Misschien omdat shoarma niet Turks is?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar is best makkelijk te vinden want er zijn genoeg Turken die geen shoarma verkopen.
binnenkort wss ergens een winkelcentrum in limburg overhoop geschoten dusquote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
GhpH heeft ook een wapen in huis![]()
stupid peoplequote:Op zondag 21 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja lijkt mij ookplus dat het echt fucking achterlijk is om zo'n topic te openen als je je voor- en achternaam gebruikt als username
fuck dat, gewoon klaar gelijk. Beetje als een oermens moeten knuppelen, ipv als de elite een nette doubletap lossenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
kun je toch beter een knuppel oid pakken en hem tikken verkopen ipv hem meteen van zijn leven te beroven door middel van een vuurwapen
nachtdienst? Werk je in een ziekenhuis?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef Oberkullie het volgende:
Belt mijn teamleidster net op of ik vanavond kan komen werken. Ze zat nog net niet te smeken
Die heeft hij toch om asielzoekers die zijn terrein betreden neer te schietenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
binnenkort wss ergens een winkelcentrum in limburg overhoop geschoten dus
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien omdat shoarma niet Turks is?
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalenquote:
Gewoon een grote zaklamp in huis hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalen
ik heb geen idee, maar t lijkt me ook weer zo iemand die beter geen vuurwapen kan hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die heeft hij toch om asielzoekers die zijn terrein betreden neer te schieten
frietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.
hoezo gezeik? Als iemand moeilijk doet zeg je iets over rotpubers met vuurwerk buiten.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je meer gezeik krijgt wanneer je een inbreker overhoop knalt dan wanneer je hem een paar goeie tikken geeft met een stok zodat de politie hem in alle rust kan komen ophalen
Klem.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus. Chinezen bakken ook patat.
Gewoon zeggen dat hij van de trap gevallen isquote:Op zondag 21 februari 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo gezeik? Als iemand moeilijk doet zeg je iets over rotpubers met vuurwerk buiten.
Anders gezeik met rechtzaken, een leven lang moeten betalen voor een inbreker omdat jij hem hebt verwondtnederland
Kutleven johquote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben blij. Heb net een coupon gegeven bij de Burgerking. 2 burgers voor 5 euro. Heeft die meid me gratis friet gegeven![]()
![]()
Dankje slet... word ik nu lekker viesdik door dr
10 miljoen aftikken voor een straatratquote:Op zondag 21 februari 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied de inbreker gewoon een kopje thee aan met polonium
kijk deze snapt het welquote:
Praat je ook zo over je zusje?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben blij. Heb net een coupon gegeven bij de Burgerking. 2 burgers voor 5 euro. Heeft die meid me gratis friet gegeven![]()
![]()
Dankje slet... word ik nu lekker viesdik door dr
Ben goede vrienden met Vladquote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 miljoen aftikken voor een straatrat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |