Heb anders al minstens een week geen knakworsten in mijn mond gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar de hart vol van is...
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden durenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen jullie mijn liefdesleven in DM bespreken dankjewel
Hermann raakt m in de roos sow koekoekkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden duren
Ja, ach, dementie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom doe je dan stom als ik lief doe?
TR! haal die privé foto weg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zijn Remqo en Aber:
[ afbeelding ]
Als je een keer per maand post jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden duren
Een eclatante 1-0 overwinning op Sparta. Wederom busladingen aan kansen vakkundig om zeep geholpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey ng wat heeft psv gedaan
Het verschil zit in paints of vlogs makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, bij Braddie mag je dat altijd wel doen
Ik kom meequote:
Maakt Braddie nog vlogs, heb een week moeten missen helaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil zit in paints of vlogs maken
arsenal liep tegen de muur op en het bleef dus 0-0quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een eclatante 1-0 overwinning op Sparta. Wederom busladingen aan kansen vakkundig om zeep geholpen.
En Arsenal?
Hij heeft een lopende topic op WEB, dacht dat je het wel wistquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maakt Braddie nog vlogs, heb een week moeten missen helaas.
De brilstand, zondequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
arsenal liep tegen de muur op en het bleef dus 0-0
Ha hansiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
Wel leuk, ik pak mijn laptop en iedereen is weer weg haha
Ah oké, je weet maar nooit. Misschien was zijn account weer weg en hadden we nu welkomstvlog van VallendBroodjeGitaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft een lopende topic op WEB, dacht dat je het wel wist
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als je een keer per maand post ja
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:18 schreef Oberkullie het volgende:
Zieke flirt met een collega net het was bijna genant zo opzichtig
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is iemand anders. De kk lekkere collega is gewoon om naar te kijken.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:39 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn kk lekkere collega wordt overgeplaatst
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:38 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag vandaag mijn collega in de gang ik heb lekker geen hoi gezegd
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag vandaag mijn lekkere collega hij is zo mooi dat ik wilde huilen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet.en ik heb de lekkere collega volledig genegeerd in de vergadering.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
If I cant have my hottie collega, I don't want nobody baby
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zet mezelf eroverheen; mijn hottie collega en ik komen nooit samen. Nu begin ik aan het rouwproces.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
Heb wel echt een knappe collega die vannacht ook werkt.. Zal ik toch gaan
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kwam vandaag de geile collega weer tegen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ben naar de kapper geweest, 3 nieuwe outfits, nagels gedaan. Morgen ga ik mijn geile collega gedag zeggen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
Heb 5 minuten met de lekkere collega gepraat gisteren en heb mezelf niet belachelijk gemaakt mijn leven is compleet
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef Oberkullie het volgende:
Moet al de hele week een afspraak maken met de teringhotte collega maar ik durf niet.
Stuur morgen wel alles op de mail
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:05 schreef Oberkullie het volgende:
Vandaag heb ik mijn collega maar weer eens genegeerd toen hij langs liep.
Ik ben echt raar
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:00 schreef Oberkullie het volgende:
OMG DAMN WAT IS MIJN COLLEGA KKLEKKER MOET ER BIJNA VAN HUILEN
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
Zo ik heb vandaag mijn collega weer intimiderend aangestaard.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collega
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:27 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik geef mezelf nog een kans morgen bij de geile collega. Als ik mezelf weer belachelijk maak bekeer ik me
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen nog een poging doen om normaal te doen tegen mijn collega en als het dan niet lukt geef ik het voorgoed op
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
Oke morgen ga ik echt over mijn collega heen kwijlen
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga morgen die lekkere collega gelukkg nieuwjaar wensen
Vind best wel sad dat je al die posts opgezocht hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je zo te zien op de stream?
Ik denk dat Ober gewoon een trollaccount van Dima isquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"collega" intikken is inderdaad veel researchquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind best wel sad dat je al die posts opgezocht hebtlevenloze sul
Is al teveel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"collega" intikken is inderdaad veel research
ja heb elke post ooit gelezen en geen andere site er voor gebruiktquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die moeite doen is wel kansloos jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"collega" intikken is inderdaad veel research
Snap je het nu prof, daarom neem ik het genoegen met de friendzonequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij weet gewoon al wat ik wil vragen. Wat een chemie toch tussen onsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja met mij ook hoor haha, bedankt voor het vragen
Ja bedankt Noel haha echt levenloos next level ditquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit is echt zo'n lage streek van je he, zo makkelijk, zo goedkoopquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Snap je het nu prof, daarom neem ik het genoegen met de friendzone
O jij moet je meisje weer even wk'en hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die moeite doen is wel kansloos ja
je hebt vele gradaties binnen die kansloosheid, tevens moet je hier niet mee aan komen zetten bij dp, die houdt er niet van dat je mensen hier allemaal kansloos noemtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zitten er mensen anderen kansloos te noemen op een online forum waar ze elke dag uren zitten
Je houdt het al lang vol jongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij weet gewoon al wat ik wil vragen. Wat een chemie toch tussen ons
Neemt niet weg dat van jouw kant de sadness ook langs de plinten omhoog komt klotsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bedankt Noel haha echt levenloos next level dit
ik hou er niet van als je iedereen hier kansloos noemtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zitten er mensen anderen kansloos te noemen op een online forum waar ze elke dag uren zitten
Watquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je houdt het al lang vol jongen.
moeite stoppen in een kwalitatief hoogstaande post is minder kansloos dan in diezelfde tijd 20 kutposts makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt vele gradaties binnen die kansloosheid, tevens moet je hier niet mee aan komen zetten bij dp, die houdt er niet van dat je mensen hier allemaal kansloos noemt
nee hoor.. 'je meisje' haha, plsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O jij moet je meisje weer even wk'en hoor
inb4 noel rage omdat die whiteknight niet snapt
Ik dacht altijd dat wk stond voor wereldkampioen(schap)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O jij moet je meisje weer even wk'en hoor
inb4 noel rage omdat die whiteknight niet snapt
aahw ben je verliefd proffie :$ cutiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor.. 'je meisje' haha, plswist niet eens waar het over ging, praat maar beetje mee, maar wist dat er iets niet in de haak was
sorry, er zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou er niet van als je iedereen hier kansloos noemt
Chocolade vla.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso met zijn rozevla-act
minder kansloos is wel erg veelzeggend jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeite stoppen in een kwalitatief hoogstaande post is minder kansloos dan in diezelfde tijd 20 kutposts maken
#solidariteitmethermann
Ik schaterquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso met zijn rozevla-act
alleen op jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aahw ben je verliefd proffie :$ cutie
That's it jij bent je plek in de app kwijt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat van jouw kant de sadness ook langs de plinten omhoog komt klotsen
De vorige keer dat je verwelkomde van een ban was je weg. Je houdt het nu aardig uit. Mooi.quote:
Je wordt wat ouder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik keek vroeger graag naar Piet Piraat, maar nu vind ik het stom
kansvolquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
minder kansloos is wel erg veelzeggend ja
ja dat zei trollscience vanmiddag ook dat hij verliefd op me isquote:
Je smeekte zelf of ik erbij wilde wollahquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
That's it jij bent je plek in de app kwijt.
goed argumentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
Laten we het nu eens over ganzen hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
kunnen we het weer over paarden hebben?
zo werkt de liefde nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat zei trollscience vanmiddag ook dat hij verliefd op me is
maar ben al op iemand anders
dus misschien kunnen jullie samen wat beginnen?
Betwijfel of dat goed idee is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
kunnen we het weer over paarden hebben?
Haha, ja al bijna 2 weken. Ik geef het nog een weekje of 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De vorige keer dat je verwelkomde van een ban was je weg. Je houdt het nu aardig uit. Mooi.
paarden hebben grote lullen en die hebben we hier genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Betwijfel of dat goed idee is.
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe me altijd dom voor maar in argumenten win ik 100% van de tijd
Dat klinkt hoopvol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, ja al bijna 2 weken. Ik geef het nog een weekje of 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |