Zoals ik al zei, dit komt rechtstreeks uit de comic. Tijger en rasta.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Wel een dieptepuntje, rasta met tijger.
In de comics komen ze er op terugquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:20 schreef Inca het volgende:
Als die varkens walkers opvreten is dat vlees dan niet aangetast?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de comics komen ze er op terug
Wat boeit dat nou!? De tijger zag er prima uit. Vooral voor tv serie begrippen. Zonder CGI hadden we een hond gehad ipv een tijger. Dan had je daar weer op lopen zeuren.quote:
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Yonline het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou!? De tijger zag er prima uit. Vooral voor tv serie begrippen. Zonder CGI hadden we een hond gehad ipv een tijger. Dan had je daar weer op lopen zeuren.
quote:
Zijn ik ben een zookeeper die koningen speelde in een theater uitleg was leuk. Al verklapt hij wel veel geheimen aan voor hem nieuwe mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'
[..]Ik erger me wel een beetje aan zijn manier van praten. En die reactie van Carol
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die varkens aan vijanden (saviors) gegeven worden, of iig het vlees ervan.
Ik denk dat een barbewired knuppel niet echt veel genot geeft, al is Carol een geharde tante.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Zou Carol toch nog wat beweging krijgen down under?
Ik vind hem wel leuk!
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:22 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik vind de tijger ook mooi 'gelukt'
[..]Ik erger me wel een beetje aan zijn manier van praten. En die reactie van Carol
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die varkens aan vijanden (saviors) gegeven worden, of iig het vlees ervan.
Nee, ik heb niet liggen slapen, dat ga ik zo doen.... Dat ze van binnen moesten rotten kreeg ik ook mee, daarom dus doorgeven aan de saviors, dus wat ik al vermoedde. Ik zei dat dus voordat ik het gezien had in de epquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:15 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.
rot op met je comics.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de comics komen ze er op terug
Echt he..quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:15 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
heb je liggen slapen ofzo? Is uitgelegd hoor dat ze vanbinnen moesten rotten.
Laat de strijd in haar hoofd mooi zien inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:21 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind die scene's mooi waarin de walkers gedood worden en dat Carol nog net even de mens ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |