Geil ja een tattoo op de wang.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wow gast, dat lichaam is tyfes geil check die tattoo's ook![]()
zou traantje laten zetten voor iedereen die ik omgelegd heb.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso gezichttattoo's = Afknapper.
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan niet. Pic gezien van Game en Lloyd Banks samen in Dubai paar dagen terug? Na 11 jaar weer samen op de pic
![]()
.
[ afbeelding ]
jij lijkt me wel iemand die van de kruk glibbert als iemand het over badr hari heeftquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.
Gewoon Anderson Paakquote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.
Hahaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou traantje laten zetten voor iedereen die ik omgelegd heb.
Gewoon wajong spelen toch.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso gezichttattoo's = Afknapper.
GVD zoveel memories hahaahahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
Die ene kill ook met zo'n dingetje haar om er een vlecht te groeien![]()
![]()
. Blij dat m'n moeder me zoiets heeft bespaard.
Wie zou meer gebruiken Zyzz of hij?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is een kast, lang en gespierd.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm maar een Mr. Potatohead.
Nee, Badr Hari is een debiel.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij lijkt me wel iemand die van de kruk glibbert als iemand het over badr hari heeft
heb die serieus gehad toen ik basisschoolknul was.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
GVD zoveel memories hahaahahah
shiit..en de tijd dat iedereen deze MOEST hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was toen 12 lan amk.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
1995, tering werd toen gwn geboren
di emensen zijn nu allemaal kki oud
zyzz is allang terug op zijn oude gewichtquote:Op zondag 21 februari 2016 22:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wie zou meer gebruiken Zyzz of hij?
Godverquote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zyzz is allang terug op zijn oude gewicht
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik was toen 12 lan amk.
ik word te oud voor deze shit.
Ziet er uit als iets wat een laadscherm van een GTA kan zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan niet. Pic gezien van Game en Lloyd Banks samen in Dubai paar dagen terug? Na 11 jaar weer samen op de pic
![]()
.
[ afbeelding ]
Why? Ik vind the Game srs erg aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat stimorol bezig is met een zeer matige act nu
Lil Wayne is de laatste jaren shit. Ben meer van de nieuwe artiesten als Kodak Black, Fat Trel, Kevin Gates, French Montana (en Max B.), Young Thug, Blac Youngstaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind The Game of Game zoals ie zich tegenwoordig noemt wel echt minder geworden. Vind het ook jammer dat Lil Wayne niet veel nieuws uitbrengt van het niveau van Tha Carter III.
Bij deze waarschuw ik je dan maar alvast.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt bang zijn als mn eerste zo'n penis blijkt te hebben
Beter alle grammies nu naar Joey Bada$$ dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar vier Grammies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |