SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik nouquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Foo Fighters zijn echt heldenGoede strakke band, en Dave Grohl is een baas!
Jij meent dit serieus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
srs vraag wat is er mis met nichtjes palen gezien de tt van vorig deel?
TW Classic is een kleine classics variant van Rock Werchter en hier staan ook de wat "oudere" Muzikanten, vandaar ook 2 jaar terug Simple Minds en Stones, en dit jaar staat Springsteen erquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat zei ik nouIk bedoelde wat is TW classic?
wat nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
welke vla bedoel je nu>?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey vla, waarom schep je er genoegen in de boel te verzieken? Kom je wat te kort in je leven?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
niks.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
Dat ging niet over mannen die op andere mannen vallen he....quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef Ashqelon het volgende:
Aaah zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
TW Classic is een kleine classics variant van Rock Werchter en hier staan ook de wat "oudere" Muzikanten, vandaar ook 2 jaar terug Simple Minds en Stones, en dit jaar staat Springsteen er
Oquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging niet over mannen die op andere mannen vallen he....
wat denk jij dat ik op mijn laatste stagedag krijg, wch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een pak vla?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat denk jij dat ik op mijn laatste stagedag krijg, wch?
ja toch wel?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een dikke neger lul ??quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel duidelijk dat Ash gewoon een vieze arabier is die aan een nichtje is gekoppeld door zijn ouders
Ok sorryquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
niemand lacht hier om
doe niet alsof je grappig bent
*insert you dont say plaatje*quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
Komt door mijn achterstand![]()
Ik ben een mega retard
Wat lul jij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.
TR gemaakt omdat geen Nederlands of Engelsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.
Dat was als response naar Frozen Assassin over Ash.quote:
Stond er vertaald naar het turksquote:Hij neukt sowieso zijn nichtjes terwijl z`n vader hem onder schot houd.
Hij wilt graag 7 schapen, op iedere dag van de week een anderquote:
Ben de ananı becer mıdır?!quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR gemaakt omdat geen Nederlands of Engels
ja heb documentaire gezien dat de risicos minder groot zijn dan velen denken en als je dat buiten beschouwing laat toch al helemaal?quote:
houdt*quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was als response naar Frozen Assassin over Ash.
[..]
Stond er vertaald naar het turks
Vieze incestpleger gespotquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja heb documentaire gezien dat de risicos minder groot zijn dan velen denken en als je dat buiten beschouwing laat toch al helemaal?
urk taferelen zijn een ander verhaal.
Heb je toevallig een lekker nichtje?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja heb documentaire gezien dat de risicos minder groot zijn dan velen denken en als je dat buiten beschouwing laat toch al helemaal?
urk taferelen zijn een ander verhaal.
Ja echt om gek van te wordenquote:
wat weet jij er nou vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vanillekwark beste kwark
Ik hoop dat Braddie wilquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
IK WIL LIEFDE MET JOU MAKEN ONDER EEN LIVE NUMMER GEZONGEN DOOR BRADLEYY
Omdat het de dochter is van de broer/zus van je vader/moeder?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom zou dat vreemder zijn dan je buurmeisje palen?
wait wut wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt hequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het de dochter is van de broer/zus van je vader/moeder?
Slecht vertaald.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat was als response naar Frozen Assassin over Ash.
[..]
Stond er vertaald naar het turks
Hoe maak je liefde?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje maar het zou nooit in me opkomen om iets met haar te doen...
pics van je nichtjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje maar het zou nooit in me opkomen om iets met haar te doen...
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje en het komt regelmatig in me op om iets met haar te doen...
wij geven de gasten altijd vlaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel leuk als je dan bij je schoonfamilie op bezoek komt
Als ik een homo bedoel zou ik eerder nicht zeggen ipv nichtjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tering
denk er eens goed over na, met je "wat is er mis met nichtjes palen"
Geen een van je nichtjes zou gepaald willen worden door jou dus maakt niet uit gr grquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef HPLC het volgende:
Ik wou dat ik een nichtje had, ik kan alleen maar neven palen
Lilliputter homo'tjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een homo bedoel zou ik eerder nicht zeggen ipv nichtje
Ik snap de verwarring wel
Misschien bedoelt hij wel homo's met dwerggroei.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou je van vla?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef HPLC het volgende:
Ik wou dat ik een nichtje had, ik kan alleen maar neven palen
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onee, die moet je klein homo mens noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit slaat nu als een tang op een varken opsonisatiequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen een van je nichtjes zou gepaald willen worden door jou dus maakt niet uit gr gr
mijn vaders zus was getrouwd met mijn moeders broer, ik heb een dubbel neefje en nichtje dan is het helemaal bizarquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel leuk als je dan bij je schoonfamilie op bezoek komt
als jouw lekkere nicht jouw fallus vastpakt, dan ben je ook om.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, het ga je goed jongen
dus? waarom zou dan vreemder zijn dan vrouwenkonten likken?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het de dochter is van de broer/zus van je vader/moeder?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dus? waarom zou dan vreemder zijn dan vrouwenkonten likken?
vieze sneer naar willowquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
zou mijn zusje ook gewoon palen als ze beetje lekker was hoor, rare mensen hier
je negeert mequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit slaat nu als een tang op een varken opsonisatie
Dat doet ze niet omdat wij dezelde normen en waarden hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als jouw lekkere nicht jouw fallus vastpakt, dan ben je ook om.
Pics ik oordeel er wel over xoxoxooxquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb alleen maar lelijke nichtjes. Hartstikke veel geluk gehad dat ik wel knap ben.
Ben je wel helemaal goed daar boven?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dus? waarom zou dan vreemder zijn dan vrouwenkonten likken?
Ik snap de joke nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit slaat nu als een tang op een varken opsonisatie
HAHAHH en dan een schepje vla erbij tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Rozevla het volgende:
LELIJKE MEISJES HEBBEN OOK LIEFDE NODIG !!!
Fuck her right in the fatt pussy
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet als je in Texas woont.
Ga gauw verhuizen maar laat je computer hier.
dit is de laatste...echtquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je nu stoppen met al die kloontjes?
hulde, nog een rationeel persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als jouw lekkere nicht jouw fallus vastpakt, dan ben je ook om.
ik zeg toch stel. het is een vies idee, maar als zij jou opgeilt ga je ook gewoon mee naar boven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet ze niet omdat wij dezelde normen en waarden hebben
Grapje ik ben lelijk haha.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics ik oordeel er wel over xoxoxoox
Pics van je poesjes
Ik verwerp de gedachte, het gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik zeg toch stel. het is een vies idee, maar als zij jou opgeilt ga je ook gewoon mee naar boven.
Dat gelukkig niet als ik kaal was zou ik zelfmoord plegen. Dit is geen advies of zo.quote:
doe de groeten aan paarsevlaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:25 schreef Rozevla het volgende:
IK GA EVEN EEN PAAR NICHTEN NEUKEN !!!
DOEI !!!!
Daar heb je genoeg rednecks :Squote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]Texas zijn cowboys geen rednecks.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet als ik kaal was zou ik zelfmoord plegen. Dit is geen advies of zo.
Als mijn nicht mij opgeilt gaat 'ie écht niet omhoog staan hoor... bahquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik zeg toch stel. het is een vies idee, maar als zij jou opgeilt ga je ook gewoon mee naar boven.
Inb4 gaat sowieso moeilijk omhoog onder al dat gewicht iksdeequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als mijn nicht mij opgeilt gaat 'ie écht niet omhoog staan hoor... bah
ze was toch lekker? hommotjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
al terug in nl?quote:
Is wel zo dikke mensen hebben volgens mij vaak erectieproblemen. Heb ik van horen zeggen hoor hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inb4 gaat sowieso moeilijk omhoog onder al dat gewicht iksdee
Ja dus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze was toch lekker? hommotje
wiequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toevallig dat rozevla weggaat en jij opeens opdaagt
geen last vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo dikke mensen hebben volgens mij vaak erectieproblemen. Heb ik van horen zeggen hoor haha
Haha, homo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dus?
M`n nicht is best knap, maar het is familie, sorry maar nee. Dat jij nou zo`n fucked up mind hebt kan ik niets aan doen.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inb4 gaat sowieso moeilijk omhoog onder al dat gewicht iksdee
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo dikke mensen hebben volgens mij vaak erectieproblemen. Heb ik van horen zeggen hoor haha
echt niet jij hebt er ervaring meequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dus?
M`n nicht is best knap, maar het is familie, sorry maar nee. Dat jij nou zo`n fucked up mind hebt kan ik niets aan doen.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflectiesquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ok bedankt Hansquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had nog meer argumenten nodig, dit vond ik wel een goede.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet als ik kaal was zou ik zelfmoord plegen. Dit is geen advies of zo.
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sleur je een wc-hok in op Schiphol
Dat betwijfel ik bij familie..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflecties
je kan altijd nog een rijke vent zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een viswijf worden heb visolie besteld hahaha xddddd
Niet als je van de herenliefde bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflecties
niet omdat het moet maar omdat het kanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf waarom vergelijk jij mij met iemand die om de zin een enter gebruikt.
nouja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow, ik hoop niet dat je mes zeer deed toen mijn rug in de weg stond.
hahaha!!11quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet omdat het moet maar omdat het kan
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je kan altijd nog een rijke vent zoeken
neequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je neemt toch niet je vriend mee naar huis dan
teringquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....
...
zou geen vent gaan zoeken op fokquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....
...
Gewoon van profiteren tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
nog geen honderd jaar geleden was het heel normaal met een nichtje te trouwen hoor en je fysieke gestel werkt niet plots automagisch anders omdat het familie is, geil is geil.quote:
bood ie ook aan om ze te likkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Ben ik ook niet echt van planquote:
Uh nee, en dan gaat hij jou stalken zeker want hij heeft schoenen voor je gekocht !!!1!1!1quote:
Kop een trein die stilstaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spring van een gebouw af op een veilige zachte afgrond
Dan ga ik KLB TV doen als een soort Twitch hoertje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon postbus openen en alle pakketjes daarheen
Gewoon naar een afhaalpunt laten verzendenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
zou kijken en ¤ 3.50,- doneren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ga ik KLB TV doen als een soort Twitch hoertje.
Ik durf dat nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar een afhaalpunt laten verzenden
Er stond vorige maand ofzo iets van "MMG is gay" in de TT, kreeg ik een DM van een kerel die vroeg of hij me mocht pijpen. Dead fucking srsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Gewoon laten bezorgen bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt van plan
[..]
Uh nee, en dan gaat hij jou stalken zeker want hij heeft schoenen voor je gekocht !!!1!1!1
hahahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er stond vorige maand ofzo iets van "MMG is gay" in de TT, kreeg ik een DM van een kerel die vroeg of hij me mocht pijpen. Dead fucking srs.
HAHAHA AHAHAHAHA WATTTquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er stond vorige maand ofzo iets van "MMG is gay" in de TT, kreeg ik een DM van een kerel die vroeg of hij me mocht pijpen. Dead fucking srs.
waarom zit je mijn DM te openbarenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als iemand om je rekeningnummer vraagt wil die gene geld storten. Dan is een adres toch heel nie nodig?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar een afhaalpunt laten verzenden
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom niet, gewoon muscle meenemen bij afhalen voor de zekerheidquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
sorryquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had gewoon ja gezegd, waarschijnlijk kan hij het beter dan een chick en een mond is een mond.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee vieze spanjool.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als iemand om je rekeningnummer vraagt wil die gene geld storten. Dan is een adres toch heel nie nodig?
Jezus Chaiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik ziet Braddie dit ook wel doen eigenlijk
[..]
Die nicht doet dr topje af en braadslee zo van 'hè bah doe even normaal wil je?'quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik ziet Braddie dit ook wel doen eigenlijk
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee vieze spanjool.
Maar ik heb het niet helemaal goed gelezen nee.
stuur je zo dmquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had gewoon ja gezegd, waarschijnlijk kan hij het beter dan een chick en een mond is een mond.
Als ik jouw collega was he ik zou je naar hem geduwd hebben want je onderneemt te weinig actie godverdomme zo blijf je forevah alonequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag vandaag mijn lekkere collega hij is zo mooi dat ik wilde huilen
Waag anders nog een pogingquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry
wist niet dat ik als een kerel over kwam
ftfyquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:36 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag vandaag mijn lekkere collega hij is zo mooi dat ik hem bewust negeer, dat zal hem leren
doe niet alsof het in turkije niet normaal is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou op met jullie vieze familieseks fantasie man man man
Volgende SC!quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
Kan iemand een Catkiller is hetero TT maken? Misschien krijg ik ook wel een leuk aanbod dan.
Opso is goed geïntegreerd en wil alleen blond en blauwe ogen. Adolf zou trots zijnmquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
doe niet alsof het in turkije niet normaal is.
Hoi, wil jij mijn xbox 360 kopen voor 100 euro?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
Kan iemand een Catkiller is hetero TT maken? Misschien krijg ik ook wel een leuk aanbod dan.
Ik heb nog een 360 dus nee sorry Hans, ik gun het je wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, wil jij mijn xbox 360 kopen voor 100 euro?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opso is goed geïntegreerd en wil alleen blond en blauwe ogen. Adolf zou trots zijnm
dat klopt wellicht maar de risicos zijn minder groot dan velen denken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het nageslacht is wel ook inteelt, net zoals bij incest.
ik geef je 20 euro als je dat ding van een flatgebouw flikkert en het filmtquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, wil jij mijn xbox 360 kopen voor 100 euro?
Nieuw Zeelanders eten.quote:
Weenie hoor ik kom niet uit onderontwikkelde gebied van de turkaiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
doe niet alsof het in turkije niet normaal is.
Zou kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef je 20 euro als je dat ding van een flatgebouw flikkert en het filmt
Boeiend.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat klopt wellicht maar de risicos zijn minder groot dan velen denken.
ik doneer 100 euro extra als hij er zelf achteraan gaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zeker die met die zachte ondergrond?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Mijn pa vind Blondje ook lelijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ma vindt het maar lelijk dat ik op blondjes val
Zeg gewoon aanpassen of oprotten danquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ma vindt het maar lelijk dat ik op blondjes val
GODVER, WACHT MAARquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik doneer 100 euro extra als hij er zelf achteraan gaat
natuurlijk niet dom varkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker die met die zachte ondergrond?Ok, zal het doen
Nee johquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je haar zelfs ana je ouders voorgesteld ? Ik ken het verhaaltje verder niet
Alle mocro's terug naar turkaiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg gewoon aanpassen of oprotten dan
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje danquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh
Maar vond het er wel leuk bij passen
Heb haar nooit in't echt gezien.
Heb je nudes? Ik vraag dit voor Hermannquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee joh
Maar vond het er wel leuk bij passen
Heb haar nooit in't echt gezien.
zo lang heb jij niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daar wil ik wel op wachten hoor
Teveel om op te noemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje dan
Nou blijkbaar hoor ik er niet bij dan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
En voornamelijk gebeurde er naaktfoto's vanaf haar kant die ze naar heel FOK! stuurde
Waren het naaktfoto's? Dacht gewoon een foto van een stermol.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
En voornamelijk gebeurde er naaktfoto's vanaf haar kant die ze naar heel FOK! stuurde
Ik snap nut van naaktfoto's echt niet, zou dan sexy moeten zijn of zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen
Geloof mij maar, dat moet je niet erg vinden..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou blijkbaar hoor ik er niet bij dan.
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weenie hoor ik kom niet uit onderontwikkelde gebied van de turkai
Niks. Braddie vindt het gewoon leuk dat er een nog grotere debiel dan hij op FOK! zat die hij lekker kan bashen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou tussen jou en blondje dan
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap nut van naaktfoto's echt niet, zou dan sexy moeten zijn of zo.
en omg
Snap het ook nooit zo. Dan zie ik je eerder als een gemakkelijk sletjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
en omg
zitten er toch wel meerquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Braddie vindt het gewoon leuk dat er een nog grotere debiel dan hij op FOK! zat die hij lekker kan bashen.
ja ik snap het nut van naaktfoto's ook niet echt, zou je er misschien een paar willen maken en sturen zodat ik het nut kan zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
en omg
Als dat zou gebeuren verander ik mijn ww van fok in iets wat ik niet kan onthouden zodat ik nooit kan inloggen tijdens padjeafperiode xoxoquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Hopen dat ik meer geluk heb als Opso van het padje raakt.
Pimmelquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.
Niet volgens Chai.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zitten er toch wel meer
Dat het ergens normaal is maakt het ergens anders niet ineens ook normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Gekotstquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.
Ehm neequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelfquote:
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering trouwens, vanmorgen het filmpje gezien van die onthoofde kerel.
oh kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weenie hoor ik vind naaktfoto's meer een afknapper dan dat ik het sexy en wild moet vinden.
Heb em ook gezien. Vet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelf.
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gekleed ben jij ook een afknapper
oh wauwquote:
kaotic.com tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
Waarom gaan mensen in KLB FB altijd huilen? Eerst hardromacore, nu al die mocro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |