ripquote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij deze waarschuw ik je dan maar alvast.
sokkenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik keek naar zn pielemuis hoe groot is die
Je eerste is hoop ik je laatste.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt bang zijn als mn eerste zo'n penis blijkt te hebben
jaaquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
snap je dat dan wel terug als ik naakt ga?
kkquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beter, deze Allochtonen SC.
s/o naar Chai though
Geen waardeoordeel maar dat verklaard wel een hoop, wel goed dat je het van jezelf weet.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Why? Ik vind the Game srs erg aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet.
Maar zoals ik al zei, ik val op fout.
Sorry, maar waar the fuck heb je het over? Niet iedere chick valt op saaie mannen in pak met bruine schoenen. Met je fucking geen waardeoordeelquote:Op zondag 21 februari 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel maar dat verklaard wel een hoop, wel goed dat je het van jezelf weet.
Ja joh ik ben een kloon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:
Wie is amarantha? Veel kloons laatste tijd
Prima user en geen kloon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Che_ het volgende:
Wie is amarantha? Veel kloons laatste tijd
Wow onzekere tjappie gespot.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Probs, snap dat gedrag niet echt.
Zou ze nu deken hoe het zou voelen?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit een bbc gehad.
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in jequote:Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou ze nu deken hoe het zou voelen?
Verder geen foto's te vinden op deze manier.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
OKE IK GA EVEN HANGEN OP THE GAMES INSTA
Kom hier nog op terug.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter alle grammies nu naar Joey Bada$$ dan.
Snap ik wel, er is geen plek meer na die ene foto..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verder geen foto's te vinden op deze manier.
Lijkt wel een beetje op het gevoel van een lul in je kont, dus als je het echt wil weten.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb wel 's aan m'n toenmalige chick gevraagd of het niet een fucking raar gevoel is, zo'n lul in je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |