SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk geen zin om moeite te doen. Maar idee is wel chill.quote:
is wel een pre jaquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben srs, tosti zonder kaas kan toch niet.
Idd, haal dan gewoon iets andersquote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat zonder saus vind ik echt stukken minder chill.
Ben geen koeliequote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor koelie ben jij als je niet tegen pittig kan
wow, mag ik niet eens meer zelf grapjes maken over mijn haat jegens kaas?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was hermann maar hier om je af te zeiken
Nee doe dat maar in GRTDquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, mag ik niet eens meer zelf grapjes maken over mijn haat jegens kaas?
Frikandellensaus is ook lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oorlog. En anders alleen mayo. Haal nooit wat anders eigenlijk
. Thuis wel mayo + ketchup.
Whut. Ziet er nasty uit?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat is dit, ziet er nasty uit hoor.
Beter zet je wat thee en doe je je netflix aan
Nee frikandellensaus is van dat oranje saus. Tegenwoordig Wimpiesaus.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Curry? Op z'n tijd, maar ik haal het nooit eik.
moksi niet kennen?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat is dit, ziet er nasty uit hoor.
Beter zet je wat thee en doe je je netflix aan
Ah dat, nog nooit gehadquote:Op zondag 21 februari 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee frikandellensaus is van dat oranje saus. Tegenwoordig Wimpiesaus.
Nooit op? Waar in NL woon je?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit wil ik echt een keer eten. #geengrap
Hmm nee, maar goede vriend van mij besteld die wel altijd bij de Belgische frietzaak. Maar die is pittig of niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah dat, nog nooit gehad.
Wel 's samuraisaus gehad? Die is ook wel lekker.
Te verkrijgen bij letterlijk elk Surinaams/Javaans eethuisquote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dit wil ik echt een keer eten. #geengrap
stimo doe normaal, ik geloof je niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly ik ken het niet om eerlijk te zijn
Daar gaat het al mis. Beide niet te vinden hier.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij letterlijk elk Surinaams/Javaans eethuis.
Huh? Ben jij niet van die 'nee' plaatje dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idd, haal dan gewoon iets anders.
[..]
Ben geen koelie(ga net zo lang door met ontkennen hoor
).
En kan er wel tegen (duh), maar deze was toch pittiger dan ik had verwacht van eentje uit pot.
Wallah.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
stimo doe normaal, ik geloof je niet.
Heel klein beetje, maar niet pittig dat je smoel ervan brandt ofzo. Kipkapsalon samuraisaus =quote:Op zondag 21 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee, maar goede vriend van mij besteld die wel altijd bij de Belgische frietzaak. Maar die is pittig of niet?
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
Meest gore keuken is trouwens uit Letland. Stipt op 1.
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, kaas, sla mix met rode kool enz erin en tzatziki sausquote:Op zondag 21 februari 2016 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heel klein beetje, maar niet pittig dat je smoel ervan brandt ofzo. Kipkapsalon samuraisaus =.
Geen idee, alweer weggeklikt. Maar ziet er niet uit als iets wat ik niet zou proberen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die zooi eronder rijst of zo?
Kapsalon met schijfjesquote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, kaas, sla mix met rode kool enz erin en tzatziki saus
karabuğday is wel lekker tho..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |