Of de kut van Chlo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
Winter is echt kut, mijn huid is nu droger dan de grappen vn wch
gewoon creme smerenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
geen idee, ik kan niet zien wat jij allemaal doet..quote:
pics van je hamsterwangenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:20 schreef Crip het volgende:
heb vooral van die rode schrale hamsterwangen
Hoe handle je die shit dan?quote:
#meant2bequote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde dat ook zeggen omg soulmates. maar uiteindelijk dacht ik laatmaar
In foetushouding met je ogen dicht huilen in een donker kamertje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe handle je die shit dan?hoe verzacht je de pijn?
Ik hoorde juist van een vriend dat die echt kledderdekledder is.quote:
Zoals Isaac.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In foetushouding met je ogen dicht huilen in een donker kamertje.
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic volquote:
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic volquote:
Heb ik ook wel eens. Ik pleit voor topics van 600 posts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic vol
Anyway ik zei: jij hebt er dus ook last van.
Ik heb soms gelukkig ook lichtere migraine. ..Vannacht dan een zware. Ik heb gelukkig imigran ervoor ( jij ook ieys van een sumitriptan? ) want pijnstillers doen niks voor mij. T duurde alleen wel 3 uur voordat het werkte. Nu slechts nog in lichte mate pijn aanwezig ..maar dat is te handelen.
imigran en wachten tot het werkt ( duurt 1 tot 3 uur bij mij) en verder denk ik aan jou natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe handle je die shit dan?hoe verzacht je de pijn?
Ben niet goed in die gamequote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TeringIk heb echt zoveel uur in dat spel zitten. Heb er gelijk zin in
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
zou chlo iemand zijn die seks met haar leerlingen heeft
Na uren en uren ben ik er ondertussen best oke in.quote:
Wowquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
imigran en wachten tot het werkt ( duurt 1 tot 3 uur bij mij) en verder denk ik aan jou natuurlijk
Ook wel eens op YT gekeken jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Na uren en uren ben ik er ondertussen best oke in.
Maar zat een keer een playthrough van iemand te kijken die écht goed is en dan ben ik niet alleen op FOK! een kneusje
o ja ja aura hoort erbij ja. Nah als je iig een snellere oplossing wilt raad ik je de neusspray van imigran aan..werkt sneller dan pilletje van imigran.(alleen bij mij duurt t als ik t te laat in neem alsnog langer hehe). En werkt sws beter dan pijnstillers...bij migraine zijn je bloedvaten opgezet en imigran trekt het weer terug zeg maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik pleit voor topics van 600 posts.
Ik ben er eigenlijk nooit mee naar de dokter geweest dus ik heb er eigenlijk ook niets voor. Het komt bij mij compleet onverwachts opzitten (begint met van die rare auraflitsen![]()
), en dan kan ik maar beter gewoon gaan liggen en wachten tot ik in slaap val.
Mijn dag is dan echt voorbij.
heb niet zo veel last van licht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
Maar lijkt me heel erg kut. Ken wel iemand die het ook wel eens had. Moest ook gelijk in een donkere kamer gaan liggen altijd.
lekker vissen.quote:
Welterusten en beterschapquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb niet zo veel last van licht.
Ik ga nog ffe wat liggen. Xoxo
Sterkte! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb niet zo veel last van licht.
Ik ga nog ffe wat liggen. Xoxo
Winter is heerlijk, jammer dat we dat niet hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
Ik droomde dat ik mod was van FOK!.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
[..]
haha je poste in geslote topic sukkel
Hjb tegen Kanoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
[..]
dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik mod was van FOK!.
Ik zou het ook wel voor kano willen opnemen maar ik heb het gevoel dat ik wel eens met hem in de clinch heb gelegen, ga het voor m'n eigen ego dus niet wagen.quote:
Was je gelukkig?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een ban van 5 dagen had gekregen.
Dat is hij toch allang weer vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel voor kano willen opnemen maar ik heb het gevoel dat ik wel eens met hem in de clinch heb gelegen, ga het voor m'n eigen ego dus niet wagen.
meeste dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik mod was van FOK!.
binnen in mijn hartquote:
Wel eens van gehoord.quote:
Volgens mij kent hij mijn forumnaam niet.quote:
Ja volgens mij wel. Hij zei iets van "Die 2NutZ, dat is me er eentje."quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij kent hij mijn forumnaam niet.
Kom vechte danquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu liggen we zeker in de clinch. Egoïst.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel voor kano willen opnemen maar ik heb het gevoel dat ik wel eens met hem in de clinch heb gelegen, ga het voor m'n eigen ego dus niet wagen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je echt dat je van mij gaat winnen.
Kom dan met je smurfenletters als je zo stoer bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu liggen we zeker in de clinch. Egoïst.
Nee alleen, jij en ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Of kom je met al je broers en neven enzo
Wow, ik voel me beledigd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou niet, dat leidt altijd tot seks bij jou.
HOU ME TEGENquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan met je smurfenletters als je zo stoer bent.
Ik pak de massageolie vastquote:
Hm ben nu wel benieuwd van wie die kloon is dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Hij zei iets van "Die 2NutZ, dat is me er eentje."
En daar kon ik hem geen ongelijk in geven, sorry man.
Is het zo'n weerzinwekkende gedachte, seks met mij?quote:
Nee haram, vriend. Wnnr gaan we mountainbiken samen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN
[..]
Ik pak de massageolie vast
Nee Vinnie, ik voelde me beledigd dat hij me zo sletterig vond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het zo'n weerzinwekkende gedachte, seks met mij?
Niet snel, mountainbike niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee haram, vriend. Wnnr gaan we mountainbiken samen?
Ik heb geen seks met sletten dus dont worryquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee Vinnie, ik voelde me beledigd dat hij me zo sletterig vond.
Oh why not?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet snel, mountainbike niet meer.
Ik heb gewoon helemaal geen seks.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen seks met sletten dus dont worry
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet, ik kan alleen spreken uit mijn persoonlijk ervaring met jouquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee Vinnie, ik voelde me beledigd dat hij me zo sletterig vond.
We willen je hier niet langer Fylax. De volgende SC heet [KLB ANTI-FYLAX SC] WEER DIE EIKELquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:05 schreef Fylax het volgende:
wtf waarom wordt mijn reactie verwijderd
ewa abi's
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
Oh oke![]()
Sorry Fylax, de KLB SC is open voor iedereen
Fylax het spijt me, ik weet niet waarom ik je altijd pak. Ik mag je wel hoor. Ik zal een ander slachtoffer zoeken.quote:
Dat vind ik lief.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax het spijt me, ik weet niet waarom ik je altijd pak. Ik mag je wel hoor. Ik zal een ander slachtoffer zoeken.
nice die kleur nagellak babyblauwquote:
MTB is een beetje afgeragd en wielrennen is veeeeeel leuker.quote:
Ja, wie geloofd dat nouquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
IK RAM DIE MODFUNCTIE DOOR JE STROT
Gelooft*quote:
welke gamequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Game je binnenkort mee met mij en hoink?
Wielrennen is over asfalt. Op de juiste plek is mountainbiken veel leuker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB is een beetje afgeragd en wielrennen is veeeeeel leuker.
Ha Gayquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax het spijt me, ik weet niet waarom ik je altijd pak. Ik mag je wel hoor. Ik zal een ander slachtoffer zoeken.
Heb je dan zo'n sexy strak broekje aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB is een beetje afgeragd en wielrennen is veeeeeel leuker.
[..]
Ja, wie geloofd dat nou
[..]
Echt niet.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n sexy strak broekje aan?
Ja hallo,wat denk je wel niet vn me
Heb ik nietquote:
Ik kijk ernaar uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Zal er 1tje voor je maken als ik naar huis fiets vanmiddag.
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?quote:
leeft dat topic nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?
Als ik er in post wel!quote:
quote:
oh?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Les uit GYM SC: Trouw geen gameverslaafde.
vertelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Les uit GYM SC: Trouw geen gameverslaafde.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Wordt hier eigenlijk nog wel eens wat leuks of nuttigs gepost of is het echt allemaal pure brain diaree van iedereen. Het lijkt er wel op
Hey, hoe was je ochtend? Lekker geslapen en een goed ontbijt gehad?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Wordt hier eigenlijk nog wel eens wat leuks of nuttigs gepost of is het echt allemaal pure brain diaree van iedereen. Het lijkt er wel op
Bedoel je deze SC of op heel FOK!?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Is op heel FOK! inmiddels zo.quote:
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collegaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je weer deur voor zijn neus dichtgooien?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collega
Subtiel over je kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?
Hier nog geen knappe collega gespot, maar die moeten er wel zijn.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #878] met spleetanjers.
Goeie, over naar plan B dus. Over ZIJN kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Denkt hij vast dat ze een soa heeft
Ja nou ik had me verslapen dus dat was niet zo fijn hihi. En ik heb 2 volkorencrackers met cottage cheese en 1tje met appelstroop gegeten als ontbijt. Oh en 2 glazen halfvolle melk. Wat ik straks ga eten weet ik nog niet. Gr grquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey, hoe was je ochtend? Lekker geslapen en een goed ontbijt gehad?
Dan toch niet joh ondankbaar snotjong.quote:
De provincie. Er werken hier 700+ mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.
En waar is hier, ik kom wel even op jacht.
Okok. Vergadering over wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is een flinke sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
De provincie. Er werken hier 700+ mensen.
Ecto4lifequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een afschuwelijke aidsbende daar in de GYM SC, jeetje mina ben blij dat ik ecto ben.
Jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer neemt KLB een mod voor overdag in de arm? Al die lemmings
Heb het gevoel dat ze hier pas komen modereren vanaf een uur of vijf en dan is het ineens uren schoonmaken.
Alles voor de clicks #riazopquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Heb het gevoel dat ze hier pas komen modereren vanaf een uur of vijf en dan is het ineens uren schoonmaken.
Ja die luie flikkers zijn er overdag meestal niet. Alleen hugecooll een enkele keer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
ja nee liever netquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een goede mod vinden nootjes
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een afschuwelijke aidsbende daar in de GYM SC, jeetje mina ben blij dat ik ecto ben.
Gewoon afgunstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?
Of word je gebashed omdat je geen gymbo bent?
Heb er niets gepostquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?
Of word je gebashed omdat je geen gymbo bent?
Bedankt, ik heb er lang over nagedachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sterke combinatie van emoticons. Deze ga ik ook toepassen.
Denk dat je 'niet' bedoeld..quote:
Ik niet. Met macht ben ik nog zuurder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een goede mod vinden nootjes
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en dattenquote:
Het zit je wel diep hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
Maar zijn er helemaal geen mods en FA's online op dit tijdstip ofzo? Iedereen ziet toch de New Topics lijst?
Geen idee, maar pH ligt daar wel onder 0 vaakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en datten
Die hoort leest alles, dat heb je vaak met obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven.
Laat het hoink ook maar niet horen trouwens.
Awwwwquote:
Te goed ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daartoevin staat zou zijn.
Zoiets?
Hoezo voor het eerst?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
Als we maar geen treinmeisje herhaling krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb Teun ontvoerd trouwens, misschien viel het je al op de WCH er nog niet is geweest vandaag, hij is aan het zoeken.quote:
ik gok 17quote:
Gewoon nog een keer gaan straks. Dikke tip van 2Nutz: misschien legt ze dan haar borsten in je nek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
ze kijkt alleen mee en moet koffie pakken voor mensen die binnen komen enzo
cutequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag hoe ze heet dan. Misschien heeft ze wel zo'n sjieke, lange naam.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
ik gok 17
Ze praat een beetje haags, heeft slotjes maar een volwassen body en mooi haar. Echt een cutie
ik hoop niet dat ze gaat knippen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer gaan straks. Dikke tip van 2Nutz: misschien legt ze dan haar borsten in je nek.
Hoezo is ze er niet geknipt voor?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze gaat knippen hoor
mijn vorige kapper had ooit echt zo'n haagsch wijfie als stagiaire. Die had een naamketting. Feliciaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag hoe ze heet dan. Misschien heeft ze wel zo'n sjieke, lange naam.
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig uitleggen hoe je geknipt wil worden
bovenop langer lijkt me ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.
Heb dat twee jaar gehad omdat ik kaal aan het worden was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.
Met nadruk op de laatste lettergreep?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
mijn vorige kapper had ooit echt zo'n haagsch wijfie als stagiaire. Die had een naamketting. Felicia
Je bent nu niet meer kaal aan het worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dat twee jaar gehad omdat ik kaal aan het worden was.
Nu heb ik weer relatief lang haar gr gr
Nee, bovenop wat korter dan dat het is... dus dan knippen ze er een klein stukje af.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
xD xD hoe kan ik je nou een beetje BIJknippen ahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahaha. Wel grappig vraagt de kapper hoe wel je geknipt worden. Ja bovenop wat LANGER
hey bobquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef hoink581 het volgende:
Vandaag is alles een schakering van lichtblauw met beige accenten.
Yup. En altijd die kutsuggesties. "Zal ik de zijkanten opscheren?"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
Je bent nu niet meer kaal aan het worden?
Neem een toupet en ga voor de Trumpquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.
Tenzij ik nu over vijf jaar alsnog volledig kaal ben.
Maar ik heb nog genoeg voor verschillende kapsels.
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.
Tenzij ik nu over vijf jaar alsnog volledig kaal ben.
Maar ik heb nog genoeg voor verschillende kapsels.
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
ahahahahah grappig xDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
ik versta dezen niet.
[ afbeelding ]
Driemaal een ui voor jou.
Dun? Zo ziet het er niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.
'Zelfde als altijd'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ga terug en klap haarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
gvd die domme kut van de douglas heeft me een veel te roze foundationg egeven. ik zei nog tegen dr dat hij fucking roze was. Maar nee ze had gelijk.
kutwijf
haha crip is een marshmallow nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
gvd die domme kut van de douglas heeft me een veel te roze foundationg egeven. ik zei nog tegen dr dat hij fucking roze was. Maar nee ze had gelijk.
kutwijf
Pics van jezelf nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:51 schreef Crip het volgende:
ze had ook nog eens lelijke wenkbrauwen wist wel dt ik haar niet moest vertrouwen nu lijk ik op die fucking roze barbapapa
en ik heb straks een etentje
fuck me leven
Extra roze wangetjes toch, is kawai.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
kutwijf
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.
Ik wist wel dat je anale trekjes had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poeder der aarsje roze met dat spul.
het is kifesh!!!!quote:
Alsof Douglas een topwinkel isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
wrm werke zulke mensen bij de douglas, amateurs
qua make up wel hoor ;squote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Douglas een topwinkel is
pls
Herkenbaar, daarom millimeter ik die zooi maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
Het is gewoon een enorm keten met daarbijbehorend dienstbestand, alles gaat daar om profit. Dus gewoon skeere medewerkers die voor hongerloon daar werken. Wie het niet bevalt wordt eruit geschopt, voor haar 100 anderen.quote:
waarom zou je je schaamhaar willen kammenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
voor Estee Lauder moet je gecertificeerd visagist(e) zijn. Dan verwacht ik wel ietsjes meer hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorm keten met daarbijbehorend dienstbestand, alles gaat daar om profit. Dus gewoon skeere medewerkers die voor hongerloon daar werken. Wie het niet bevalt wordt eruit geschopt, voor haar 100 anderen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom zou je je schaamhaar willen kammen
Is idd maar kleine moeite om bij te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
ik vind het echt vies als mannen schaamhaar hebben tbh.
Doet hij dus ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom millimeter ik die zooi maar
Zondag nog helemaal gladgeschorenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
ik vind het echt vies als mannen schaamhaar hebben tbh.
Waar het hart vol van is i guess.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom zou je je schaamhaar willen kammen
stuur dnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zondag nog helemaal gladgeschorenpics via FB
vervelendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allah ingelicht, hij is teleurgesteld in je
huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Crip het volgende:
gele poeder eroverheen gegooid om het te neutraliseren, ziet beter ut nu
haha eerder zn broekquote:
ah zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:09 schreef Crip het volgende:
[..]
tegenover gestelde van rood/roze is geel of groen. Dan neutraliseer je het rood/roze
hahaha vet scherpquote:
Nee, gladgeschoren. Dan lijkt het tenminste nog iets toch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]heb jij zo'n wilde ongekamde coupe in je broek
Ben je zo afzichtelijk dat je tantoeveel make up gebruikt?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Crip het volgende:
gele poeder eroverheen gegooid om het te neutraliseren, ziet beter ut nu
Deze burnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je zo afzichtelijk dat je tantoeveel make up gebruikt?
Overmatig gebruik van make up bij vrouwen
Nee jouw kop is zo lelijk dat ik extra moet compenseren voor je afzichtelijkheidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je zo afzichtelijk dat je tantoeveel make up gebruikt?
Overmatig gebruik van make up bij vrouwen
Wajoooooooooquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee jouw kop is zo lelijk dat ik extra moet compenseren voor je afzichtelijkheid
Ja ik zit te beven hier Noel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Je reageert wel erg aangevallen. Kan maar 1 ding betekenen![]()
![]()
Hoe gaat datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik kom hier het niveau ophogen.
Jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik kom hier het niveau ophogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |