Heb Teun ontvoerd trouwens, misschien viel het je al op de WCH er nog niet is geweest vandaag, hij is aan het zoeken.quote:
ik gok 17quote:
Gewoon nog een keer gaan straks. Dikke tip van 2Nutz: misschien legt ze dan haar borsten in je nek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
ze kijkt alleen mee en moet koffie pakken voor mensen die binnen komen enzo
cutequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje bij de kapper. Ze is hier voor het eerst denk ik
Vraag hoe ze heet dan. Misschien heeft ze wel zo'n sjieke, lange naam.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
ik gok 17
Ze praat een beetje haags, heeft slotjes maar een volwassen body en mooi haar. Echt een cutie
ik hoop niet dat ze gaat knippen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer gaan straks. Dikke tip van 2Nutz: misschien legt ze dan haar borsten in je nek.
Hoezo is ze er niet geknipt voor?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze gaat knippen hoor
mijn vorige kapper had ooit echt zo'n haagsch wijfie als stagiaire. Die had een naamketting. Feliciaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag hoe ze heet dan. Misschien heeft ze wel zo'n sjieke, lange naam.
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig uitleggen hoe je geknipt wil worden
bovenop langer lijkt me ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.
Heb dat twee jaar gehad omdat ik kaal aan het worden was.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, altijd zelfde. Opscheren en bovenop wat korter en tieten in de nek.
Met nadruk op de laatste lettergreep?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
mijn vorige kapper had ooit echt zo'n haagsch wijfie als stagiaire. Die had een naamketting. Felicia
Je bent nu niet meer kaal aan het worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dat twee jaar gehad omdat ik kaal aan het worden was.
Nu heb ik weer relatief lang haar gr gr
Nee, bovenop wat korter dan dat het is... dus dan knippen ze er een klein stukje af.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig uitleggen hoe je geknipt wil worden
xD xD hoe kan ik je nou een beetje BIJknippen ahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahaha. Wel grappig vraagt de kapper hoe wel je geknipt worden. Ja bovenop wat LANGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |