SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bubblingquote:Op zondag 21 februari 2016 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger...JA VROEGER, had je bubblingschuren eh
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus iddquote:Op zondag 21 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kwam dat uit? 2000 toch?
Ik was toenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha bubbling. Maar echte feesten daarvan waren net voor mijn tijd
.
[..]
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus idd.
noob gespotquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot het moment ik op backspace drukte
HAHAHquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot het moment ik op backspace drukte
Shawty.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was toen
Fucking
5 jaar
Of 4 zelfs want ik ben pas in december jarig
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:11 schreef Chai het volgende:
Hier heeft dWc het vaakst op gesekst denk ik.
hahahahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:11 schreef Chai het volgende:
Hier heeft dWc het vaakst op gesekst denk ik.
Is iedereen van fok.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met je maagden sc. Straks denkt iedereen dat we hier nog maagd zijn
jellyyy dat je niet hebt kunnen kapen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met je maagden sc. Straks denkt iedereen dat we hier nog maagd zijn
Puerto Rican Reggeaton parties ookquote:
Nooit geweestquote:Op zondag 21 februari 2016 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Puerto Rican Reggeaton parties ook.
Hele bubbling battles vroeger hahaahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha bubbling. Maar echte feesten daarvan waren net voor mijn tijd
.
[..]
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus idd.
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit geweest
Ik ging altijd tellen bij hoeveel jongens de naam met ''Jer'' begon.![]()
Wow die is echt uit de oude doos.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik srs nou fucking de enige die hier op heeft gedanst op een club 33 feest?
2003, waren ze wel laat mee dan, toen knalde ik al Get Rich Or Die Tryin', op repeatquote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hele bubbling battles vroeger hahaahah![]()
![]()
yeshhquote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?
Ja die ratchet exotische namen.
Deze is pas van pas gelden joh..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
hier kwamen op die feesten alleen maar negers en blanke sletjesquote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?
Ja die ratchet exotische namen.
MURDERAquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier kwamen op die feesten alleen maar negers en blanke sletjesnet als op reggae feesten
was ik een keer gegaan want awesome dub, was ik de enige blanke kerel
en al die hoertjes die overal met hun kont tegenaan schuren en niet normaal nederlands kunnen praten
Film ook meerdere malen gezien, jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2003, waren ze wel laat mee dan, toen knalde ik al Get Rich Or Die Tryin', op repeat.
jij hebt op deze vast wel op deze je billetjes rondgedraaid.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben wel jong en belegen hihiquote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Wie brengt mij even jong belegen kaasblokjes?
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben wel jong en belegen hihi
Vond deze TT wel toepasselijk bij die discussie van vorige topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even snel doorposten zodat we van dezen TT af zijn
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebayquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Film ook meerdere malen gezien, jij?
2002? wtf mennquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pas geleden my ass. Volgens was dit ergens in 2002 ofzo.
hehehe nee, toen dit uit kwam ging ik nog niet echt uit..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij hebt op deze vast wel op deze je billetjes rondgedraaid.
heb het niet zo gevolgd tbhquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Vond deze TT wel toepasselijk bij die discussie van vorige topic.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebay.
Keyiflandquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee, toen dit uit kwam ging ik nog niet echt uit..
Ben je weleens naar Sahmeran geweest? Of Keyifland?
hahahahhaha liep je daar over straat met je spinnin' chain om je nek, bandana omquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebay.
wrm moet ik dat vertellen ;s ;s ;$quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
Crip waarom vertel jij niet de hele tijd hoe jong je bent, zo vergeet ik nog een x hoe schattig je bent :s
Gaat goed met mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 21-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 120 Ashqelon
02 097 Stimorol-
03 096 zeer
04 091 xcachet
05 084 Crip
Lijkt me echt walgelijk, je doet toch ook geen kaas over aardappelenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit patat met kaas erover gehad. Lijkt me wel chill
#stonerspraat
Kapsalon toch? Heb je er nog vlees bij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit patat met kaas erover gehad. Lijkt me wel chill
#stonerspraat
Haha, dat je die kentquote:
Nee, was wel zo zelfbewust dat het belachelijk zou zijn over straat te lopen met zo'n dingquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha liep je daar over straat met je spinnin' chain om je nek, bandana om![]()
Echte O.G jij
Wait wut hoezo maar een keer vond je die film niet tof? Vreemd dat The Game met zn Bloodverleden geen zelfde soort film heeft uitgebracht. Heb je die Cribs aflevering van G Unit gezien btw?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een scherp hoofd hoor, die linker.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
links is mooi, maar naar rechts toe wordt het wel erger
2de van rechts lijkt alsof ze stiekem van huis is weggelopen en omgekleed is bij dr vriendinnetje.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
links is mooi, maar naar rechts toe wordt het wel erger
Gekookte aardappelen niet. Gebakken aardappelen? Lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me echt walgelijk, je doet toch ook geen kaas over aardappelen
Oh ja duh. Heb wel eens op die manier patat met kaas gehad ja. Maar is toch anders want zit er ook de smaak van shoarma en knoflooksaus aan. (En zijn geen dikke ribbelfrietenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kapsalon toch? Heb je er nog vlees bij ook
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
Crip waarom vertel jij niet de hele tijd hoe jong je bent, zo vergeet ik nog een x hoe schattig je bent :s
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan nietquote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo maar een keer vond je die film niet toch? Vreemd dat The Game met zn Bloodverleden geen zelfde soort film heeft uitgebracht btw.
damn die chicks had je veel vroeger. Zielig gewoon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
2de van rechts lijkt alsof ze stiekem van huis is weggelopen en omgekleed is bij dr vriendinnetje.
Volgens mij is het zeer goed te doen. Alleen moet de patat dan wel lekker krokant zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen niet. Gebakken aardappelen? Lijkt me wel lekker
[..]
Oh ja duh. Heb wel eens op die manier patat met kaas gehad ja. Maar is toch anders want zit er ook de smaak van shoarma en knoflooksaus aan. (En zijn geen dikke ribbelfrieten)
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan niet. Pic gezien van Game en Lloyd Banks samen in Dubai paar dagen terug? Na 11 jaar weer samen op de pic
![]()
.
[ afbeelding ]
IK OOK.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
damn die chicks had je veel vroeger. Zielig gewoon.
Hij is een kast, lang en gespierdquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ga helemaal out teringquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
Die ene kill ook met zo'n dingetje haar om er een vlecht te groeien![]()
![]()
. Blij dat m'n moeder me zoiets heeft bespaard.
Ik weet nog dat het jeugdjournaal het had over hoe fout bubbling was omdat het zo seksueel getint was.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
![]()
Oh nee, niet mijn type.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is een kast, lang en gespierd.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm maar een Mr. Potatohead.
wow gast, dat lichaam is tyfes geil check die tattoo's ookquote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil ja een tattoo op de wang.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wow gast, dat lichaam is tyfes geil check die tattoo's ook![]()
zou traantje laten zetten voor iedereen die ik omgelegd heb.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso gezichttattoo's = Afknapper.
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan niet. Pic gezien van Game en Lloyd Banks samen in Dubai paar dagen terug? Na 11 jaar weer samen op de pic
![]()
.
[ afbeelding ]
jij lijkt me wel iemand die van de kruk glibbert als iemand het over badr hari heeftquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon Anderson Paakquote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.
Hahaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou traantje laten zetten voor iedereen die ik omgelegd heb.
Gewoon wajong spelen toch.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso gezichttattoo's = Afknapper.
GVD zoveel memories hahaahahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
![]()
Wie zou meer gebruiken Zyzz of hij?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, Badr Hari is een debiel.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij lijkt me wel iemand die van de kruk glibbert als iemand het over badr hari heeft
heb die serieus gehad toen ik basisschoolknul was.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
GVD zoveel memories hahaahahah
shiit..en de tijd dat iedereen deze MOEST hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was toen 12 lan amk.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
1995, tering werd toen gwn geboren
di emensen zijn nu allemaal kki oud
zyzz is allang terug op zijn oude gewichtquote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wie zou meer gebruiken Zyzz of hij?
Godverquote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zyzz is allang terug op zijn oude gewicht
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik was toen 12 lan amk.
ik word te oud voor deze shit.
Ziet er uit als iets wat een laadscherm van een GTA kan zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
.
[ afbeelding ]
Why? Ik vind the Game srs erg aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat stimorol bezig is met een zeer matige act nu
Lil Wayne is de laatste jaren shit. Ben meer van de nieuwe artiesten als Kodak Black, Fat Trel, Kevin Gates, French Montana (en Max B.), Young Thug, Blac Youngstaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.
Bij deze waarschuw ik je dan maar alvast.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt bang zijn als mn eerste zo'n penis blijkt te hebben
Beter alle grammies nu naar Joey Bada$$ dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar vier Grammies.
ripquote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij deze waarschuw ik je dan maar alvast.
sokkenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik keek naar zn pielemuis hoe groot is die
Je eerste is hoop ik je laatste.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt bang zijn als mn eerste zo'n penis blijkt te hebben
jaaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
snap je dat dan wel terug als ik naakt ga?
kkquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beter, deze Allochtonen SC.
s/o naar Chai though
Geen waardeoordeel maar dat verklaard wel een hoop, wel goed dat je het van jezelf weet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Why? Ik vind the Game srs erg aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet.
Maar zoals ik al zei, ik val op fout.
Sorry, maar waar the fuck heb je het over? Niet iedere chick valt op saaie mannen in pak met bruine schoenen. Met je fucking geen waardeoordeelquote:Op zondag 21 februari 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel maar dat verklaard wel een hoop, wel goed dat je het van jezelf weet.
Ja joh ik ben een kloon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:
Wie is amarantha? Veel kloons laatste tijd
Prima user en geen kloon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:
Wie is amarantha? Veel kloons laatste tijd
Wow onzekere tjappie gespot.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Probs, snap dat gedrag niet echt.
Zou ze nu deken hoe het zou voelen?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een bbc gehad.
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in jequote:Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou ze nu deken hoe het zou voelen?
Verder geen foto's te vinden op deze manier.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
OKE IK GA EVEN HANGEN OP THE GAMES INSTA
Kom hier nog op terug.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter alle grammies nu naar Joey Bada$$ dan.
Snap ik wel, er is geen plek meer na die ene foto..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verder geen foto's te vinden op deze manier.
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in je.
Ja srs...no hommo, gewoon afvragen wat je voelt. Voel je je dan gevuld ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in je.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit hetzelfde gesticht als die opsonosatie zo te zien
Prima users ja.. 😂
Was srs niet slecht bedoeld maar snap nu gewoon bepaalde dingen die je zei beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar waar the fuck heb je het over? Niet iedere chick valt op saaie mannen in pak met bruine schoenen. Met je fucking geen waardeoordeel
en een strapon is hetzelfde gevoel als een piemel hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.
Jij kan zulke dingen wel gedetailleerd beschrijven, dus bij deze wil ik best wel ingaan op je aanbod.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.
Van een lul in je kont krijg je aandrang heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Faka je chick geilt op rappers 😂quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit hetzelfde gesticht als die opsonosatie zo te zien
Prima users ja.. 😂
Heel fucking fok weet dat ik op bepaalde mannen val,quote:Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was srs niet slecht bedoeld maar snap nu gewoon bepaalde dingen die je zei beter.
mss ben ik wel undercover hoerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vgm ben jij de enige maagd hier
Mijn virtuele vriendinquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ikke schatje, al ben jij wel 10 x lekkerder dan the game.
Ander keertje, chrome doet kut op foon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij kan zulke dingen wel gedetailleerd beschrijven, dus bij deze wil ik best wel ingaan op je aanbod.
Vraag me srs af of mensen doorhebben hoe hard je het ontkent. Terwijl we weten dat je straks naar mij komt.quote:
Steun steun steunquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb je demo gehoord hoor
Viel wel mee
Ff srs hoelang hou je dit getroll volquote:Op zondag 21 februari 2016 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag me srs af of mensen doorhebben hoe hard je het ontkent. Terwijl we weten dat je straks naar mij komt.
Maar prima, hoor
jammer.quote:
je verveelt me. Tot zo Koerdjequote:Op zondag 21 februari 2016 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ff srs hoelang hou je dit getroll vol
wel kut als je eerst naar the game hebt kunnen staren, en dan de soort van grote broer van dima voor je deur hebt staan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag me srs af of mensen doorhebben hoe hard je het ontkent. Terwijl we weten dat je straks naar mij komt.
Maar prima, hoor
Haha shitquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je eerst naar the game hebt kunnen staren, en dan de soort van grote broer van dima voor je deur hebt staan.
chips, koekjes, snoepquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zeg, wat eten jullie altijd in de avond? Heb inspiratie nodig. Geen chips, koekjes, snoep etc aub.
crackers met pindakaas en soms met tonijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zeg, wat eten jullie altijd in de avond? Heb inspiratie nodig. Geen chips, koekjes, snoep etc aub.
[..]
Haha shit![]()
Chips. Chocolade.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nounou dat is ook niet aardigquote:Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow onzekere tjappie gespot.
Let me guess: kleine penis, niet lang, skinny, niet veel ervaring met vrouwen en onzeker?
Ben je dima's broertje?
gegrilde kippenpoten uit de over opquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha shit![]()
Heb je tonijn pate al geprobeerd?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
crackers met pindakaas en soms met tonijn.
Ja, da's wel goed foerageer-voedsel idd.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
crackers met pindakaas en soms met tonijn.
nee ben bij mijn ouders, ga het morgen meenemen!quote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je tonijn Pathé al geprobeerd?
Teringlijerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
gegrilde kippenpoten uit de over op
En wat was het antwoord?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ben bij mijn ouders, ga het morgen meenemen!
heb eigenlijk nooit koek of snoep in huis. Wel altijd 2 kilozakken kippenpotenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Teringlijer. Kwam net uit AH, maar ik loop automatisch naar koek en snoep etc. en denk dan "mja nvm".
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je tonijn pate al geprobeerd?
zo'n stokbroodje met kruidenboter erinquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hehe hoe heette die user nou waar ik het een tijdje geleden over had die dat zei?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
"Ja, kweenie, gewoon"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat kan ik ook wel eens kopenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n stokbroodje met kruidenboter erin
Ik geef je 9/10 voor je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jammer.
[..]
je verveelt me. Tot zo Koerdje
Ohja, die is ook wel een goeie ja. Als ik het zie denk ik altijd "meh basic", maar eenmaal uit de ovenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ziet er ook echt smerig uit. Tonijn vind ik wel lekker, dus dacht even op Google kijken. Maar dit ziet eruit als kattenvoerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die shit hebben we op het werk ook
echt fucking smerig
Ik moet eerlijk zeggen dat the game nu 200000 x lekkerder is.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je eerst naar the game hebt kunnen staren, en dan de soort van grote broer van dima voor je deur hebt staan.
doe gewoon crackertje met humusquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha shit![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottesquote:
Kende je niet voor de SC soz als ik je beledigd hebquote:Op zondag 21 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heel fucking fok weet dat ik op bepaalde mannen val,
ow reminds me of die ene kickbokser
[ afbeelding ]
Ga man, landloze. Alsof ik srs moeite voor jou zou doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik geef je 9/10 voor je doorzettingsvermogen
Maak tosti.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb nooit humus in huis. Die shit is wel lekker op een pizza, aioli ook
.
Nee op toastquote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottes
sambalquote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
Ik heb vandaag een killer sambal gehaaldDoe tosti met sambal
beter gewoon tosti'tje maken tochquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
ik houd daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze sambal is echt niet normaal heet. Ik deed erg weinig maar was gewoon goed pittig
Ow godquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
Pittige sausjes en dingen maken alles beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Ken niet zo veel NLS die daar tegen kunnen
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
Sws. Krijg ineens honger hierdoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pittige sausjes en dingen maken alles beter.
Landlozequote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga man, landloze. Alsof ik srs moeite voor jou zou doen.
Sambal uit de winkel is toch niet echt heet manquote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ja, kweenie, gewoon"
Toen heb ik d'r keihard gepimpslapt, me vertellen dat het gewoon voor je voelt als er een pik in je glijdt.
Niet heel verhelderend dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop maar. heb hongerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.
True, maar deze wel. Bij de toko gehaaldquote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Landloze![]()
[..]
Sambal uit de winkel is toch niet echt heet man. Tosti met kaas en sandwichspread is lekkerder
.
Graag gedaan nog hoor. Zal nog eens aan je denken.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 laten hihih [/opspnosatie]
Kaasloze tosti'squote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.
Mij kun je niet trollenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Graag gedaan nog hoor. Zal nog eens aan je denken.
Xdquote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 laten hihih [/opspnosatie]
Ah oké. Nou trouwens, had een keer op een bbq bij m'n stage (met bijna allemaal tatta'squote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar deze wel. Bij de toko gehaald
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaas is toch wel de basis van een tosti
weet nu niet zo goed of je een fa2 maakt of nietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.
Ben srs, tosti zonder kaas kan toch nietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet nu niet zo goed of je een fa2 maakt of niet
Patat zonder saus vind ik echt stukken minder chill.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.
Wat voor koelie ben jij als je niet tegen pittig kanquote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah oké. Nou trouwens, had een keer op een bbq bij m'n stage (met bijna allemaal tatta's), stond er ergens een potje Surinaamse sambal. Ik denk "die shit is toch nooit heet" dus gooide m'n saté vol, fucking heet man
.
[ afbeelding ]
Volgens mij deze.
chocopasta tosti is ook wel nicequote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaas is toch wel de basis van een tosti
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ging klagen bij mijn vriend over honger. Zegt die: Maak maar broodje burger voor ons allebei.
Zo maar even maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |