Ohja, die is ook wel een goeie ja. Als ik het zie denk ik altijd "meh basic", maar eenmaal uit de ovenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n stokbroodje met kruidenboter erin
Ziet er ook echt smerig uit. Tonijn vind ik wel lekker, dus dacht even op Google kijken. Maar dit ziet eruit als kattenvoerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die shit hebben we op het werk ook
echt fucking smerig
Ik moet eerlijk zeggen dat the game nu 200000 x lekkerder is.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je eerst naar the game hebt kunnen staren, en dan de soort van grote broer van dima voor je deur hebt staan.
doe gewoon crackertje met humusquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zeg, wat eten jullie altijd in de avond? Heb inspiratie nodig. Geen chips, koekjes, snoep etc aub.
[..]
Haha shit![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n stokbroodje met kruidenboter erin
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottesquote:
Kende je niet voor de SC soz als ik je beledigd hebquote:Op zondag 21 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heel fucking fok weet dat ik op bepaalde mannen val,
ow reminds me of die ene kickbokser
[ afbeelding ]
Ga man, landloze. Alsof ik srs moeite voor jou zou doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik geef je 9/10 voor je doorzettingsvermogen
Maak tosti.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb nooit humus in huis. Die shit is wel lekker op een pizza, aioli ook
.
Nee op toastquote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottes
sambalquote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
Ik heb vandaag een killer sambal gehaaldDoe tosti met sambal
beter gewoon tosti'tje maken tochquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
ik houd daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze sambal is echt niet normaal heet. Ik deed erg weinig maar was gewoon goed pittig
Ow godquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
Pittige sausjes en dingen maken alles beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Ken niet zo veel NLS die daar tegen kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |