Ja srs...no hommo, gewoon afvragen wat je voelt. Voel je je dan gevuld ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in je.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit hetzelfde gesticht als die opsonosatie zo te zien
Prima users ja.. 😂
Was srs niet slecht bedoeld maar snap nu gewoon bepaalde dingen die je zei beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar waar the fuck heb je het over? Niet iedere chick valt op saaie mannen in pak met bruine schoenen. Met je fucking geen waardeoordeel
en een strapon is hetzelfde gevoel als een piemel hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.
Jij kan zulke dingen wel gedetailleerd beschrijven, dus bij deze wil ik best wel ingaan op je aanbod.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.
Van een lul in je kont krijg je aandrang heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Faka je chick geilt op rappers 😂quote:Op zondag 21 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Uit hetzelfde gesticht als die opsonosatie zo te zien
Prima users ja.. 😂
Heel fucking fok weet dat ik op bepaalde mannen val,quote:Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was srs niet slecht bedoeld maar snap nu gewoon bepaalde dingen die je zei beter.
mss ben ik wel undercover hoerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vgm ben jij de enige maagd hier
Mijn virtuele vriendinquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ikke schatje, al ben jij wel 10 x lekkerder dan the game.
Ander keertje, chrome doet kut op foon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij kan zulke dingen wel gedetailleerd beschrijven, dus bij deze wil ik best wel ingaan op je aanbod.
Vraag me srs af of mensen doorhebben hoe hard je het ontkent. Terwijl we weten dat je straks naar mij komt.quote:
Steun steun steunquote:Op zondag 21 februari 2016 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb je demo gehoord hoor
Viel wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |