SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bubblingquote:Op zondag 21 februari 2016 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger...JA VROEGER, had je bubblingschuren eh
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus iddquote:Op zondag 21 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kwam dat uit? 2000 toch?
Ik was toenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha bubbling. Maar echte feesten daarvan waren net voor mijn tijd
.
[..]
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus idd.
noob gespotquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot het moment ik op backspace drukte
HAHAHquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot het moment ik op backspace drukte
Shawty.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was toen
Fucking
5 jaar
Of 4 zelfs want ik ben pas in december jarig
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:11 schreef Chai het volgende:
Hier heeft dWc het vaakst op gesekst denk ik.
hahahahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:11 schreef Chai het volgende:
Hier heeft dWc het vaakst op gesekst denk ik.
Is iedereen van fok.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met je maagden sc. Straks denkt iedereen dat we hier nog maagd zijn
jellyyy dat je niet hebt kunnen kapen.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Flikker op met je maagden sc. Straks denkt iedereen dat we hier nog maagd zijn
Puerto Rican Reggeaton parties ookquote:
Nooit geweestquote:Op zondag 21 februari 2016 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Puerto Rican Reggeaton parties ook.
Hele bubbling battles vroeger hahaahahquote:Op zondag 21 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha bubbling. Maar echte feesten daarvan waren net voor mijn tijd
.
[..]
Begin 2001 zie ik nu, was ik dus 11, groep 7 dus idd.
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit geweest
Ik ging altijd tellen bij hoeveel jongens de naam met ''Jer'' begon.![]()
Wow die is echt uit de oude doos.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik srs nou fucking de enige die hier op heeft gedanst op een club 33 feest?
2003, waren ze wel laat mee dan, toen knalde ik al Get Rich Or Die Tryin', op repeatquote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hele bubbling battles vroeger hahaahah![]()
![]()
yeshhquote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?
Ja die ratchet exotische namen.
Deze is pas van pas gelden joh..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
hier kwamen op die feesten alleen maar negers en blanke sletjesquote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam jij (haha) bij dat soort fissa's ja?
Ja die ratchet exotische namen.
MURDERAquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier kwamen op die feesten alleen maar negers en blanke sletjesnet als op reggae feesten
was ik een keer gegaan want awesome dub, was ik de enige blanke kerel
en al die hoertjes die overal met hun kont tegenaan schuren en niet normaal nederlands kunnen praten
Film ook meerdere malen gezien, jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2003, waren ze wel laat mee dan, toen knalde ik al Get Rich Or Die Tryin', op repeat.
jij hebt op deze vast wel op deze je billetjes rondgedraaid.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben wel jong en belegen hihiquote:Op zondag 21 februari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Wie brengt mij even jong belegen kaasblokjes?
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben wel jong en belegen hihi
Vond deze TT wel toepasselijk bij die discussie van vorige topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even snel doorposten zodat we van dezen TT af zijn
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebayquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Film ook meerdere malen gezien, jij?
2002? wtf mennquote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pas geleden my ass. Volgens was dit ergens in 2002 ofzo.
hehehe nee, toen dit uit kwam ging ik nog niet echt uit..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij hebt op deze vast wel op deze je billetjes rondgedraaid.
heb het niet zo gevolgd tbhquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Vond deze TT wel toepasselijk bij die discussie van vorige topic.
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebay.
Keyiflandquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee, toen dit uit kwam ging ik nog niet echt uit..
Ben je weleens naar Sahmeran geweest? Of Keyifland?
hahahahhaha liep je daar over straat met je spinnin' chain om je nek, bandana omquote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een keertje maar, was echt zieke G-Unit groupie wel toen, had zelfs replica van die spinning chain gekocht op ebay.
wrm moet ik dat vertellen ;s ;s ;$quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
Crip waarom vertel jij niet de hele tijd hoe jong je bent, zo vergeet ik nog een x hoe schattig je bent :s
Gaat goed met mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 21-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 120 Ashqelon
02 097 Stimorol-
03 096 zeer
04 091 xcachet
05 084 Crip
Lijkt me echt walgelijk, je doet toch ook geen kaas over aardappelenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit patat met kaas erover gehad. Lijkt me wel chill
#stonerspraat
Kapsalon toch? Heb je er nog vlees bij ookquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit patat met kaas erover gehad. Lijkt me wel chill
#stonerspraat
Haha, dat je die kentquote:
Nee, was wel zo zelfbewust dat het belachelijk zou zijn over straat te lopen met zo'n dingquote:Op zondag 21 februari 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha liep je daar over straat met je spinnin' chain om je nek, bandana om![]()
Echte O.G jij
Wait wut hoezo maar een keer vond je die film niet tof? Vreemd dat The Game met zn Bloodverleden geen zelfde soort film heeft uitgebracht. Heb je die Cribs aflevering van G Unit gezien btw?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel een scherp hoofd hoor, die linker.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
links is mooi, maar naar rechts toe wordt het wel erger
2de van rechts lijkt alsof ze stiekem van huis is weggelopen en omgekleed is bij dr vriendinnetje.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
links is mooi, maar naar rechts toe wordt het wel erger
Gekookte aardappelen niet. Gebakken aardappelen? Lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me echt walgelijk, je doet toch ook geen kaas over aardappelen
Oh ja duh. Heb wel eens op die manier patat met kaas gehad ja. Maar is toch anders want zit er ook de smaak van shoarma en knoflooksaus aan. (En zijn geen dikke ribbelfrietenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kapsalon toch? Heb je er nog vlees bij ook
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
Crip waarom vertel jij niet de hele tijd hoe jong je bent, zo vergeet ik nog een x hoe schattig je bent :s
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan nietquote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoezo maar een keer vond je die film niet toch? Vreemd dat The Game met zn Bloodverleden geen zelfde soort film heeft uitgebracht btw.
damn die chicks had je veel vroeger. Zielig gewoon.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
2de van rechts lijkt alsof ze stiekem van huis is weggelopen en omgekleed is bij dr vriendinnetje.
Volgens mij is het zeer goed te doen. Alleen moet de patat dan wel lekker krokant zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen niet. Gebakken aardappelen? Lijkt me wel lekker
[..]
Oh ja duh. Heb wel eens op die manier patat met kaas gehad ja. Maar is toch anders want zit er ook de smaak van shoarma en knoflooksaus aan. (En zijn geen dikke ribbelfrieten)
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kijk een film bijna nooit meer dan 1x, snap het nut daarvan niet. Pic gezien van Game en Lloyd Banks samen in Dubai paar dagen terug? Na 11 jaar weer samen op de pic
![]()
.
[ afbeelding ]
IK OOK.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
damn die chicks had je veel vroeger. Zielig gewoon.
Hij is een kast, lang en gespierdquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind the Game echt enorm lekker. zal wel iets mis met mij zijn.
ik ga helemaal out teringquote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
Die ene kill ook met zo'n dingetje haar om er een vlecht te groeien![]()
![]()
. Blij dat m'n moeder me zoiets heeft bespaard.
Ik weet nog dat het jeugdjournaal het had over hoe fout bubbling was omdat het zo seksueel getint was.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA SCAN DEZE
Die ene kill ook met zo'n dingetje haar om er een vlecht te groeien![]()
![]()
. Blij dat m'n moeder me zoiets heeft bespaard.
Oh nee, niet mijn type.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is een kast, lang en gespierd.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm maar een Mr. Potatohead.
wow gast, dat lichaam is tyfes geil check die tattoo's ookquote:Op zondag 21 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij is een kast, lang en gespierd.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm maar een Mr. Potatohead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |