Dat sowiesoquote:Op zondag 21 februari 2016 23:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weerhoud me verder niet om daar te eten hoor.
Ben ja aan het wedden?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn meeste wedstrijden vaakZondagavond is meestal nog wel 'vrij' op tijd met 11 uur oa
#FineNiggaFriday #ValentinesDayWeekendSpecial #TimeToBreakTheInternetAgain #WhatIsHeDoingForYou #DoesHePayYourBills #ItAintTrickin #ItsRealNiggaShit #DoesHeTakeCareOfYourKids #DoesHeLickItFromTheFrontToTheBack #HasHeSlidUnderThatPussyLikeAMechanichAndTunedItUpWitHisTongue #AndHeBetNotSayValentinesDayIsForBothOfUs #NawNigga #ItsForWomen #NowHandleYourBusinessBeforeIDo #SheDeservesA5000DollarPurse #SheDeservesFlowersEveryday #WhatSheHasIsAReflectionOfYou #SoMakeHerLookLikeSheGotTheSameStylistAsAKardashian #EatHerPussyLikeSheMadeJesusTheLastSupper #RunHerBathsUntilTheWaterIsWarmAsAMiamiMorningInTheSpring #MassageHerFeetTilSheCanFloatNigga #TreatThatWomanLikeBarackTreatsMichelle #EspeciallyIfSheTreatsYouLikeAyeshaTreatsSteph #NoExcusesNigga #YouHad364DaysToPrepareForSundayBihhhh #MakeThatWomanHappy #ifHeDont #SlideInTheDMAndWeGoneFigureItOut #MeatPrintPapiHasSpoken #DropsMicquote:
kibbeling heb ik lang niet gegetenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Same, jammer dat vis hier redelijk duur is. In Hoorn krijg je echt een grote bak kibbeling voor ¤4,50
. Hier krijg je voor precies dezelfde prijs ook precies de helft
. Wat wel chill is is een triomix voor ¤7,50, kan je 3 dingen kiezen voor die prijs
.
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leukquote:
Niet gelezenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
#FineNiggaFriday #ValentinesDayWeekendSpecial #TimeToBreakTheInternetAgain #WhatIsHeDoingForYou #DoesHePayYourBills #ItAintTrickin #ItsRealNiggaShit #DoesHeTakeCareOfYourKids #DoesHeLickItFromTheFrontToTheBack #HasHeSlidUnderThatPussyLikeAMechanichAndTunedItUpWitHisTongue #AndHeBetNotSayValentinesDayIsForBothOfUs #NawNigga #ItsForWomen #NowHandleYourBusinessBeforeIDo #SheDeservesA5000DollarPurse #SheDeservesFlowersEveryday #WhatSheHasIsAReflectionOfYou #SoMakeHerLookLikeSheGotTheSameStylistAsAKardashian #EatHerPussyLikeSheMadeJesusTheLastSupper #RunHerBathsUntilTheWaterIsWarmAsAMiamiMorningInTheSpring #MassageHerFeetTilSheCanFloatNigga #TreatThatWomanLikeBarackTreatsMichelle #EspeciallyIfSheTreatsYouLikeAyeshaTreatsSteph #NoExcusesNigga #YouHad364DaysToPrepareForSundayBihhhh #MakeThatWomanHappy #ifHeDont #SlideInTheDMAndWeGoneFigureItOut #MeatPrintPapiHasSpoken #DropsMic
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kibbeling heb ik lang niet gegeten
visboer komt hier alleen op vrijdag en anders moet ik 20 minuten gaan fietsen
altijd garnalenkroketje met grote portie kibbeling voor 5 euro ofzo
gewoon toot voor je laten inzetten, dat komt bij basketbal vast ook wel goedquote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leuk
Lekker wedje op Real, spelen ze gelijk tegen Malaga.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nu niet, ik wed alleen op voetbal. Van basketbal heb ik geen flauw benul, ja goed ik weet wel beetje wie sterker is maar kijk vooral om het leuk
[..]
Niet gelezen
Ik pak geld op zijn tips terwijl hij zelf verliest omdat hij te veel combineertquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon toot voor je laten inzetten, dat komt bij basketbal vast ook wel goed
Domme bet, het is altijd lastig in La Rosaleda. Benzema ontbrak, Bale ookquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lekker wedje op Real, spelen ze gelijk tegen Malaga.
Weg money.
Wait wut r u for real? Dat zou echt vet veel geld schelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vroeger had je hier in de buurt ook een KFC, m'n matties en ik kwamen er zo vaak na school dat we een KFC VIP pas kregen
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik pak geld op zijn tips terwijl hij zelf verliest omdat hij te veel combineert
bij ons welquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraamquote:Op zondag 21 februari 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt gewoon geen één viskraam hier op de markt garnalenkroket.
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
hebben ze op het werk trouwens ook maar daar mag ik niet aankomen
eerlijk die dingen zijn fucking lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraam. Garnalenkroket nog nooit gegeten volgens mij, wou ik wel allang doen maar nooit van gekomen ofzo
.
Voor de gastenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier op de markt hebben veel kramen ook een echte winkel achter de kraam. Garnalenkroket nog nooit gegeten volgens mij, wou ik wel allang doen maar nooit van gekomen ofzo
.
[..]
Hoezo niet?
- Kapsalon met tzatzikiquote:Op zondag 21 februari 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerlijk die dingen zijn fucking lekker
gewoon keertje halen
kosten vaak ook maar een euro
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij ons wel
zijn fucking goeie
hebben ze op het werk trouwens ook maar daar mag ik niet aankomen
Ik moet dat echt een keer eten.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
En kebab i.p.v shoarma. Dat is wel belangrijk bij deze combi.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Kapsalon met tzatziki
- Garnalenkroket
Check.
Ah oke, dacht omdat je op unibet kijktquote:Op zondag 21 februari 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Niet gelezen
Weetje wat ook lekker is...quote:Op zondag 21 februari 2016 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dat echt een keer eten.
gebakken banaanquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wat ook lekker is...
[ afbeelding ]
Oh nee, dat vind ik niet lekker.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wat ook lekker is...
[ afbeelding ]
http://www.ah.nl/producte(...)ozzarella-kaassticksquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
mozzarella sticks zijn ook lekker maar vrijwel nergens te krijgen
dus moet je ze zelf maken
die gekke nazi heeft banquote:
google cache gebruiken, daar staat de op er wel nogquote:
wacht watquote:Op zondag 21 februari 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)ozzarella-kaassticks
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht wat
volgende week maar eens kijken dan als ik bij de appie ben
wat stond er in zijn OP?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
gewoon met z'n volledige naam ookdat dat soort mensen überhaupt met een wapen om mag gaan
ja gebruik google cache dan, wordt denk ik niet op prijs gesteld als ik het hier neergooiquote:
Wat was de OP?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
google cache gebruiken, daar staat de op er wel nog
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gebruik google cache dan, wordt denk ik niet op prijs gesteld als ik het hier neergooi
Dit dusquote:Beste Fokkers,
Ik heb over 7 maanden mijn eerste verlof binnen .22 haha maar, nu had ik een vraagje.
Als ik bijvoorbeeld 's nachts alleen thuis kom en ik heb net nieuwe kogels gekocht o.i.d. en doe net mijn kluizen open. Vervolgens zie ik een figuur met iets langwerpigs in z'n handen mijn oprit opkomen sluipen en hoor ik beneden glas kinkelen. mag ik dan (als ik hem mijn trap op hoor komen lopen) in the heat of the moment mijn wapen prepereren en hem overhoop schieten als hij binnenkomt? En als hij misschien wel of geen wapen heeft? En mag ik hem ook onder schot houden en wachten tot de politie komt? Ik vind dit wel een interessant onderwerp dus vandaar de vraag haha
Bas
hoeft al niet meerquote:
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
frozen assasin is tenminste niet zo pussy
ja lijkt mij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
kun je toch beter een knuppel oid pakken en hem tikken verkopen ipv hem meteen van zijn leven te beroven door middel van een vuurwapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |