het is kifesh!!!!quote:
Alsof Douglas een topwinkel isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
wrm werke zulke mensen bij de douglas, amateurs
qua make up wel hoor ;squote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Douglas een topwinkel is
pls
Herkenbaar, daarom millimeter ik die zooi maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
Het is gewoon een enorm keten met daarbijbehorend dienstbestand, alles gaat daar om profit. Dus gewoon skeere medewerkers die voor hongerloon daar werken. Wie het niet bevalt wordt eruit geschopt, voor haar 100 anderen.quote:
waarom zou je je schaamhaar willen kammenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
voor Estee Lauder moet je gecertificeerd visagist(e) zijn. Dan verwacht ik wel ietsjes meer hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorm keten met daarbijbehorend dienstbestand, alles gaat daar om profit. Dus gewoon skeere medewerkers die voor hongerloon daar werken. Wie het niet bevalt wordt eruit geschopt, voor haar 100 anderen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom zou je je schaamhaar willen kammen
Is idd maar kleine moeite om bij te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
ik vind het echt vies als mannen schaamhaar hebben tbh.
Doet hij dus ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom millimeter ik die zooi maar
Zondag nog helemaal gladgeschorenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
ik vind het echt vies als mannen schaamhaar hebben tbh.
Waar het hart vol van is i guess.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom zou je je schaamhaar willen kammen
stuur dnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zondag nog helemaal gladgeschorenpics via FB
vervelendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allah ingelicht, hij is teleurgesteld in je
huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:08 schreef Crip het volgende:
gele poeder eroverheen gegooid om het te neutraliseren, ziet beter ut nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |