Heb er niets gepostquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens een kijkje genomen maar qua brainfarts verschilt het niet veel met hier toch?
Of word je gebashed omdat je geen gymbo bent?
Bedankt, ik heb er lang over nagedachtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sterke combinatie van emoticons. Deze ga ik ook toepassen.
Denk dat je 'niet' bedoeld..quote:
Ik niet. Met macht ben ik nog zuurder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een goede mod vinden nootjes
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en dattenquote:
Het zit je wel diep hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
Maar zijn er helemaal geen mods en FA's online op dit tijdstip ofzo? Iedereen ziet toch de New Topics lijst?
Geen idee, maar pH ligt daar wel onder 0 vaakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar is zeker allemaal typisch gymvolk? Alles en iedereen is jelly en mad en lekker gainen ditten en datten
Die hoort leest alles, dat heb je vaak met obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven.
Laat het hoink ook maar niet horen trouwens.
Awwwwquote:
Te goed ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je daartoevin staat zou zijn.
Zoiets?
Hoezo voor het eerst?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
Als we maar geen treinmeisje herhaling krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |