Ohja, die is ook wel een goeie ja. Als ik het zie denk ik altijd "meh basic", maar eenmaal uit de ovenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n stokbroodje met kruidenboter erin
Ziet er ook echt smerig uit. Tonijn vind ik wel lekker, dus dacht even op Google kijken. Maar dit ziet eruit als kattenvoerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die shit hebben we op het werk ook
echt fucking smerig
Ik moet eerlijk zeggen dat the game nu 200000 x lekkerder is.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je eerst naar the game hebt kunnen staren, en dan de soort van grote broer van dima voor je deur hebt staan.
doe gewoon crackertje met humusquote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zeg, wat eten jullie altijd in de avond? Heb inspiratie nodig. Geen chips, koekjes, snoep etc aub.
[..]
Haha shit![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n stokbroodje met kruidenboter erin
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottesquote:
Kende je niet voor de SC soz als ik je beledigd hebquote:Op zondag 21 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heel fucking fok weet dat ik op bepaalde mannen val,
ow reminds me of die ene kickbokser
[ afbeelding ]
Ga man, landloze. Alsof ik srs moeite voor jou zou doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik geef je 9/10 voor je doorzettingsvermogen
Maak tosti.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb nooit humus in huis. Die shit is wel lekker op een pizza, aioli ook
.
Nee op toastquote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ziet er wel iets minder vies uit. Misschien wel chill op cracottes
sambalquote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
Ik heb vandaag een killer sambal gehaaldDoe tosti met sambal
beter gewoon tosti'tje maken tochquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
ik houd daarvan.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze sambal is echt niet normaal heet. Ik deed erg weinig maar was gewoon goed pittig
Ow godquote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Godver nu wil ik dit eten op een zacht bolletje:
[ afbeelding ]
*klikt website weer weg*
Pittige sausjes en dingen maken alles beter.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Ken niet zo veel NLS die daar tegen kunnen
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
Sws. Krijg ineens honger hierdoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pittige sausjes en dingen maken alles beter.
Landlozequote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga man, landloze. Alsof ik srs moeite voor jou zou doen.
Sambal uit de winkel is toch niet echt heet manquote:Op zondag 21 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak tosti.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ja, kweenie, gewoon"
Toen heb ik d'r keihard gepimpslapt, me vertellen dat het gewoon voor je voelt als er een pik in je glijdt.
Niet heel verhelderend dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop maar. heb hongerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.
True, maar deze wel. Bij de toko gehaaldquote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Landloze![]()
[..]
Sambal uit de winkel is toch niet echt heet man. Tosti met kaas en sandwichspread is lekkerder
.
Graag gedaan nog hoor. Zal nog eens aan je denken.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 laten hihih [/opspnosatie]
Kaasloze tosti'squote:Op zondag 21 februari 2016 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nu om morgenochtend tosti met sambal te eten als ontbijt.
Mij kun je niet trollenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Graag gedaan nog hoor. Zal nog eens aan je denken.
Xdquote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 laten hihih [/opspnosatie]
Ah oké. Nou trouwens, had een keer op een bbq bij m'n stage (met bijna allemaal tatta'squote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar deze wel. Bij de toko gehaald
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaas is toch wel de basis van een tosti
weet nu niet zo goed of je een fa2 maakt of nietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.
Ben srs, tosti zonder kaas kan toch nietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet nu niet zo goed of je een fa2 maakt of niet
Patat zonder saus vind ik echt stukken minder chill.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat is net zoiets als een patatje met zonder mayo.
Wat voor koelie ben jij als je niet tegen pittig kanquote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah oké. Nou trouwens, had een keer op een bbq bij m'n stage (met bijna allemaal tatta's), stond er ergens een potje Surinaamse sambal. Ik denk "die shit is toch nooit heet" dus gooide m'n saté vol, fucking heet man
.
[ afbeelding ]
Volgens mij deze.
chocopasta tosti is ook wel nicequote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaas is toch wel de basis van een tosti
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ging klagen bij mijn vriend over honger. Zegt die: Maak maar broodje burger voor ons allebei.
Zo maar even maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |