Neuh, ik zie Maggie een krachtiger personage worden dan dat Grimes dit is.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zie Maggie dit seizoen ook verdwijnen. In een episch gevecht met Negan ofzo. 2 kinderen in een serie lijkt me praktisch niet handig.
[..]
Jij hebt de strip gelezen zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:05 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Neuh, ik zie Maggie een krachtiger personage worden dan dat Grimes dit is.
https://ontdek.ziggo.nl/f(...)189/the-walking-deadquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik episode 1 van seizoen 7 kan kijken? Ik heb me suf gezocht maar niks gevonden, torrent of stream.
Eztv heeft 'm gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik episode 1 van seizoen 7 kan kijken? Ik heb me suf gezocht maar niks gevonden, torrent of stream.
En haar haar. Ze is ook haar haar kwijt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Maggie is haar familie kwijt en haar vriend. Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan met haar personage. Ze zal nog wel een miskraam krijgen.
http://www.couch-tuner.ag/watch-the-walking-dead-online-streamin/quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
En haar haar. Ze is ook haar haar kwijt.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Maggie is haar familie kwijt en haar vriend. Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan met haar personage. Ze zal nog wel een miskraam krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot een paar maanden terug, maar hier zie ik hetzelfde gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt de strip gelezen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Max23 op 31-10-2016 06:44:22 ]
Dit!quote:
en uiteraard met behulp van de Kingdom verslaan ze Neganquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit!
Een beetje een suffe aflevering.
Het zoveelste overleversclubje wat geïntroduceerd wordt, dit keer met een tijgersausje.
De serie begint voor mijn gevoel wat op te raken qua inspitatie.
Dit komt gewoon uit de comic.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit!
Een beetje een suffe aflevering.
Het zoveelste overleversclubje wat geïntroduceerd wordt, dit keer met een tijgersausje.
De serie begint voor mijn gevoel wat op te raken qua inspitatie.
Wel een dieptepuntje, rasta met tijger.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:17 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dit komt gewoon uit de comic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |