Of de kut van Chlo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
Winter is echt kut, mijn huid is nu droger dan de grappen vn wch
gewoon creme smerenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
Winter is echt kut, mijn huid is nu droger dan de grappen vn wch
geen idee, ik kan niet zien wat jij allemaal doet..quote:
pics van je hamsterwangenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:20 schreef Crip het volgende:
heb vooral van die rode schrale hamsterwangen
Hoe handle je die shit dan?quote:
#meant2bequote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde dat ook zeggen omg soulmates. maar uiteindelijk dacht ik laatmaar
In foetushouding met je ogen dicht huilen in een donker kamertje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe handle je die shit dan?hoe verzacht je de pijn?
Ik hoorde juist van een vriend dat die echt kledderdekledder is.quote:
Zoals Isaac.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In foetushouding met je ogen dicht huilen in een donker kamertje.
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic volquote:
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic volquote:
Heb ik ook wel eens. Ik pleit voor topics van 600 posts.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik had een hele speech geschreven..druk ik op enter is het topic vol
Anyway ik zei: jij hebt er dus ook last van.
Ik heb soms gelukkig ook lichtere migraine. ..Vannacht dan een zware. Ik heb gelukkig imigran ervoor ( jij ook ieys van een sumitriptan? ) want pijnstillers doen niks voor mij. T duurde alleen wel 3 uur voordat het werkte. Nu slechts nog in lichte mate pijn aanwezig ..maar dat is te handelen.
imigran en wachten tot het werkt ( duurt 1 tot 3 uur bij mij) en verder denk ik aan jou natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe handle je die shit dan?hoe verzacht je de pijn?
Ben niet goed in die gamequote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TeringIk heb echt zoveel uur in dat spel zitten. Heb er gelijk zin in
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
zou chlo iemand zijn die seks met haar leerlingen heeft
Na uren en uren ben ik er ondertussen best oke in.quote:
Wowquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
imigran en wachten tot het werkt ( duurt 1 tot 3 uur bij mij) en verder denk ik aan jou natuurlijk
Ook wel eens op YT gekeken jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Na uren en uren ben ik er ondertussen best oke in.
Maar zat een keer een playthrough van iemand te kijken die écht goed is en dan ben ik niet alleen op FOK! een kneusje
o ja ja aura hoort erbij ja. Nah als je iig een snellere oplossing wilt raad ik je de neusspray van imigran aan..werkt sneller dan pilletje van imigran.(alleen bij mij duurt t als ik t te laat in neem alsnog langer hehe). En werkt sws beter dan pijnstillers...bij migraine zijn je bloedvaten opgezet en imigran trekt het weer terug zeg maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Ik pleit voor topics van 600 posts.
Ik ben er eigenlijk nooit mee naar de dokter geweest dus ik heb er eigenlijk ook niets voor. Het komt bij mij compleet onverwachts opzitten (begint met van die rare auraflitsen![]()
), en dan kan ik maar beter gewoon gaan liggen en wachten tot ik in slaap val.
Mijn dag is dan echt voorbij.
heb niet zo veel last van licht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow![]()
Maar lijkt me heel erg kut. Ken wel iemand die het ook wel eens had. Moest ook gelijk in een donkere kamer gaan liggen altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |