Heb ik nietquote:
Ik kijk ernaar uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Zal er 1tje voor je maken als ik naar huis fiets vanmiddag.
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?quote:
leeft dat topic nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk dat die dan wel in S & G moet, wat jij?
Als ik er in post wel!quote:
quote:
oh?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Les uit GYM SC: Trouw geen gameverslaafde.
vertelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Les uit GYM SC: Trouw geen gameverslaafde.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Wordt hier eigenlijk nog wel eens wat leuks of nuttigs gepost of is het echt allemaal pure brain diaree van iedereen. Het lijkt er wel op
Hey, hoe was je ochtend? Lekker geslapen en een goed ontbijt gehad?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Wordt hier eigenlijk nog wel eens wat leuks of nuttigs gepost of is het echt allemaal pure brain diaree van iedereen. Het lijkt er wel op
Bedoel je deze SC of op heel FOK!?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Is op heel FOK! inmiddels zo.quote:
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collegaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je weer deur voor zijn neus dichtgooien?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb vandaag vergadering met de geile hottie collega
Subtiel over je kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Standaard op dinsdag of niet?
Hier nog geen knappe collega gespot, maar die moeten er wel zijn.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #878] met spleetanjers.
Goeie, over naar plan B dus. Over ZIJN kruis wrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Denkt hij vast dat ze een soa heeft
Ja nou ik had me verslapen dus dat was niet zo fijn hihi. En ik heb 2 volkorencrackers met cottage cheese en 1tje met appelstroop gegeten als ontbijt. Oh en 2 glazen halfvolle melk. Wat ik straks ga eten weet ik nog niet. Gr grquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey, hoe was je ochtend? Lekker geslapen en een goed ontbijt gehad?
Dan toch niet joh ondankbaar snotjong.quote:
De provincie. Er werken hier 700+ mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee 1x in de 2 weken op dinsdag of woensdag.
En waar is hier, ik kom wel even op jacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |