varkens walkers opvreten is dat vlees dan niet aangetast?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de comics komen ze er op terug
Wat boeit dat nou!? De tijger zag er prima uit. Vooral voor tv serie begrippen. Zonder CGI hadden we een hond gehad ipv een tijger. Dan had je daar weer op lopen zeuren.quote:
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Yonline het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou!? De tijger zag er prima uit. Vooral voor tv serie begrippen. Zonder CGI hadden we een hond gehad ipv een tijger. Dan had je daar weer op lopen zeuren.
quote:
Zijn ik ben een zookeeper die koningen speelde in een theater uitleg was leuk. Al verklapt hij wel veel geheimen aan voor hem nieuwe mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'
[..]Ik erger me wel een beetje aan zijn manier van praten. En die reactie van Carol
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die varkens aan vijanden (saviors) gegeven worden, of iig het vlees ervan.
Ik denk dat een barbewired knuppel niet echt veel genot geeft, al is Carol een geharde tante.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Zou Carol toch nog wat beweging krijgen down under?
Ik vind hem wel leuk!
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'
[..]Ik erger me wel een beetje aan zijn manier van praten. En die reactie van Carol
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die varkens aan vijanden (saviors) gegeven worden, of iig het vlees ervan.
Nee, ik heb niet liggen slapen, dat ga ik zo doen.... Dat ze van binnen moesten rotten kreeg ik ook mee, daarom dus doorgeven aan de saviors, dus wat ik al vermoedde. Ik zei dat dus voordat ik het gezien had in de epquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:15 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.
rot op met je comics.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de comics komen ze er op terug
Echt he..quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:15 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.
Laat de strijd in haar hoofd mooi zien inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:21 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind die scene's mooi waarin de walkers gedood worden en dat Carol nog net even de mens ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |