Ga je weer deur voor zijn neus dichtgooien?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collega
Subtiel over je kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?
Hier nog geen knappe collega gespot, maar die moeten er wel zijn.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #878] met spleetanjers.
Goeie, over naar plan B dus. Over ZIJN kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Denkt hij vast dat ze een soa heeft
Ja nou ik had me verslapen dus dat was niet zo fijn hihi. En ik heb 2 volkorencrackers met cottage cheese en 1tje met appelstroop gegeten als ontbijt. Oh en 2 glazen halfvolle melk. Wat ik straks ga eten weet ik nog niet. Gr grquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey, hoe was je ochtend? Lekker geslapen en een goed ontbijt gehad?
Dan toch niet joh ondankbaar snotjong.quote:
De provincie. Er werken hier 700+ mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.
En waar is hier, ik kom wel even op jacht.
Okok. Vergadering over wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is een flinke sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
De provincie. Er werken hier 700+ mensen.
Ecto4lifequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een afschuwelijke aidsbende daar in de GYM SC, jeetje mina ben blij dat ik ecto ben.
Jij?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer neemt KLB een mod voor overdag in de arm? Al die lemmings
Heb het gevoel dat ze hier pas komen modereren vanaf een uur of vijf en dan is het ineens uren schoonmaken.
Alles voor de clicks #riazopquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Heb het gevoel dat ze hier pas komen modereren vanaf een uur of vijf en dan is het ineens uren schoonmaken.
Ja die luie flikkers zijn er overdag meestal niet. Alleen hugecooll een enkele keer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
ja nee liever netquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een goede mod vinden nootjes
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een afschuwelijke aidsbende daar in de GYM SC, jeetje mina ben blij dat ik ecto ben.
Gewoon afgunstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?
Of word je gebashed omdat je geen gymbo bent?
Heb er niets gepostquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?
Of word je gebashed omdat je geen gymbo bent?
Bedankt, ik heb er lang over nagedachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sterke combinatie van emoticons. Deze ga ik ook toepassen.
Denk dat je 'niet' bedoeld..quote:
Ik niet. Met macht ben ik nog zuurder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een goede mod vinden nootjes
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en dattenquote:
Het zit je wel diep hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
Maar zijn er helemaal geen mods en FA's online op dit tijdstip ofzo? Iedereen ziet toch de New Topics lijst?
Geen idee, maar pH ligt daar wel onder 0 vaakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en datten
Die hoort leest alles, dat heb je vaak met obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven.
Laat het hoink ook maar niet horen trouwens.
Awwwwquote:
Te goed ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daartoevin staat zou zijn.
Zoiets?
Hoezo voor het eerst?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
Als we maar geen treinmeisje herhaling krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |