Flietquote:
ongeval in jouw huis, ben je nog steeds aansprakelijk. Je weet hoe dat gaat hier toch.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij van de trap gevallen is
[..]
Kutleven joh
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
is al goed bbyquote:
Verzin ik wel watquote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ongeval in jouw huis, ben je nog steeds aansprakelijk. Je weet hoe dat gaat hier toch.
ja zelfde hier denk ik, al weet je natuurlijk niet hoe je uiteindelijk echt zou handelenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een pussy, zou nooit iemand durven neer te schieten. Ook niet als het moet.
mijn vlad deed niet aan goudgeld uitgeven voor bepaalde stoffen, die hield het lekker goedkoop met een maar stevige stakenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben goede vrienden met Vlad
Jij hebt SoA ook gezien. Genoeg inspiratie.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verzin ik wel wat
desnoods pleur ik hem in de sloot hier achter
dan kan hij dus beter dood zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verzin ik wel wat
desnoods pleur ik hem in de sloot hier achter
Dat is waar. Maar als ik mijzelf zo in schat dan durf ik dat gewoon echt niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zelfde hier denk ik, al weet je natuurlijk niet hoe je uiteindelijk echt zou handelen
zijn hoofd in een doos met spijkers drukken huuuupquote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt SoA ook gezien. Genoeg inspiratie.
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn hoofd in een doos met spijkers drukken huuuup
quote:Op zondag 21 februari 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
JaDat mag je zeggen tijdens de sex en anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga pitten. Kk werk
Beter was ik werk of studieloos als jullie
elk mens is in staat te doden als het nodig is om te leven.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als ik mijzelf zo in schat dan durf ik dat gewoon echt niet.
Hoe vond je de laatste paar afleveringen?quote:
Maar ik ben een pussy.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
elk mens is in staat te doden als het nodig is om te leven.
Wel heftig maar was wel blij dat het eindelijk klaar was haha. Laatste paar minuten was wel wtf moment.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe vond je de laatste paar afleveringen?
ze hebben alles wel echt meteen afgesloten door die shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |