hey bobquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef hoink581 het volgende:
Vandaag is alles een schakering van lichtblauw met beige accenten.
Yup. En altijd die kutsuggesties. "Zal ik de zijkanten opscheren?"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig uitleggen hoe je geknipt wil worden
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
Je bent nu niet meer kaal aan het worden?
Neem een toupet en ga voor de Trumpquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.
Tenzij ik nu over vijf jaar alsnog volledig kaal ben.
Maar ik heb nog genoeg voor verschillende kapsels.
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kalen stagneert. Heb vrij forse inhammen maar lijken niet erger te worden.
Tenzij ik nu over vijf jaar alsnog volledig kaal ben.
Maar ik heb nog genoeg voor verschillende kapsels.
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is sws wel chill. Kan ook echt alles met mijn haar. Wel makkelijk. Maat van mij heeft heel vol en dik haar en die kan het echt maar 1 kant op kammen
ahahahahah grappig xDquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
ik versta dezen niet.
[ afbeelding ]
Driemaal een ui voor jou.
Dun? Zo ziet het er niet uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.
'Zelfde als altijd'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie het ook zo lastig uitleggen hoe je geknipt wil worden
Ga terug en klap haarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
gvd die domme kut van de douglas heeft me een veel te roze foundationg egeven. ik zei nog tegen dr dat hij fucking roze was. Maar nee ze had gelijk.
kutwijf
haha crip is een marshmallow nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
gvd die domme kut van de douglas heeft me een veel te roze foundationg egeven. ik zei nog tegen dr dat hij fucking roze was. Maar nee ze had gelijk.
kutwijf
Pics van jezelf nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:51 schreef Crip het volgende:
ze had ook nog eens lelijke wenkbrauwen wist wel dt ik haar niet moest vertrouwen nu lijk ik op die fucking roze barbapapa
en ik heb straks een etentje
fuck me leven
Extra roze wangetjes toch, is kawai.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Crip het volgende:
kutwijf
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kan wel alle kanten op. Naar voren, naar achteren, opzij, omhoog. Alleen het is erg dun dus aan het einde van de dag is daar niets meer van over.
Ik wist wel dat je anale trekjes had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Poeder der aarsje roze met dat spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |