SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk geen zin om moeite te doen. Maar idee is wel chill.quote:
is wel een pre jaquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben srs, tosti zonder kaas kan toch niet.
Idd, haal dan gewoon iets andersquote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat zonder saus vind ik echt stukken minder chill.
Ben geen koeliequote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor koelie ben jij als je niet tegen pittig kan
wow, mag ik niet eens meer zelf grapjes maken over mijn haat jegens kaas?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was hermann maar hier om je af te zeiken
Nee doe dat maar in GRTDquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, mag ik niet eens meer zelf grapjes maken over mijn haat jegens kaas?
Frikandellensaus is ook lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oorlog. En anders alleen mayo. Haal nooit wat anders eigenlijk
. Thuis wel mayo + ketchup.
Whut. Ziet er nasty uit?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat is dit, ziet er nasty uit hoor.
Beter zet je wat thee en doe je je netflix aan
Nee frikandellensaus is van dat oranje saus. Tegenwoordig Wimpiesaus.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Curry? Op z'n tijd, maar ik haal het nooit eik.
moksi niet kennen?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat is dit, ziet er nasty uit hoor.
Beter zet je wat thee en doe je je netflix aan
Ah dat, nog nooit gehadquote:Op zondag 21 februari 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee frikandellensaus is van dat oranje saus. Tegenwoordig Wimpiesaus.
Nooit op? Waar in NL woon je?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit wil ik echt een keer eten. #geengrap
Hmm nee, maar goede vriend van mij besteld die wel altijd bij de Belgische frietzaak. Maar die is pittig of niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah dat, nog nooit gehad.
Wel 's samuraisaus gehad? Die is ook wel lekker.
Te verkrijgen bij letterlijk elk Surinaams/Javaans eethuisquote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit wil ik echt een keer eten. #geengrap
stimo doe normaal, ik geloof je niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly ik ken het niet om eerlijk te zijn
Daar gaat het al mis. Beide niet te vinden hier.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij letterlijk elk Surinaams/Javaans eethuis.
Huh? Ben jij niet van die 'nee' plaatje dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idd, haal dan gewoon iets anders.
[..]
Ben geen koelie(ga net zo lang door met ontkennen hoor
).
En kan er wel tegen (duh), maar deze was toch pittiger dan ik had verwacht van eentje uit pot.
Wallah.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
stimo doe normaal, ik geloof je niet.
Heel klein beetje, maar niet pittig dat je smoel ervan brandt ofzo. Kipkapsalon samuraisaus =quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee, maar goede vriend van mij besteld die wel altijd bij de Belgische frietzaak. Maar die is pittig of niet?
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
Meest gore keuken is trouwens uit Letland. Stipt op 1.
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, kaas, sla mix met rode kool enz erin en tzatziki sausquote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heel klein beetje, maar niet pittig dat je smoel ervan brandt ofzo. Kipkapsalon samuraisaus =.
Geen idee, alweer weggeklikt. Maar ziet er niet uit als iets wat ik niet zou proberen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die zooi eronder rijst of zo?
Kapsalon met schijfjesquote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, kaas, sla mix met rode kool enz erin en tzatziki saus
karabuğday is wel lekker tho..quote:
Goede combinatie. Echt. Als je 1x eet wil je nooit meer anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapsalon met schijfjes. Nog nooit van gehoord. Met tzatzikisaus ook niet
.
Kapsalon met kebab? Not sure if serious..quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, kaas, sla mix met rode kool enz erin en tzatziki saus
bijna goed, het is boekweit.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die zooi eronder rijst of zo?
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kapsalon met kebab? Not sure if serious..
tzatzikisaus moet over je kapsalon gyrosquote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapsalon met schijfjes. Nog nooit van gehoord. Met tzatzikisaus ook niet
.
quote:
quote:
quote:
Griek doet het met gyros. Ook lekker.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tzatzikisaus moet over je kapsalon gyros
Zal het 's proberen als ik het ooit zie/als ik eraan denk danquote:Op zondag 21 februari 2016 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede combinatie. Echt. Als je 1x eet wil je nooit meer anders.
Is toch gewoon kebab, die lappen vlees? Of ben je nu technisch correct en heb je het over kebabspiesquote:Op zondag 21 februari 2016 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kapsalon met kebab? Not sure if serious..
Ik heb het zelf over die stukjes vlees ja. Wat je ook in een durum krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is toch gewoon kebab, die lappen vlees? Of ben je nu technisch correct en heb je het over kebabspies .
apart, wist niet dat Turken boeikweit atenquote:
nope is doner kebabquote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal het 's proberen als ik het ooit zie/als ik eraan denk dan.
[..]
Is toch gewoon kebab, die lappen vlees? Of ben je nu technisch correct en heb je het over kebabspies.
Ja, maar die mensen die het bakken (zoals Che_) willen graag de correcte benaming voor alles, boeiend.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het zelf over die stukjes vlees ja. Wat je ook in een durum krijgt.
Ik ook. Ik ga de keuken maar eens inquote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, honger als een paard nu.
Koelie come on...ga je mij vertellen wat kebab isquote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal het 's proberen als ik het ooit zie/als ik eraan denk dan.
[..]
Is toch gewoon kebab, die lappen vlees? Of ben je nu technisch correct en heb je het over kebabspies.
Welke graan soort?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
apart, wist niet dat Turken boeikweit aten
Heb je wel eens graan soep gehad? omg ey dat is te lekker.
Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon begrijpen wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen die het bakken (zoals Che_) willen graag de correcte benaming voor alles, boeiend.
Klinkt als de ideale chick welquote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga de keuken maar eens inEn mijn vriend jointje geven.
[img]http://img.nefisyemektarifleri.net/2015/07/07/bugday-corbasi-500x333.jpgquote:
Op de kaart staat kebab, en als ik kebab bestel krijg ik die shit.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koelie come on...ga je mij vertellen wat kebab is
Ja daaromquote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En straks broodje burger brengen.
Lappen vlees kebab noemen is wel te erg, hoor..quote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen die het bakken (zoals Che_) willen graag de correcte benaming voor alles, boeiend.
Voor een keer als je echt wilt eten niet van dat Kapsalon/kebap troepquote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon begrijpen wat ik bedoel.
Döner kebab heet dat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op de kaart staat kebab, en als ik kebab bestel krijg ik die shit.
[..]
Ja daarom.
Kan niet wachten tot het weer een beetje warm is buiten. Voor 3,50 durum kebab eten op de marktquote:
Ik ben manager in een donerzaak en heb geen idee wat ie precies bedoeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hmm ik geloof het niet, wel linze soepquote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het heet eigk. Tarwe soep?>
Meende ooit gehoord te hebben dat "broodje döner" dubbelop was, omdat het letterlijk broodje geroosterd brood ofzo betekende? Dus in mijn logica was döner het vlees dat erop zatquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor een keer als je echt wilt eten niet van dat Kapsalon/kebap troep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb dat in londen wel eens opquote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och ja daar heb ik zin in. met citroenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmm ik geloof het niet, wel linze soep
Dürüm döner heet dat broodje.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meende ooit gehoord te hebben dat "broodje döner" dubbelop was, omdat het letterlijk broodje geroosterd brood ofzo betekende? Dus in mijn logica was döner het vlees dat erop zat.
is de kfc nog open ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk dat ik zo gewoon naar de Febo of KFC ga.
jij ook al Turks? Je hebt wel gelijk though Iskender > Broodje Doner.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke thanks. Kan je nog ff vertellen wat de letterlijke betekenis is van dürüm döner en dürum kebab dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
och ja daar heb ik zin in. met citroen
[..]
Dürüm döner heet dat broodje.
Waarom alleen in Erzincan?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
Iskender is ook zo lekker
Maar alleen in Erzincan
Dürum is dat brood. Alles wat in dat brood zit noem je durum. Wat erachter komt is datgene wat er in het broodje zit.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oke thanks. Kan je nog ff vertellen wat de letterlijke betekenis is van dürüm döner en dürum kebab dan?
damnquote:Op zondag 21 februari 2016 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tot 1 vandaag, die bij de Dam iig.
KFC Damquote:Op zondag 21 februari 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Afhankelijk van locatie tot een uur.
Die KFC is wel abnormaal smerig.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tot 1 vandaag, die bij de Dam iig.
Heb geen ziggosportquote:Op zondag 21 februari 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oklahoma - Cleveland is nu op Ziggo Sport, ik kijk via Unibet
Hoezo?quote:
Waarom heet dat eigenlijk zo snap de connectie met bladeren niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erzincan staat bekend om yaprak doner, het smaakt beter.
Olm ben je malquote:Op zondag 21 februari 2016 23:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom heet dat eigenlijk zo snap de connectie met bladeren niet zo.
Niet qua smaak dat is gewoon goed maar heb daar letterlijk ratten gezien enzo. En dat idee heb ik ook maar komt denk ik omdat er nu meer Nederlanders komen en niet zoals tien jaar geleden alleen allochtonen srs.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo?
Wel het idee dat de KFC in Bijlmer pittiger is. Sowieso waren die hotwings overal pittiger vroeger volgens mij.
of gewoon streampje zoeken opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals jijzelf?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet qua smaak dat is gewoon goed maar heb daar letterlijk ratten gezien enzo.
Beetje koriander erbij omnomnom/quote:
OKCquote:Op zondag 21 februari 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oklahoma - Cleveland is nu op Ziggo Sport, ik kijk via Unibet
Damnquote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Niet qua smaak dat is gewoon goed maar heb daar letterlijk ratten gezien enzo. En dat idee heb ik ook maar komt denk ik omdat er nu meer Nederlanders komen en niet zoals tien jaar geleden alleen allochtonen srs.
Moest Googlen waarom, nuggets huehue.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat MMG fan zou zijn van Denver
corbaquote:Op zondag 21 februari 2016 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmm ik geloof het niet, wel linze soep
vis is vies.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd dit is ook goede shit. Sowieso gebakken vis
. Alles wat gebakken is
.
Mmg lijkt me meer cricket typequote:Op zondag 21 februari 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat MMG fan zou zijn van Denver
pak af en toe tijdens het werk eentjequote:Op zondag 21 februari 2016 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd dit is ook goede shit. Sowieso gebakken vis
. Alles wat gebakken is
.
Kiyma doner kunnen ze toch ook flinterdun snijden? Niet dat ze dat doen verder maar in principe.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Olm ben je malYaprak gibi doner, flinterdun
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
of gewoon streampje zoeken opCleveland gaat toch wel winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk liever wanneer de Chicago Bulls moeten
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen waarom, nuggets huehue.
Kiyma doner is echt klachtwaardig..quote:Op zondag 21 februari 2016 23:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kiyma doner kunnen ze toch ook flinterdun snijden? Niet dat ze dat doen verder maar in principe.
Same, jammer dat vis hier redelijk duur isquote:Op zondag 21 februari 2016 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pak af en toe tijdens het werk eentje
maar vis in het algemeen
Lammetjesquote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Murdera het volgende:
Ik eet het liefst dingen die schattig en knuffelbaar waren.fuck vis
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Murdera het volgende:
8.00 PM ET = 2 uur nachts geloof ikquote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Cleveland gaat toch wel winnen
Ik kijk liever wanneer de Chicago Bulls moeten
Hond?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Murdera het volgende:
Weerhoud me verder niet om daar te eten hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Damn. En jammer man, die hetere shit was veel beter.
En tavuk?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kiyma doner is echt klachtwaardig..
Nee, mn smaak is gewoon veranderd weer. Ik at het vroeger wel.quote:
Stimo ga slapen je moet morgen 05:30 op.quote:
Vet laatquote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8.00 PM ET = 2 uur nachts geloof ik
Ik ben hyper dus lukt niet zo. Ga denk een douche nemen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo ga slapen je moet morgen 05:30 op.
Ga lekker vingeren op The Game dan slaap je vast beterquote:Op zondag 21 februari 2016 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben hyper dus lukt niet zo. Ga denk een douche nemen.
Goed idee. Ik log meteen uitquote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker vingeren op The Game dan slaap je vast beter
Dat sowiesoquote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weerhoud me verder niet om daar te eten hoor.
Ben ja aan het wedden?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn meeste wedstrijden vaakZondagavond is meestal nog wel 'vrij' op tijd met 11 uur oa
#FineNiggaFriday #ValentinesDayWeekendSpecial #TimeToBreakTheInternetAgain #WhatIsHeDoingForYou #DoesHePayYourBills #ItAintTrickin #ItsRealNiggaShit #DoesHeTakeCareOfYourKids #DoesHeLickItFromTheFrontToTheBack #HasHeSlidUnderThatPussyLikeAMechanichAndTunedItUpWitHisTongue #AndHeBetNotSayValentinesDayIsForBothOfUs #NawNigga #ItsForWomen #NowHandleYourBusinessBeforeIDo #SheDeservesA5000DollarPurse #SheDeservesFlowersEveryday #WhatSheHasIsAReflectionOfYou #SoMakeHerLookLikeSheGotTheSameStylistAsAKardashian #EatHerPussyLikeSheMadeJesusTheLastSupper #RunHerBathsUntilTheWaterIsWarmAsAMiamiMorningInTheSpring #MassageHerFeetTilSheCanFloatNigga #TreatThatWomanLikeBarackTreatsMichelle #EspeciallyIfSheTreatsYouLikeAyeshaTreatsSteph #NoExcusesNigga #YouHad364DaysToPrepareForSundayBihhhh #MakeThatWomanHappy #ifHeDont #SlideInTheDMAndWeGoneFigureItOut #MeatPrintPapiHasSpoken #DropsMicquote:
kibbeling heb ik lang niet gegetenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same, jammer dat vis hier redelijk duur is. In Hoorn krijg je echt een grote bak kibbeling voor ¤4,50
. Hier krijg je voor precies dezelfde prijs ook precies de helft
. Wat wel chill is is een triomix voor ¤7,50, kan je 3 dingen kiezen voor die prijs
.
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leukquote:
Niet gelezenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
#FineNiggaFriday #ValentinesDayWeekendSpecial #TimeToBreakTheInternetAgain #WhatIsHeDoingForYou #DoesHePayYourBills #ItAintTrickin #ItsRealNiggaShit #DoesHeTakeCareOfYourKids #DoesHeLickItFromTheFrontToTheBack #HasHeSlidUnderThatPussyLikeAMechanichAndTunedItUpWitHisTongue #AndHeBetNotSayValentinesDayIsForBothOfUs #NawNigga #ItsForWomen #NowHandleYourBusinessBeforeIDo #SheDeservesA5000DollarPurse #SheDeservesFlowersEveryday #WhatSheHasIsAReflectionOfYou #SoMakeHerLookLikeSheGotTheSameStylistAsAKardashian #EatHerPussyLikeSheMadeJesusTheLastSupper #RunHerBathsUntilTheWaterIsWarmAsAMiamiMorningInTheSpring #MassageHerFeetTilSheCanFloatNigga #TreatThatWomanLikeBarackTreatsMichelle #EspeciallyIfSheTreatsYouLikeAyeshaTreatsSteph #NoExcusesNigga #YouHad364DaysToPrepareForSundayBihhhh #MakeThatWomanHappy #ifHeDont #SlideInTheDMAndWeGoneFigureItOut #MeatPrintPapiHasSpoken #DropsMic
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kibbeling heb ik lang niet gegeten
visboer komt hier alleen op vrijdag en anders moet ik 20 minuten gaan fietsen
altijd garnalenkroketje met grote portie kibbeling voor 5 euro ofzo
gewoon toot voor je laten inzetten, dat komt bij basketbal vast ook wel goedquote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leuk
Lekker wedje op Real, spelen ze gelijk tegen Malaga.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leuk
[..]
Niet gelezen
Ik pak geld op zijn tips terwijl hij zelf verliest omdat hij te veel combineertquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon toot voor je laten inzetten, dat komt bij basketbal vast ook wel goed
Domme bet, het is altijd lastig in La Rosaleda. Benzema ontbrak, Bale ookquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lekker wedje op Real, spelen ze gelijk tegen Malaga.
Weg money.
Wait wut r u for real? Dat zou echt vet veel geld schelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vroeger had je hier in de buurt ook een KFC, m'n matties en ik kwamen er zo vaak na school dat we een KFC VIP pas kregen
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik pak geld op zijn tips terwijl hij zelf verliest omdat hij te veel combineert
bij ons welquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraamquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
hebben ze op het werk trouwens ook maar daar mag ik niet aankomen
eerlijk die dingen zijn fucking lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraam. Garnalenkroket nog nooit gegeten volgens mij, wou ik wel allang doen maar nooit van gekomen ofzo
.
Voor de gastenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraam. Garnalenkroket nog nooit gegeten volgens mij, wou ik wel allang doen maar nooit van gekomen ofzo
.
[..]
Hoezo niet?
- Kapsalon met tzatzikiquote:Op zondag 21 februari 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerlijk die dingen zijn fucking lekker
gewoon keertje halen
kosten vaak ook maar een euro
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons wel
zijn fucking goeie
hebben ze op het werk trouwens ook maar daar mag ik niet aankomen
Ik moet dat echt een keer eten.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
En kebab i.p.v shoarma. Dat is wel belangrijk bij deze combi.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Kapsalon met tzatziki
- Garnalenkroket
Check.
Ah oke, dacht omdat je op unibet kijktquote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Niet gelezen
Weetje wat ook lekker is...quote:Op zondag 21 februari 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dat echt een keer eten.
gebakken banaanquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wat ook lekker is...
[ afbeelding ]
Oh nee, dat vind ik niet lekker.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wat ook lekker is...
[ afbeelding ]
http://www.ah.nl/producte(...)ozzarella-kaassticksquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
mozzarella sticks zijn ook lekker maar vrijwel nergens te krijgen
dus moet je ze zelf maken
die gekke nazi heeft banquote:
google cache gebruiken, daar staat de op er wel nogquote:
wacht watquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)ozzarella-kaassticks
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht wat
volgende week maar eens kijken dan als ik bij de appie ben
wat stond er in zijn OP?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
gewoon met z'n volledige naam ookdat dat soort mensen überhaupt met een wapen om mag gaan
ja gebruik google cache dan, wordt denk ik niet op prijs gesteld als ik het hier neergooiquote:
Wat was de OP?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
google cache gebruiken, daar staat de op er wel nog
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gebruik google cache dan, wordt denk ik niet op prijs gesteld als ik het hier neergooi
Dit dusquote:Beste Fokkers,
Ik heb over 7 maanden mijn eerste verlof binnen .22 haha maar, nu had ik een vraagje.
Als ik bijvoorbeeld 's nachts alleen thuis kom en ik heb net nieuwe kogels gekocht o.i.d. en doe net mijn kluizen open. Vervolgens zie ik een figuur met iets langwerpigs in z'n handen mijn oprit opkomen sluipen en hoor ik beneden glas kinkelen. mag ik dan (als ik hem mijn trap op hoor komen lopen) in the heat of the moment mijn wapen prepereren en hem overhoop schieten als hij binnenkomt? En als hij misschien wel of geen wapen heeft? En mag ik hem ook onder schot houden en wachten tot de politie komt? Ik vind dit wel een interessant onderwerp dus vandaar de vraag haha
Bas
hoeft al niet meerquote:
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
frozen assasin is tenminste niet zo pussy
ja lijkt mij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
kun je toch beter een knuppel oid pakken en hem tikken verkopen ipv hem meteen van zijn leven te beroven door middel van een vuurwapen
Misschien omdat shoarma niet Turks is?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar is best makkelijk te vinden want er zijn genoeg Turken die geen shoarma verkopen.
binnenkort wss ergens een winkelcentrum in limburg overhoop geschoten dusquote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
GhpH heeft ook een wapen in huis![]()
stupid peoplequote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lijkt mij ookplus dat het echt fucking achterlijk is om zo'n topic te openen als je je voor- en achternaam gebruikt als username
fuck dat, gewoon klaar gelijk. Beetje als een oermens moeten knuppelen, ipv als de elite een nette doubletap lossenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
kun je toch beter een knuppel oid pakken en hem tikken verkopen ipv hem meteen van zijn leven te beroven door middel van een vuurwapen
nachtdienst? Werk je in een ziekenhuis?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef Oberkullie het volgende:
Belt mijn teamleidster net op of ik vanavond kan komen werken. Ze zat nog net niet te smeken
Die heeft hij toch om asielzoekers die zijn terrein betreden neer te schietenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
binnenkort wss ergens een winkelcentrum in limburg overhoop geschoten dus
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien omdat shoarma niet Turks is?
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalenquote:
Gewoon een grote zaklamp in huis hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalen
ik heb geen idee, maar t lijkt me ook weer zo iemand die beter geen vuurwapen kan hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die heeft hij toch om asielzoekers die zijn terrein betreden neer te schieten
frietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.
hoezo gezeik? Als iemand moeilijk doet zeg je iets over rotpubers met vuurwerk buiten.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalen
Klem.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.
Gewoon zeggen dat hij van de trap gevallen isquote:Op zondag 21 februari 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo gezeik? Als iemand moeilijk doet zeg je iets over rotpubers met vuurwerk buiten.
Anders gezeik met rechtzaken, een leven lang moeten betalen voor een inbreker omdat jij hem hebt verwondtnederland
Kutleven johquote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben blij. Heb net een coupon gegeven bij de Burgerking. 2 burgers voor 5 euro. Heeft die meid me gratis friet gegeven![]()
![]()
Dankje slet... word ik nu lekker viesdik door dr
10 miljoen aftikken voor een straatratquote:Op zondag 21 februari 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied de inbreker gewoon een kopje thee aan met polonium
kijk deze snapt het welquote:
Praat je ook zo over je zusje?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben blij. Heb net een coupon gegeven bij de Burgerking. 2 burgers voor 5 euro. Heeft die meid me gratis friet gegeven![]()
![]()
Dankje slet... word ik nu lekker viesdik door dr
Ben goede vrienden met Vladquote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 miljoen aftikken voor een straatrat
Flietquote:
ongeval in jouw huis, ben je nog steeds aansprakelijk. Je weet hoe dat gaat hier toch.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij van de trap gevallen is
[..]
Kutleven joh
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
is al goed bbyquote:
Verzin ik wel watquote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ongeval in jouw huis, ben je nog steeds aansprakelijk. Je weet hoe dat gaat hier toch.
ja zelfde hier denk ik, al weet je natuurlijk niet hoe je uiteindelijk echt zou handelenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een pussy, zou nooit iemand durven neer te schieten. Ook niet als het moet.
mijn vlad deed niet aan goudgeld uitgeven voor bepaalde stoffen, die hield het lekker goedkoop met een maar stevige stakenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben goede vrienden met Vlad
Jij hebt SoA ook gezien. Genoeg inspiratie.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verzin ik wel wat
desnoods pleur ik hem in de sloot hier achter
dan kan hij dus beter dood zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verzin ik wel wat
desnoods pleur ik hem in de sloot hier achter
Dat is waar. Maar als ik mijzelf zo in schat dan durf ik dat gewoon echt niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zelfde hier denk ik, al weet je natuurlijk niet hoe je uiteindelijk echt zou handelen
zijn hoofd in een doos met spijkers drukken huuuupquote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt SoA ook gezien. Genoeg inspiratie.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn hoofd in een doos met spijkers drukken huuuup
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
JaDat mag je zeggen tijdens de sex en anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga pitten. Kk werk
Beter was ik werk of studieloos als jullie
elk mens is in staat te doden als het nodig is om te leven.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als ik mijzelf zo in schat dan durf ik dat gewoon echt niet.
Hoe vond je de laatste paar afleveringen?quote:
Maar ik ben een pussy.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
elk mens is in staat te doden als het nodig is om te leven.
Wel heftig maar was wel blij dat het eindelijk klaar was haha. Laatste paar minuten was wel wtf moment.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe vond je de laatste paar afleveringen?
ze hebben alles wel echt meteen afgesloten door die shit
neuh. Dat is een stuk lastiger.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou vast mezelf daarna door de kop schieten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gemma gaat op jihad naar syrie
Jaquote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
Heb wel echt een knappe collega die vannacht ook werkt.. Zal ik toch gaan
Gvd doordenksterquote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar is de douchekop niet voor gr gr
ja. Doeiquote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
hardopquote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je krijgt m toch niet, dus boeiendquote:Op maandag 22 februari 2016 00:04 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gebruik douchekop. Of rabbit.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb wel ff behoefte aan een romance.
Dit is een andere collega van mijn bijbaan. Die is 7/10 schat mijn kansen wel aardig inquote:Op maandag 22 februari 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt m toch niet, dus boeiend
waar ga je heenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
ga morgenochtend op vakantie maar heb echt geen zin om nu in te pakken
Dan gewoon gaan, lekker een romance in kopieerruimtequote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dit is een andere collega van mijn bijbaan. Die is 7/10 schat mijn kansen wel aardig in
Ik ga morgenochtend naar school zullen we ruilenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
ga morgenochtend op vakantie maar heb echt geen zin om nu in te pakken
Ze zit onder plakquote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama hoe gaat het met jouw relatie
Goed hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama hoe gaat het met jouw relatie
welke?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nog wat met dat ene meisje?
deutschlandquote:
neequote:Op maandag 22 februari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar school zullen we ruilen
Wwwoooowowow welke nog wel wooowquote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke?
En ligt er aan, als je hamburgers voor me komt bakken geef ik dat wel op
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Murdera het volgende:
En ligt er aan, als je hamburgers voor me komt bakken geef ik dat wel op
aight, nicequote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wwwoooowowow welke nog wel wooow
Playah
Klopt, lang geledenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]ik weet niet hoelang ik ama al niet heb gesproken
kan zo maar meer dan 2 jaar zijn
En in die 2 jaar .. Hoeveel chicks?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]ik weet niet hoelang ik ama al niet heb gesproken
kan zo maar meer dan 2 jaar zijn
Mur heeft/had bazen dreadsquote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb je nog steeds die vieze dreads mur?
rond 2,5 jaar geleden wisselde ik nogal eensquote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En in die 2 jaar .. Hoeveel chicks?
Wow echt?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe, gaat goedwe hebben een huis gekocht
werk is alleen stress als het kankidruk isquote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
School > Werk
School is weekend
School is life
Werk is geld
Werk is stress
gister gewassenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb je nog steeds die vieze dreads mur?
School>foodquote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
School > Werk
School is weekend
School is life
Werk is geld
Werk is stress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |